Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina sitä lätistään, onko kukin peppu- vai tissimiehiä. Noh, minä olen tässä mielessä selkeästi naamamies. Ei, en ole aina naamat tai haaveile naamassa roikkuvista mäiskeistä, vaan naamaltaan kaunis nainen voi olla hyvännäköinen lähes minkäkokoisena tahansa. Timmillä kropalla varustettu naamahirviö sitten taas ei.

Naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni (läski), kurvikkaat(läskit) on parhaita sängyssä (antaa helpommin).

- - - Updated - - -

Ai vittu sitä on kyllä kamala ihminen.

- - - Updated - - -

Ja roteva (läski).

Jos syvälliseksi ryhdytään, niin luonne/olemus on kaikkein tärkein. Aina. Mitens se vertaus meni...ennemmin kaunis maalaus rumissa kehyksissä kuin ruma maalaus kauniissa kehyksissä.

Aina sitä lätistään, onko kukin peppu- vai tissimiehiä. Noh, minä olen tässä mielessä selkeästi naamamies. Ei, en ole aina naamat tai haaveile naamassa roikkuvista mäiskeistä, vaan naamaltaan kaunis nainen voi olla hyvännäköinen lähes minkäkokoisena tahansa. Timmillä kropalla varustettu naamahirviö sitten taas ei.

Mutta. Timmillä kropalla varustettua naamahirviötä voi aina rakastaa takaapäin.

Unohda sixpack! Miesten isävartalo on nyt kuuma trendi ? Stara

Leonardo DiCaprio, Adam Sandler ja Jon Hamm

Miksei, esimerkiksi Raimo, 4:n lapsen isä.
Satellite

Viimeksi muokattu:
Jos syvälliseksi ryhdytään, niin luonne/olemus on kaikkein tärkein. Aina. Mitens se vertaus meni...ennemmin kaunis maalaus rumissa kehyksissä kuin ruma maalaus kauniissa kehyksissä.

Mä tykkään semmosista ison appelsiinin kokoisista luonteista ja olemuksista kaikissa asennoissa.

Joo lopettakaa tämä tyhmäily ja seksismi. Asiallista keskustelua jatkossa.

--
Käytin vkl ruiskuvaseliinia! On hyvää tavaraa! Loppu vikinä!.

--
Ruohonleikkurista.

Sprayvaseliini on kyllä hyvä keksintö, tulee työmaalla käytettyä.

Hohoo! Tällä viikolla saattaa jo saksalaisen insinöörityön taidonnäyte saapua. Mittaa löytyy 416,5mm ja painoa 1080g. Voi ettien että.

Minäpä tuossa muuten vappuna vaihtelin vähän auton alustan osia uusiin ja lopputulemana parin tunnin hommassa meni sellainen 5-6 tuntia. Yksi pultti oli katkottava rälläkällä ja yksi mutteri murskattava. Oma aikansa meni noiden nysien irroitukseen, mutta kyllä sitä ilolla sitten joi pullon olutta, kun homma oli valmis.

Mä en ees muista millasta se työnteko on, olin viimeks töissä viimevuonna elokuussa muistaakseni sen jälkeen mä oon kyllä yrittäny hakee noihin tommosiin töihin.

Eks se oo vähän niin että kun on töissä nii työpäivän alussa oottaa jo ekaa kahvitaukoa, muistaakseni vasta sen jälkeen alko se työpäivän loppumisen oottelu?

Back
Ylös Bottom