Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katkarapu, vällykärmes ja muut niveljalkaiset ja kamelinvarpaiset ja äyriäiset lasketaan.

- - - Updated - - -

Miau! Kis Kis!

- - - Updated - - -

Iltasanomissa oli uutinen karanneista myrkkyskorppareista. Mulla on teoria, jonka paikkansapitävyydestä voisin lyödä vetoa: tässä maassa ei ole ainuttakaan lemmikkikärmeksen (pl välly-) tai skorpparin omistajaa, jolla ei olisi tatuointia.

- - - Updated - - -

Tatskan ja käärmeen hankkimista ohjaa samat käpykakkulisäkkeen älynystyrät.

Kerran koskin vierasta kärmestä. Oli inha. Desinfioin kädet hyvin.

- - - Updated - - -

Nätti tyttö piteli sitä kädessä.

- - - Updated - - -

Oli kotimaassa.

- - - Updated - - -

Messukeskuksessa.

Iltasanomissa oli uutinen karanneista myrkkyskorppareista. Mulla on teoria, jonka paikkansapitävyydestä voisin lyödä vetoa: tässä maassa ei ole ainuttakaan lemmikkikärmeksen (pl välly-) tai skorpparin omistajaa, jolla ei olisi tatuointia.

- - - Updated - - -

Tatskan ja käärmeen hankkimista ohjaa samat käpykakkulisäkkeen älynystyrät.

Hep! Minä tiedän heti yhden. Mutta voit lohduttautua sillä, että poikkeushan vain vahvistaa teoriaa.

- - - Updated - - -

Katkarapu, vällykärmes ja muut niveljalkaiset ja kamelinvarpaiset ja äyriäiset lasketaan.

Hyvä!

Minun lemmikkikatkarapuni on sellainen transformeri, että se osaa muuttua sieneksi tarpeen tullen.

Ännänteen potenssiin. Ei sillä että niitä laskisin.

- - - Updated - - -

Hep! Minä tiedän heti yhden. Mutta voit lohduttautua sillä, että poikkeushan vain vahvistaa teoriaa.

Nyt täytyy ottaa käyttöön jo pikkupoikana oppimani väittelytaito ja vasta-argumentti: Et tiedä.

- - - Updated - - -

Sillä on tatska jossain uumenissa.

Nyt täytyy ottaa käyttöön jo pikkupoikana oppimani väittelytaito ja vasta-argumentti: Et tiedä.

- - - Updated - - -

Sillä on tatska jossain uumenissa.

No niin no, onhan tuokin toki mahdollista, mutta ei kuulu kuitenkaan tähän käsivarret, kaula ja naama tatuoituna-ihmisryhmään.

Minä tiedän yhden ihmisen, jonka niskaan on tatuoituna sana Wittu

- - - Updated - - -

Oli kuulemma eka leima.

- - - Updated - - -

Aavistuksen humalatilassa otettu.

Pinkit stringit tatuoituna naamaan. Siinä voisi olla sellainen hupsunhauska itsensäilmaisutatuointi.

- - - Updated - - -

Joillekin runsaasti imuroiville voisi sopia tuollainen:

funny-tattoo-on-inside-of-lip.webp

Eiku semmosen Black Horse -kuosiset stringit itselle jalkaan. Sitä en ole vielä ratkaissut miten munan kohta tehdään..

- - - Updated - - -

^vaimoainesta

Tässä varmaan sama buumi aluillaan. Mukavasti tuli toimistosihteerikin tuohon papereineen just kun oli tuo jömppäkuva taulussa. Hiiren klik-oli todella merkitsevä, se arvas heti että nyt katellaan jotakin muuta kuin työasiaa.

- - - Updated - - -

Voiko tota kuvaa poistaa, häiritsee.

Hyi helvetti tuli taas katseltua Aushwitzin kuvia ja kertomuksia. On kyllä semmoista kamaa että alkaa ahdistamaan jo pelkästään niiden kuvien selaaminen.

Onko täällä ketään joka olisi käynyt ihan paikanpäällä? Voisi olla aika pysäyttävä kokemus.

Back
Ylös Bottom