Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä sitä vaan asiaa puhutaan sillä välin kun eräät on töissä! Ai milläkö voitelen jäykät sakset käyttökuntoon!? No kuuleppas, reteellä mutta charmantilla käytöksellä ja katsastetulla autolla ja urheilusuorituksella ja intiaanihypyllä kallionkielekkeeltä. Naiset on helppoja.

No siinä tuli kyllä melko riisuva kompo.

- - - Updated - - -

Paitsi että Irmaan ei tehoa edes intiaanihyppy erittäin, erittäin korkealta kallionkielekkeeltä.

- - - Updated - - -

Eikun siis joihinkin saksiin.

- - - Updated - - -

Ne on niitä mitkä ei oo Fiskarsseja.

Noh, asiaa ja asian vierestä, mutta pääasia, että ennätit sieltä työnteon ikeestä takaisin.

Myös gigulin makuinen huulivoide saattaisi auttaa yhteenjäykistyneiden saksien avaamiseen.

Meillä on muuten täällä Porissa tuon niminen rakennus. Suomeksi tosin. Sellainen sairaanhoitajaopiskelijoiden asuntola.

No comments tähän. Tietyt tahot saattavat lukea pakkista.

- - - Updated - - -

Tekispä muuten mieli sämpylää.

- - - Updated - - -

Jääkaapista.

- - - Updated - - -

Alahyllyltä.

Treenaamisessahan on mukavinta se, kun antaa itselleen luvan vetää ruokaa treenin jälkeen niin perkeleesti kuin jaksaa. Päivän kohokohta on tänään siis n. 18:32.

Tekis mieli oikein rapeeta ja tuoretta sämpylää, jonka leivonnassa on käytetty vähän jotain lesettä kuohkeuden aikaansaamiseksi. Semmosta kuumana voilla voideltua, paahtopaistitäytteellä. Jotain raikasta kastiketta vielä siihen sekaan niina avot. Alahyllyltä.

- - - Updated - - -

Tekee muuten mieli kaljaa. Minä tykkään kaljasta.

Kuka jää vappuvapaille tänään? . Itse:en. Mutta olis hienoa jäädä. Nostan hattua niille jotka jää.

- - - Updated - - -

Olis kiva jäädä ihan vaan jäämisen ilosta.

Mulle tulee onanoinnista aina mieleen Juicen sanat "Itseni uneen itkin ja uniin onanoin" ja Juicen sanoista tulee mieleen Juice. Jotenkin lannistaa tunnelmaa. Ennemmin siis vatkaan ja veivaan ja kas; pullat ovat valmiit.

Pahkasika tekee muuten paluun. Se oli hieno lehti.

Peräsmies myös supersankareista kovin.

peräsmies.webp

Hmmm ihan vähäsen mietin mitä Gontsa haki netistä kun päätyi Perseen sivuille..? Veikkaan että kuvaa hyvästä perseestä.

- - - Updated - - -

erittäin hyvästä ja kimmoisasta a-luokan fitness perseestä

- - - Updated - - -

Mulle tulee onanoinnista aina mieleen Juicen sanat "Itseni uneen itkin ja uniin onanoin" ja Juicen sanoista tulee mieleen Juice. Jotenkin lannistaa tunnelmaa. Ennemmin siis vatkaan ja veivaan ja kas; pullat ovat valmiit.

Mulle tulee Juicesta mieleen munuaisten vajaatoiminta ja dialyysihoito.

- - - Updated - - -

Ja dialyysihoidosta onanointi.

- - - Updated - - -

ai vittu mä oon nyt luupissa kuntit

- - - Updated - - -

Apua, tytöt!! Katkaskaa tää luuppi!! Kikkelin imeminen saattas auttaa!!

- - - Updated - - -

hyi hyi

- - - Updated - - -

^kaikki päivitykset on meiltä t ruotsalaiset vappunakkerit

Menis toi eurojackpotin 75 miljoonaa jollekin nii ei tekis mieli enää laittaa rahoja veikkaukselle, ei ne pienet potit innosta mutta nyt kun on 75 milliä nii vilahtaa eurot silmissä.

E: onneks mä en sentään laita joka viikko 10 euroja riveihin, aina joku max kaks rivii jos on oikee iso potti.

Back
Ylös Bottom