CBB Tuomas Kuronen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Oliko niitä toistoleuanvetoja kisoista jossain nähtävillä? (lisäpainoleuanvedot löytyivät)

Oliko niitä toistoleuanvetoja kisoista jossain nähtävillä? (lisäpainoleuanvedot löytyivät)

On se mulla jossain, tosin vähä huonolla laadulla. Linkkaan tänne kun saan YouTubeen. Mut jos jollain sattuu kyseinen video olemaan paremmalla laadulla, laittakaa tänne näytille

Tuossa salilta kuvattu 27 toistoa merkistä. Pari viikkoa ennen SM-kisoja, oma paino satkun huitteilla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitti. Kyllä tosta jo saa hyvän käsityksen siitä kisoissa vaadittavasta tekniikasta:)

Heh, Munakas kerenny heittää metsuroinninki tänne :) No, mut onpahan välillä muutaki ku posehousuissa pullistelua. Tommosta kevyttä puuhastelua ennen seuraavia kisoja...

10955668_1052751384742048_617510509405439896_n.jpg

Huomen olis lähtö Itävaltaan ja lauantaina kilpaillaan Itävallan avoimissa mestaruuskilpailuissa. Tuolla on mielenkiintoinen systeemi, kun kaikki tapahtuu samana päivänä; punnitus 10-12, alkukilpailut 12-17 ja finaalit klo 17 alkaen. Siinä ei kukaan painorajoilla keikkuja pääse kauheesti kikkailemaan tankkailujen kanssa. Saas nähdä mitä tulee, videoita koitan taas heitellä sen minkä kerkiän ja miten pääsen langattoman netin ääreen.

Meidän tietopankki Utti Hietala valaisi hieman, missä porukassa sitä lauantaina seistiin:

"Alkukisassa näytti olevan mukana mm. Kroatiasta kaksi kovaa ukkoa, eli EM-voittaja Drazen Vrbancic ja EM-pronssimies ja MM-finalisti Sandi Imerovic (oli alunperin Tallinnan +180 cm MM-kisassa kuudes, dopingtestien jälkeen neljäs kun mä olin kuudes)."

"Drazen Vrbancic on siis EM-voittaja, masters EM-voittaja ja ainakin 2x EM-hopeamies yleisessä sarjassa. Oli viime vuonna +180 cm sarjassa EM-hopealla, ja toi Imerovic pronssilla: "

On kyllä hemmetin komeen näkönen sali! Ja 12 kk hintakin näkyy tuossa videolla, ei pahan hintanenkaan.. Utin seuraavan treenileirin kohde tää mesta!? :hyvä:

On kyllä hienoa, kun jaksatte kuvata paljon matskua kisareissuilta. Mukava nähdä kulissien taakse tuota kisatouhua reissun alusta loppuun asti. Hyvää näkyvyyttä lajille!

Paskat! Se on MUN treenileirin seuraava kohde!! :)

Hienoa! Olis loistavaa saada enemmän treeni videoo noin hienosta mestasta!! Sit viel ku laitat jonkun sponsorin sponsoroimaan sulle uuden kameran, kun noissa videoissa jostain syystä ainakin itsellä kuuluu rätinää sotkemassa ääntä usein :)

Hienoa! Olis loistavaa saada enemmän treeni videoo noin hienosta mestasta!! Sit viel ku laitat jonkun sponsorin sponsoroimaan sulle uuden kameran, kun noissa videoissa jostain syystä ainakin itsellä kuuluu rätinää sotkemassa ääntä usein :)

Näihin kolmeen uusimpaan joo tuli jostain syystä ihme rätinä noihin. Clipeissä sitä ei kuulu, mut kun yhdistän ne lumian omalla elokuvasovelluksella ni jostain tulee häiriö... Latasin jo sovelluksenki uudestaan ja tein leffan uusiks mut ei auttanu... Tietääkö joku mistä vois johtua?

Back
Ylös Bottom