Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen tuli taas kuponki siitä aiheesta. Mihinkän nimenomaan minun veromarkkani on muuten käytetty?

- - - Updated - - -

Onko esim jonkun nuoren henkilön asuminen ja eläminen kustannettu, jonkun joka ei ole vielä löytänyt sellaista työtä joka olisi vaihtelevaa, luovaa ja monipuolista sekä motivoivaa?

Eilen tuli taas kuponki siitä aiheesta. Mihinkän nimenomaan minun veromarkkani on muuten käytetty?

- - - Updated - - -

Onko esim jonkun nuoren henkilön asuminen ja eläminen kustannettu, jonkun joka ei ole vielä löytänyt sellaista työtä joka olisi vaihtelevaa, luovaa ja monipuolista sekä motivoivaa?

Minä haluan ajatella, että minun verorahoillani on tehty tärkeää työtä esim. naistutkimusta tai syöty viineriä Ylen propagandakoneiston aamupalaverissa.

Minä haluaisin että minun veromarkoilla olisi ostettu viinaa julkisen sektorin toimijoiden pikkujouluihin sekä muihin epämuodollisiin illanviettoihin.

- - - Updated - - -

Ja palkattu esiintyvä taiteilija sinne juhliin. Esim miimikko.

Jos munaisarvot vain vähän koholla, niin saattaa käsittääkseni johtua liiasta proteiinin saannista ja/tai liian vähäisestä nesteytyksestä ?

Kreatiinista tapauksessani, koska kyseessä oli kreatiniini arvo. Ei kylläkään sanonut paljonko koholla saati että miten ne liittyy selkäkipuun.

Voi pojat. Tarttisko heittää kesällä moporeissu Tuuriin maistelemaan tunnelmaa, kun tässä alkaa ihan mieli kirkastua jo näistä ajatuksista.

Kävin viime kesänä siinä pihalla Dukella, porukkaa oli ihanvitusti.

Ja FF-leffat on keskinkertaisia tekeleitä tämän rinnalla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jumalauta kundit, yritin kattoa fitnesspäiväkirjoja ja kestin kokonaiset 5min 39s sisältäen alkuhömpötykset. Sitten pitikin lähteä oksentamaan ja etsimään vasaraa jolla lyödä itseään naamaan ja repimään kynsiä irti sen jälkeen kun olin tunkenut tikkuja niitten alle ja hinkkasin haarukkaa lautasta vasten. Mutta muuten ihan näpsäkkä ohjelma..

^ ai että kuitenki noinkin näpsäkkä ohjelma. En kattonu ollenkaan (piti mennä nukkumaan) mut jos se noin hyvä on niin sithän se pitää kattoa vhs:ltä..

Joo ehdottomasti kannattaa kattoa, ihan loisto-ohjelma. Suositteen laittamaan vhs:n pyörimään repeatilla, sitomaan itsensä tuoliin kiinni ja virittäytyä tunnelmaan tähän tyyliin

4383.webp

miten olis kuitenkin vain se NAISchainin päivitys?

tapaako kaljuilla Miehillä olla nyyteissä:karvaa?

Perskeles! Mähän ajelin maharyijynkin pois tätä lomareissua varten. Että sais napakin vähän d-vitskua ja epsanjalaiset exät liukasteet valmiiks.

- - - Updated - - -

Tosin huppari päällä täällä lähinnä on menty

- - - Updated - - -

Ja puo kipeenä orbiksen selässä.

Yleensäkin kaikki netissä myynti on aivan liian närästävää touhua. Viimeksi kun jotain möin niin eräskin kyseli "mikä on viimeinen tiukkaakin tiukempi hinta" ja sitten kun sen ilmoitin niin rupesi tinkaamaan siitä alemmaksi.

Mitään en myy enää netissä. Auton ajan paaliin ja television upotan suojeltuun suohon.

Laitoin tänään muutaman artikkelin myyntiin ja ensimmäisen naisen piti olla jo tänään hakemassa, mutta ei ole näkynyt. Toinen nainen olisi tullut hakemaan, mutta sitten selvisikin että vasta sunnuntaina ja kolmas nainen haluaisi varata siksi aikaa kunnes saa kysyttyä joltain neljänneltä, että onko kiinnostusta.

Taidan minäkin pistää vaan kaiken kaatikselle tai vaihtoehtoisesti pihalla tuleen.

Laitoin tänään muutaman artikkelin myyntiin ja ensimmäisen naisen piti olla jo tänään hakemassa, mutta ei ole näkynyt. Toinen nainen olisi tullut hakemaan, mutta sitten selvisikin että vasta sunnuntaina ja kolmas nainen haluaisi varata siksi aikaa kunnes saa kysyttyä joltain neljänneltä, että onko kiinnostusta.

Taidan minäkin pistää vaan kaiken kaatikselle tai vaihtoehtoisesti pihalla tuleen.

[video=youtube_share;h2naa0KfDSw]http://youtu.be/h2naa0KfDSw[/video]

Mä en ymmärrä noita muodin mukana menijöitä. Hullun hommaa pitää kaiken maailman taisteluananaksia ja osallistua ryhmähalailuun Huhhuh.

- - - Updated - - -

Enkä kyllä haluakaan.

Back
Ylös Bottom