Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_n5ufbpvKGj1ts2174o1_500.gif

Hi-hi. Ei vaan nyt pitää mennä asiaan ja mainostaa ostavansa Whey-80 banaani-vaniljaa, esanssi bansku on ylihyvää. Perkele kerran ostin pöntön Syntraxin Tropical-fruittia baanihimoissani niin koko paska maistui kookokselle, ja se on maku jonka koen erittäin vastenmieliseksi, tippahan siinä meinas tulla linssiin.

Hi-hi. Ei vaan nyt pitää mennä asiaan ja mainostaa ostavansa Whey-80 banaani-vaniljaa, esanssi bansku on ylihyvää. Perkele kerran ostin pöntön Syntraxin Tropical-fruittia baanihimoissani niin koko paska maistui kookokselle, ja se on maku jonka koen erittäin vastenmieliseksi, tippahan siinä meinas tulla linssiin.

Selfin Micro Whey banaani-suklaa. Omnomnom.

mitä,kuntit,tuumaatte:onko nuo Heeseeken giffit omaa tuotantoa

Huomenta.

Minä tykkään Siikkerin giffeistä.

Mitä tuumaa, kuntit, semmosesta että pistäiskin tonnikakssatasen Harleyn? Huutokaupat.comissa olis muutaman tunnin päästä semmosen kauppa katkolla, hinta, amerikaksi, reasonable.

- - - Updated - - -

Durexin extra large Strawberry Omnomnomnom

- - - Updated - - -

Ihan tosissaan vähään kiihottaa tuo Harley. Tää on varmaan se sama tilanne, kuin se hetki esim Alabamassa tai Pohjanmaalla kun tajuaakin että tuo siskohan on itseasiassa aika namu.

Mitä tuumaa, kuntit, semmosesta että pistäiskin tonnikakssatasen Harleyn? Huutokaupat.comissa olis muutaman tunnin päästä semmosen kauppa katkolla, hinta, amerikaksi, reasonable.
Ihan tosissaan vähään kiihottaa tuo Harley. Tää on varmaan se sama tilanne, kuin se hetki esim Alabamassa tai Pohjanmaalla kun tajuaakin että tuo siskohan on itseasiassa aika namu.

Mitä tähän nyt sanoisi. Juuri pääsit eroon italialaisesta ja sitten aiot hankkia Harleyn. Mitä me eilen just puhuttiin siitä masokismista ?

disclaimer: Itse tosin pidän noista italiaanoista.

Farmarihousutkin olis jo valmiiks..

- - - Updated - - -

Tässä käy niin että jos mä istun tässä koneella kun tuo kauppa sulkeutuu niin mä naputan sen vielä itelleni. Vastoin omaa tahtoani. Mulle käy aina niin!

- - - Updated - - -

Sama jos yrität olla miettimättä vaikka veristä pukamaa niin miettiihän sitä.

- - - Updated - - -

"tonnikakssatanen Spora"

kuulostiko uskottavalta, osasinko?

"Porsteri. Se isompi."

Nyt kannatta kyllä ehkä vetää varman päälle ja virtsata tietokoneen sisään. Halutusta riskitasosta riippuen voit joko irroittaa tai olla irroittamatta johtoa ennen operaatiota.

Micro Whey on hyvää, pöntön sitä syönyt, tais olla mantsikkaa. Tässähän saa kipinää, pitäiskö sitä sitten vähän treenatakkin jos tuota Wheytä ostan? Hurli-Durli on hyvä valinta, kai, en ole ikinä ajanut mutta kyllähän ne päät kääntää(jos niitä menee +20 letkassa).

Myyntiesitteessä olikin jo valmiina pari pikkuista korjauskohdetta ja eiköhän niitä kunnollisiakin löydy jahka mopon saat huudettua:

- Öljyvalo palaa näytössä.Omistajan ilmoittaman mukaan valo sammuu, kun moottori, on jonkin aikaa käynyt.
- Oikeanpuoleinen takavilkku ei toimi.
- Oikeanpuoleinen etuvilkku jää palamaan
- etc.
- etseetera.
- eunukki ja esterata.

Back
Ylös Bottom