Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta ainahan voi hakea uuden ruiskun kaupasta. Vanha kuivanut ruiskunpaska roskiin.

- - - Updated - - -

Liuotinmaalilla ruikittaessa, muistakaa vetenerotin!

Kihelmöivä suppuvati.

- - - Updated - - -

Minä ajattelin seuraavaksi maalata painepesurilla. Sisäseinät.

Minulle on jäänyt mieleen erään setän tiskaaminen: haulikolla.

- - - Updated - - -

Vaikka se nyt naurattaakin niin kyllä mä ehkä pitäisin semmosta passiivis-agressiivisena käytöksenä. Siihen nimittäin liittyi rouvan toistuvat kehotukset kotitöihin.

Kihelmöivä suppuvati.

- - - Updated - - -

Minulle on jäänyt mieleen erään setän tiskaaminen: haulikolla.

Yks tuttu setä pesi perunat painepesurilla. Se teki ensin viikon semmosta häkkiä kanaverkosta ja pitkästä tavarasta. Sitten se löi sinne pari kiloa uutta pottua ja pisti vettä päälle muutamalla baarilla. Kyllä oli kätevää. Käsin pestessä siinä olis menny vartti. Nyt ei menny ku viikko.

Jos mä nyt rakentaisin uutta, niin mä kyllä tekisin kaikki huoneet märkätiloiksi. Ai vittu että olis kätevä siivota kun vois pestä kodin painepesurilla. Bonuksena kaksi lattiakaivoa joka huoneeseen.

- - - Updated - - -

Painepesurin käyttömahdollisuudet jää tätä nykyä ihan liian suppeaksi.

Haulikkotiskaaminen kuulostaa varsin kätevältä. Ei tartte kentaa niitä posliineja roskiin käytön jälkeen vaan voi heitellä naapurin tontille ja ampua jauhoksi.

- - - Updated - - -

Jos mä nyt rakentaisin uutta, niin mä kyllä tekisin kaikki huoneet märkätiloiksi. Ai vittu että olis kätevä siivota kun vois pestä kodin painepesurilla. Bonuksena kaksi lattiakaivoa joka huoneeseen.

Samaten, mutta itse laittaisin lisäksi joka huoneeseen pöntön ja kusilaarit kulkemaan kaikkien seinien reunoille. Siinä olisi sitten kätevä kuseksia seinille samalla kun kattoo lätkää.

- - - Updated - - -

Ja voisi istua paskalla samalla kun TI pyörii telkkarista tai istua paskalla makuuhuoneessa. Voi vitsit.

Olis kyllä helvatan kätevä istua paskalla makuuhuoneessa. Vois tehdä makkarissakin sitä mikä on parasta hommaa ilman että on housuja jalassa.

- - - Updated - - -

Vapputeekkarinakkeri perkele..^

- - - Updated - - -

Liian harvoin pääsee pesemään painepesurilla mitään. Varsinkaan kaupunkioloissa.

Sama kuin että ihan liian harvoin voi pitää kunnollista puukkoa vyöllä ja astella rehvakkaasti pitkin askelin isoissa saappaissa. Ei onnistu kaupunkioloissa.

- - - Updated - - -

Nyt se on päivästä toiseen tätä:

352601619.webp

Beigeä :urjo:

Olen muuten käärinyt miestäkin muoviin telojen ja pensseleiden lisäksi. Se oli semmonen kotikutoinen hypoxi-hoito :D

Se on kyllä ihan kohta se vappu se. Ihan heti vajaan vuorokauden päästä alkava juttu kuulkaas. Ei voi kun miettiä simaisia paljaita munkkeja hieromassa piilotettua nakkia. Eli aikuisten kielellä viinan läträämiä tissejä jotka hieroontuvat toisen paneskelevan pariskunnan kusivärkkejä vasten kun tämä viinainen nainen saa takaapäin.
Miettikää mielikuvaa. Mä sain sen näyttämään seksikkäältä ja nänneissä oli lävistykset.

Back
Ylös Bottom