Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenia.

Olipas paskat treenit eilen huhhuijakkaa. Ei kato aina jaksa. Mutta: trikooperberit: positive. Täytyy olla tyytyväinen tästä nykyajan urheilumuodista. Se on mennyt eteenpäin vaikka esim radio-ohjelmista on tullut aivan vitun ärsyttäviä.

- - - Updated - - -

Hei nyt mielipideriita: tarviiko mopossa olla kuutioita enemmän kuin sanotaan nyt vaikka kuussataa? Voiko aikuinen IHMINEN nauttia kuussatasella ajamisesta? Jos pääosin käyttö on päivittäistä työmatkapörräämistä ja semmosta lyhyttä pätkää? Kännissä. Eiku täysin selvinpäin.
Semmonen olis aika kevyt ja taittuva, ja onhan niissäkin jo +100 hevospollea.

- - - Updated - - -

Sais samaan rahaan uudemman ja puolet vähemmän ajetun jos vertaa vaikka tonnisiin.

- - - Updated - - -

Rakas Jésus, auta tämän ison valinnan edessä...

Hei nyt mielipideriita: tarviiko mopossa olla kuutioita enemmän kuin sanotaan nyt vaikka kuussataa? Voiko aikuinen IHMINEN nauttia kuussatasella ajamisesta? Jos pääosin käyttö on päivittäistä työmatkapörräämistä ja semmosta lyhyttä pätkää? Kännissä. Eiku täysin selvinpäin.
Semmonen olis aika kevyt ja taittuva, ja onhan niissäkin jo +100 hevospollea.

- - - Updated - - -

Sais samaan rahaan uudemman ja puolet vähemmän ajetun jos vertaa vaikka tonnisiin.

-No jossä vaikka rossi ja supermotoista puhut niin ketterä ja kiva on kuussatku verrattuna kiloseen. Eikä yhtään hävetä ajaa.
-Sit taas jos kyykyistä niin ohanse kuussatku aika kierrostenvingutuspeli. Ja uudemmat niin yhtää ketterämpiä ku kiloset. Vanhat rotkot voi olla.
-Jos taas kustomeista huudat, niin käyppä koklaamassa 600cc honda shadow maantiellä :D ota vaikka kaveri kyytiin. Ei siitä sen enmpää.

Eli enemmän kuutioita on parempi muissa ku rossipyörissä.

-No jossä vaikka rossi ja supermotoista puhut niin ketterä ja kiva on kuussatku verrattuna kiloseen. Eikä yhtään hävetä ajaa.
-Sit taas jos kyykyistä niin ohanse kuussatku aika kierrostenvingutuspeli. Ja uudemmat niin yhtää ketterämpiä ku kiloset. Vanhat rotkot voi olla.
-Jos taas kustomeista huudat, niin käyppä koklaamassa 600cc honda shadow maantiellä :D ota vaikka kaveri kyytiin. Ei siitä sen enmpää.

Eli enemmän kuutioita on parempi muissa ku rossipyörissä.

Hmm.. Pitääkin laittaa lehti-ilmoitus:

* HAETAAN KOEAJOSEURAA LIHAVASTA HOMOSTA, TÄYTYISI PÄÄSTÄ TESTAAMAAN PIENTÄ JAPSIKUSTOMIA KAKS PÄÄLLÄ VASTATUULEEN* vast. luot. lehd. toim.

- - - Updated - - -

Hitto kun mä just toivoin että joku vastais että se kuussataa riittää ihan mainiosti. Ei se millään voi riittää.

Eiku mä just tarkoitin, että kuussatku riittää vallan mainiosti. Ihan niinku pieni munakin.

- - - Updated - - -

Voi sitä aina mennä sivutietä ja parkkeeraa firman takapihalle. Vähän niinku aina pefletti suojana saunaan ettei kukaan nää.

Ja Jumala loi AKRYYLIMASSAN. Sillä korjaat reiät, rapatut katot, seinäpinnat, saumat, irronneet peukalonkynnet ja otsan rypyt.
Se on kyllä kovaa kamaa! Mutta joskus se ei vaan auta.

Kuussatku on kevään kiva. Juhannuksen jälkeen taas mopokuume ja kattelet nettimotosta kilosia.

Onko kuntit ollut remuamassa tahkolla pääsiäisenä? Minä olen. Nyt, negative.

Minä ainakin pissaan tahallaan siihen reunalle --> siinäpä oppii jos on niin huolimaton että istuu edesvastuuttomasti paljain persein.

Juhla Mokka vai Presidentti? Paha valinta.
Mokka toimii ihan hyvin, just: mukissa.

Hmm.. Pitääkin laittaa lehti-ilmoitus:

* HAETAAN KOEAJOSEURAA LIHAVASTA HOMOSTA, TÄYTYISI PÄÄSTÄ TESTAAMAAN PIENTÄ JAPSIKUSTOMIA KAKS PÄÄLLÄ VASTATUULEEN* vast. luot. lehd. toim.

- - - Updated - - -

Hitto kun mä just toivoin että joku vastais että se kuussataa riittää ihan mainiosti. Ei se millään voi riittää.

Mulla on sama tilanne kuin gonzalla, eli ei mitään kokemusta pienistä vehkeistä. Mutta luulen että tuollaiseen kevyeen ajoon se 6satkukin riittäisi.

Helvata kuntit on nyt ihan sukkasaippua-asenteella tässä hommassa. OK - mulle tuli joku hetkellinen häiriö, kuvittelin että pienellä pilillä eikun mopolla voi pärjätä. Mutta toisaalta, miks pitäis jos ei oo pakko?

- - - Updated - - -

Pääseeköhän Futeri tsiikaamaan tänään piirtoheitinesitystä? Minä rakastan sitä piirtoheittimen hurinaa ja palaneen pölyn tuoksua.

- - - Updated - - -

Ja jos kouluttaja puhuu vaikka työn kuormittavuudesta, sillä on v -94 päivätyssä kalvossa esimerkkitapauksena vaikkapa konekirjoittaja. AAAaahhhhhh.....

Jos nyt ihan asiallisesti puhutaan, niin kyllä kusisatku varmasti riittäisi suurimmalle osalle kuskeista, eikä uudempien tehoja kykene monikaan kuski ulosmittaamaan. Itselläni ei tosin ole 600:sta kokemusta kuin parin kerran lainapöristelyllä ja muutamalla ratakierroksella. En silti itsekään sellaista ostaisi. Samasta syystä, kun autoksi en kelpuuttaisi 1.8:a (ainakaan ahtamatonta) rivinelosta. Eihän niitä hevosia autossakaan juuri tartte, mutta...

Taidan tehdä niin, että ostan sen kuussatkun ja lasken sillä oikein kunnolla rapattuun seinään. Sitten K-Raudasta lavallinen akryylimassaa jolla paikataan talkooporukalla se ruhje seinästä. Siinähän voi samalla ottaa vaikka pikkusen viinapaukkuja.

- - - Updated - - -

worlds_biggest_motorcycle_monster_b.webp

Taidan tehdä niin, että ostan sen kuussatkun ja lasken sillä oikein kunnolla rapattuun seinään. Sitten K-Raudasta lavallinen akryylimassaa jolla paikataan talkooporukalla se ruhje seinästä. Siinähän voi samalla ottaa vaikka pikkusen viinapaukkuja.

Muista ottaa kasko sitten mopolle, niin saadaan ne kaljat ja akryylit ostettua vakuutusrahoilla.

Mitähän ketjun NAISihmiset touhuaa kun on niin hiljasta? Veikkaukseni:

Ultimeetsia - punoo feministisiä juonia
eventa - tiedätte kyllä
Irma - leivontainto laantunut, viettää päivät feisbuukissa
Santsi - ammattilaisvalokuvamallina ja tähtimannekiinina ulkomailla
Elsu - tissit

Asiakaspalvelutyössä tuo vitun haistattaminen on kyllä ihan korvaamaton asia. Monta kertaa tuntuu että nyt ollaan ihan umpikujassa, mutta kunnon vitun haistattaminen kyllä yleensä avaa solmuja sen verran että tilanne laukeaa kuin itsestään.

Back
Ylös Bottom