Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä menis elämä vaikeaksi jos feministit pääsis valtaan.
Miettikääpä semmostakin asiaa, että kun pitäis mennä ostamaan liittimiä esimerkiksi tarpeelliseen vessan kolmos-kotiteatterisettiin, niin joutuisi ostamaan pussilisen liittimiä sokkona. Ei olis enää uros- ja naarasliittimiä erikseen.

Eikä niitä kahta erimerkkistä liitintä saa toisiinsa millään kiinni. Helpompaa olis tehdä kaikki liitokset karvaperseenä. Siihenkin olis varmaan joku kommentti heti. Naisellisella karvalla pitää olla. Vitun feministit, tunkemassa naisten karvasia perseitäkin joka paikkaan. Eikö niitä edes vessassa pääse karkuun hä? Siihen loppuisi minunkin harrastukseni työpaikan naisten vessan istuimeksi pukeutumiseksi.

- - - Updated - - -

Tai sitten tulis laki, että Miesten pitää sheivata pylly, koska naisille tulee paha mieli, kun niillä ei kasva kunnon ryteikkö kanjonin ympärillä.

No menis helvata moni asia niin kamalaksi. Moni ihan tavallinen käyttöesine olis sen jälkeen ties minkälainen reuhka kun A) pitäis rehottaa ja B) ei sais olla erikseen uros- ja naarasmuottia. Minkälainen kumisaapaskin valmistetaan kahdella naarasmuotilla? Ihmettelenpä vaan, näyttäs ennemminkin musteläiskätestiltä tai auton alle jääneeltä mäyrältä se kumisaapas femakkojen intervention jäljiltä.

- - - Updated - - -

Saatana märissä villasukissa tallattais sen jälkeen, aina selvinpäin.

Ei kyse ole siitä, että on pakko rehottaa, vaan siitä että voi itse valita haluaako rehottaa vaiko ei.

No kukas sen nyt ihan vallan kieltää? Kävin äsken tulostamani Suomen Lain läpi, enkä löytänyt sieltä tällaisesta mitään viitettä. Epäilen feministilespopannunnuolijarekkakuskikenkäkauppiaskosmetologien propagandaksi totakin asiaa.

Kiitos muuten Johny vinkistä, toi Suomen Lain tulostaminen oli hyvä homma.

- - - Updated - - -

Ah, sieltähän jo taistelutoveri tatti ojossa kerkesi samaa asiaa kommentoimaan.

- - - Updated - - -

Ja tarkoitan nyt tatilla lounaaksi hankkimiaan vakuumipakattuja limaisia kikkelinnäköisiä sienenvarsia.

- - - Updated - - -

Korjaan, genitaalinnäköisiä.

- - - Updated - - -

Ompa esineellistävää myydä tuommoisia kikkelinnäköisiä tuotteita suuhunpantavaksi.

- - - Updated - - -

Laadin välittömästi vihaisen some-postin ja osoitan sen sitimarketin frikadelliosaston tavaranhankkijalle!

- - - Updated - - -

Vähintäänkin sienenvarret siihen karjalanpiirakoiden välittömään läheisyyteen. Tarjoiluehdotuskuvan kera.

Heh heh heh hupsuja nuo femakkojen päähänpistot.. Vaatimme ehtottomasti että värkissä pitää olla karvoja tai sitten niitä ei tarvitse olla!!
Kyllä siellä sitä vahvaa ja karismaattista MIESjohtajaa kaivataan joka antaisi vähän edes suuntaa tälle aatteelle.

- - - Updated - - -

Ite pyrkiny aina hyviin hommiin, Suomen Lain tulostaminen on kieltämättä jäänyt ihan hyvänä muistona mieleen.

- - - Updated - - -

Minä haluan oikeuden itse päättää syönkö puuroa vai sämpylää aamupalaksi!!! Eiku helvata niinhän mä muuten saankin päättää. Ei sittenkään mitään.

Jotenki vähän apea olo. Pitäs varmaan ostaa jotakin.

- - - Updated - - -

Kertospa joku Nainen vaikka jonkun huvittavan jutun.

- - - Updated - - -

Vaikka semmosen miten on itse yrittänyt korjata autoa tms.

- - - Updated - - -

Iltalehti kertoi eilen, miten Laura Kulmala, kolmannen vuoden Tampereen teknillisen yliopiston opiskelija, yritti hakea töitä kotimaisesta metsäteollisuusyrityksestä. Hänelle sanottiin jo puhelimessa, ettei "näihin hommiin ole naisia otettu". Kulmalan miespuolinen ystävä soitti samaan numeroon, ja häntä kehotettiin laittamaan hakemusta tulemaan.

Yhteiskuntasopimus: Onnistuvatko Sipilä ja Soini siinä missä Aho ja Viinanen epäonnistuivat?

Minä luulin että tämmöinen ei olisi pohjoismaissa enää ollenkaan käytäntönä.

- - - Updated - - -

eiku

Aho ja Viinanen lynkattiin: Miten heidän käy?

- - - Updated - - -

no ei se vaan nyt onnistu

- - - Updated - - -

jatkakaa

- - - Updated - - -

bodarietu0605RK_503_ur.webp

Koko saatanan AY-liikkeen voisi minun puolestani ajaa alas. Aikanaan varsin tarpeellinen liike on nykyään muuttunut kehityksen jarruksi.

Jatkakaa.

- - - Updated - - -

AY-liike on vähän kuin feminismi. Alkujaan tärkeä ja järkevä. Nykyään pyrkii vain todistelemaan oman olemassaolonsa tarpeellisuutta.

Jos nyt ajatellaan että Pakkis on vähän niinku punttipellen lakikirja niin tervemenoa katsomaan kuinka monelle on ihan sama jos muijalla vähän rehottaa :D

Itsehän välitän: viis

Vieläkö kaikilla työpäivä menossa?

Oletteko koskaan miettinyt mikä on elämän tarkoitus? Tämä voisi olla vielä syvällinen aihe mietittäväks tälle päivälle.

Olen useasti pohtinut asiaa, ja tullut johtopäätökseen. Elämän tarkoitus ei ole olla täydellinen, mutta täydellisyyteen on pyrittävä, on oltava sujut itsensä kanssa ja kehittää itseään elämässä, kukaan ei voi olla onnellinen kokokonaan sen takia täytyy oppia hyväksymään vastoinkäymiset ja pyrkiä jatkamaan eteenpäin.

Elämän tarkoitus ei ole terveys, onnellisuus jos et ole onnellinen tai terve, elämäsi tarkoitus päättyy? Jos hyväksyt sen tosiasian kun sairastut tai olet alakuloinen, elämäsi ei menetä tarkoitusta silloin kun hyväksyt sen mitä on, aina voi pyrkiä onnellisuuteen mutta onnellisuutta ei voi väkisin ylläpitää.

Jos nyt ajatellaan että Pakkis on vähän niinku punttipellen lakikirja niin tervemenoa katsomaan kuinka monelle on ihan sama jos muijalla vähän rehottaa :D

Itsehän välitän: viis

Mutta eihän sillä pitäisi sinällään olla merkitystä, mitä muut ajattelevat. Kukin voi itse valita antaako puskansa rehottaa vai ei ja jos ei halua pariutua ihmisen kanssa, joka ei reuhkasta piittaa, sekin on oma valinta.

Vielä.

Olen sitä mieltä, että ihmiselämän suuria kysymyksiä on oivaltaa ja hyväksyä se, että universumia ei kiinnosta vittujakaan mitä sinä teet tai mitä saavutat. Aika kuluu vaikka tekisit mitä. Se, että jaksaa elää ja innostua ja tehdä siitä huolimatta, että merkitystä ei ole, on mielenrauhaa.

Vieläkö kaikilla työpäivä menossa?

Oletteko koskaan miettinyt mikä on elämän tarkoitus? Tämä voisi olla vielä syvällinen aihe mietittäväks tälle päivälle.

Olen useasti pohtinut asiaa, ja tullut johtopäätökseen. Elämän tarkoitus ei ole olla täydellinen, mutta täydellisyyteen on pyrittävä, on oltava sujut itsensä kanssa ja kehittää itseään elämässä, kukaan ei voi olla onnellinen kokokonaan sen takia täytyy oppia hyväksymään vastoinkäymiset ja pyrkiä jatkamaan eteenpäin.

Elämän tarkoitus ei ole terveys, onnellisuus jos et ole onnellinen tai terve, elämäsi tarkoitus päättyy? Jos hyväksyt sen tosiasian kun sairastut tai olet alakuloinen, elämäsi ei menetä tarkoitusta silloin kun hyväksyt sen mitä on, aina voi pyrkiä onnellisuuteen mutta onnellisuutta ei voi väkisin ylläpitää.

42.

Todellisuudessa joudun nyt rikkomaan kuplasi ja kertomaan, että elämällä ei ole varsinaista tarkoitusta näin yksilön kohdalla. Lajina kai tarkoitus on lisääntyminen ja tätä kautta selviytyminen, mutta itse en ole vielä täysin vakuuttunut, että tämä laji on selviytymisen arvoinen.

Mutta eihän sillä pitäisi sinällään olla merkitystä, mitä muut ajattelevat. Kukin voi itse valita antaako puskansa rehottaa vai ei ja jos ei halua pariutua ihmisen kanssa, joka ei reuhkasta piittaa, sekin on oma valinta.

No ei pitäisi, mutta siinä vaiheessa kun kohtaa painostusta jostakin asiasta, jolle ei pitäisi muilla olla väliä, kysymyksestä voi tulla isokin. Sama vaikka lasten hankkimisen kanssa; kuinkahan moni niitäkin menee tekemään vain siksi että ei tarvitse enää kuunnella sitä painostusta miten pitää kunnon ihmisen tehdä ja olla ja elää.

42.

Todellisuudessa joudun nyt rikkomaan kuplasi ja kertomaan, että elämällä ei ole varsinaista tarkoitusta näin yksilön kohdalla. Lajina kai tarkoitus on lisääntyminen ja tätä kautta selviytyminen, mutta itse en ole vielä täysin vakuuttunut, että tämä laji on selviytymisen arvoinen.

Vai olisiko että elämän tarkoitus on nimenomaan yksilöllinen? Lajina elämällä ei ole sen kummempaa tarkoitusta.

Ajatuksemme ovat kaikkein tärkeintä. Meistä tulee sitä mitä me ajattelemme.
- Buddha

Elämän tarkoitus on myös sitä miten itse koemme sen.

Nythän täälä hommat alkaa mennä ihan sivuraitelle! SIIKKERI. Tissit at once!

- - - Updated - - -

Ultimetsian tissit käy. Saa suorittaa.

- - - Updated - - -

Paitsi jos nännikarvat on ajamatta.

Back
Ylös Bottom