Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Marital Arts

- - - Updated - - -

Martial Arts

- - - Updated - - -

Sattumaako? -Tuskin

- - - Updated - - -

Oisko mitään eväsvinkkejä?

- - - Updated - - -

Söiskö kilon mustaa makkaraa?

- - - Updated - - -

Vai neljätoista tuulihattua?

Tee kulttuuriteko, ja haet sittarin frikadelliosastolta jotain vakuumipakattua ja ehkä vähän limaista. Maittavan aterian kruunaat sitten vaniljasikarilla ilman sitä vaniljanmakua eli ihan tavallisella körssillä.

Ja vielä ku sais oikein kunnolla persettä!

- - - Updated - - -

Yritän vähän lieventää tätä feministin hajua palstalla..

- - - Updated - - -

Harley - negative

- - - Updated - - -

vai sittenkin..

- - - Updated - - -

emmä oo vielä riittävän iskävartaloinen Harleylle

Ei satana. Ei kyllä ei kyllä ei ei ei jaksa perkele nyt. Aamupäivän kun lykki menemään ns. muna suorana, niin kyllä kamelinvarpaasta meni nikamat sijoiltaan.

Varoitus: Video ei sisällä yhtään moottoripyörää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NY Rangers petti minut taas, nyt meni 261-kerroin ohi heidän vuoksi. Kuka on vastuussa tästä petoksesta?! Karpoo?!

Nimimerkki Kolhittu suomalainen

Onkohan tuo kuvattu futherin residenssin allasosastolla?

Ei mulla noin vaatimatonta meininkiä ole. Tai buugia, kuten eräät feministin arkkityypeiltä näyttäneet pannunnuolijan alut keskustelivat asunnoista ruokalassa. Ns. sivukorvalla kuulin. Nehän on mulla tossa pään sivuilla just tommosia tilanteita varten.

- - - Updated - - -

Sivukorvat siis. Ettei tuu mitään muita mielikuvia.

Mä jään sisäkahville miettimään miten saisin avattua kehitysympäristön ja alettua tuottamaan laadukasta koodia. Kuulemma tämmönen käyntiinlähtöongelma ois varma merkki loppuunpalamisesta ja pitäis naistenlehteen mennä tilittämään kuinka on rankkaa, ei jaksa enää mitään ja talokin on homeessa. Itellä ainakin ihan vain kahvit auttaa.

Kehitysympäristö aukeaa hiirellä ja/tai näppäimistöllä. Laadukkaan koodin kohdalla en osaa auttaa. Itse olen erikoistunut laaduttomaan koodiin.

^ Mä en oo niin hyvä ku välillä menee ihan ripuliksi, mutta eipä oo vuosiin tullut liian kovaa kakkaa! Liekö tuli protskulitkuilla pilattua suolisto.

Here´s Johny!!

Naistenlehdet on sitten hassuja. Yhdellä sivulla puhutaan tunteista, sitten on kuva lampusta ja sohvasta.. ehkä joku kasvisruokaohje. Heh heh heh hee

- - - Updated - - -

^ Mä en oo niin hyvä ku välillä menee ihan ripuliksi, mutta eipä oo vuosiin tullut liian kovaa kakkaa! Liekö tuli protskulitkuilla pilattua suolisto.

Ripuli tekee kakkaamisesta vaivatonta.

- - - Updated - - -

Voi vittuku talokin olis vielä homeessa.. se tästä kuntit vielä puuttuu!

- - - Updated - - -

Onkohan virma unohtanut maksaa mun kämmenpuhelimen laskut kun on näin hiljasta?

- - - Updated - - -

Vai onko mut erotettu kertomatta mulle?

- - - Updated - - -

Olenko mä edes töissä? Olenkohan mä kuvitellut kaiken?

- - - Updated - - -

Mistä näistä tietää..

- - - Updated - - -

Harley olis lähtenyt varmaan aika edukkaasti. Olis pitänyt tarjota etes kerran.

Back
Ylös Bottom