Jääkiekon Liiga 2014-2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja >MiKa<
  • Aloitettu Aloitettu
Nonniin tässähän päästään kohta jo tosipeleihin, kun Olli laittaa vielä toisen kerran ranteet lukkoon!:hyper: No ei kai sentään! Mutta on nää pleijarit hianoo aikaa!

Nonniin tässähän päästään kohta jo tosipeleihin, kun Olli laittaa vielä toisen kerran ranteet lukkoon!:hyper: No ei kai sentään! Mutta on nää pleijarit hianoo aikaa!

Niin on...

...Mitäs tykkäsit Sarovon ranteesta? Kohtalaisen hölmo temppu IMO...Toki ei minua haittaa..1-1 ----> 30sek ----> 3-1

#56 Lauri Taipalus 2-1 (#67 Tomas Zaborsky, #46 Teemu Ramstedt) YV2 30:38
#71 Juuso Puustinen 3-1 (#78 Nikolai Goldobin, #18 Yohann Auvitu) YV 31:00

Mitkä tuomarit sinne on tänään viety? C-junnujen? En siis Saravon jäähyä tarkoita, siinä vaan helvetin huonoa tuuria, toki hölmöilyäkin.

Jännä peli vielä tulee. Onneksi saatiin pari eteen...:)

3-2 ja 3-3....:hyper:

YV.llä 3 ja teille 5-5 pelissä 3 (2+1SR)...Uskomatonta peliä. Oli paikka tappaa peli ( 2min 5-3 ja siihen se 4-1) , mutta Tappara oli hiukan eri mieltä. :thumbs: Tuon nousun jälkeen on ns: Momentum vahvasti vierailla. Katsotaan, miten käy...

Ei mitään järkeä tässä pelissä...:) Jatkoille siis mennään...3-3 ja jos Tappara tämän vie, niin ei todellakaan voi HIFK muita, kuin itseään syyttää. HIFK.lla 3 x 5-3YV ja Jatkoerä alkaa taas HIFK.n YV.llä...

Naurettava saldo:
HIFK: 1 x 2 min = 2 min
Tappara: 7 x 2 min + 1 x 5 min + 1 x 20 min = 39 min....Huh HuH. En tälläistä muista, vaikka tuhansia jääkiekko-otteluita on tullut elämän aikana katsottua. Ei voi ainakaan tuomareita syyttää, jos kesäläma alkaa.

Ansaittu voitto Tapparalle...Paras seitsemästä sarjoja ei voiteta tuurilla.

Virta loppui ja Hyvää kesälomaa meille...
Pieni_rantapallo_302003x_rainbow.jpg

Huhhuh! Kiitos Tappara!:haart:

IFK:lle kiitokset kovasta sarjasta. Pelillisesti erittäin viihdyttävää kiekkoa, vaikka enemmän olisi fyysistäkin peliä odottanut. Jos jollekkin IFK:lta erityismaininnan antaisi, niin Ramstedtin kiekonkäsittely on kyllä kovalla tasolla. Seuraavaksi sitten vastassa Lukko. Odotettavissa erittäin tasaista vääntöä, kaikki on taas pakko antaa kentälle, jos 4 voiton kanssa mielii jatkaa finaaliin!

AAAAAAAA! Torstaina joutui poistumaan Nordikselta pettyneenä, mutta nyt on helvetin euforinen olo! Kiitos Tappara ja kiitos punanutuille jännittävästä sarjasta. T: pääkaupunkiseudulla majaileva Tapparalainen

Me tullaan Pyssy perästä, JYP pahin mahdollinen.

Nyt on pronssimitalikin tiukassa, ellei sitä uutta pykälää saada Kärppä-koneeseen. Mulle sopii vaikka ei tulis mitalia ollenkaan. Kamalan tylsiä monet kotimaiset joukkueurheilut kun sama joukkue voittaa aina.

Juu, paras seitsemästä sarjoja ei voiteta tuurilla, parempi voittaa. Puolivälierissä ei tullut nyt yllätyksiä, monesti kuitenkin edes joku altavastaajista on mennyt jatkoon, kun ennakkosuosikki on sulanut sarjassa. Jonkun joukkueista Blues, Saipa, Kalpa tai HIFK:n olisin odottanut menevän jatkoon. Kuopiossa oltiin pudottuaankin ylpeitä joukkueesta, hvyä suoritus edelliskauden jälkeen. IFK:n esityksiin pleijareissa oon myös tyytyväinen, pitkän sukellusvaiheen jälkeen hyvät otteet pleijareissa. Ensi kaudelle on kovat odotukset, tätä joukkuetta pitäisi nyt hiukan vahvistaa, ei kuitenkaan liikaa vaihtuvuutta. Törmänen jos jatkaisi ja puolustus lähinnä kuntoon, niin hyvä tulee.

Juu, paras seitsemästä sarjoja ei voiteta tuurilla, parempi voittaa. Puolivälierissä ei tullut nyt yllätyksiä, monesti kuitenkin edes joku altavastaajista on mennyt jatkoon, kun ennakkosuosikki on sulanut sarjassa. Jonkun joukkueista Blues, Saipa, Kalpa tai HIFK:n olisin odottanut menevän jatkoon. Kuopiossa oltiin pudottuaankin ylpeitä joukkueesta, hvyä suoritus edelliskauden jälkeen. IFK:n esityksiin pleijareissa oon myös tyytyväinen, pitkän sukellusvaiheen jälkeen hyvät otteet pleijareissa. Ensi kaudelle on kovat odotukset, tätä joukkuetta pitäisi nyt hiukan vahvistaa, ei kuitenkaan liikaa vaihtuvuutta. Törmänen jos jatkaisi ja puolustus lähinnä kuntoon, niin hyvä tulee.

Stögöllä on sopimus kevääseen 2017 saakka. Puolustuksessa ne ongelmat olivat ja siihen pitää tosiaan vahvistuksia saada. 5 liigatason pakkia kentällä ei riitä. Pitää olla vähintään se 8, että voidaan paikata rotaatiolla loukkaantumiset. Ensi kauden joukkue tulee olemaan Törmäsen 1. Tämä kausi mentiin vielä vanhoilla sopimuksilla, joista valmentaja hyvin sanoikin :
– Jotain äijiä on tulossa ja joitakin lähtee pois, se on selvää. Osalla oli sopimukset päällä, eivät he olisi muuten varmasti olleet täällä. Ei se mitään. Kaikkien kanssa viihdyttiin ja yritettiin parasta mahdollista. Monien kohdalla saimme hyviä tuloksia, mutta ihan kaikkien kanssa emme päässeet haluttuun, Törmänen sanoi.

(C) IS http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1427734482657.html

Nyt on kyllä pakko ihmetellä:

Tapparan valmentaja suunnittelee ottavansa kaikki keinot käyttöön: ?En haluaisi, mutta...? - SM-liiga - Ilta-Sanomat

Onko tää Mustamakkara nyt ihan oikeesti tosissaan? En tiedä, onko toi ihan normaalia, mutta karvat nousee itellä pystyyn.
Ensin haukutaan vastustajan toimintatavat ja sen jälkeen avoimesti ilmoitetaan, että "nyt aletaan sitten vinkumaan notta päästäisiin kannua nostelemaan".

Ehkä hieman kärjistetysti sanottu, mutta hankala kuvitella RD:n, Virtasen tai Marjamäen laukovan tollasta. Ja monen muun.

Onhan Tapola puheissaan aivan oikeassa, mutta ihmetyttää kyllä tälläinen lausunto, varsinkin tässä kohtaa. Vaikea uskoa, että tämä lausunto mitenkään Tapparaa tulee auttamaan.

Ihan sama sille, onko oikeassa vai ei. Tälläkin kaudella Liigassa on nähty X määrä tuomarivirheitä, muttei kukaan koutsi ole ilmoittanut mediassa alkavansa vinkumaan jatkossa tuomarivirheistä. Ei edes Pekka Tirkkonen!

Minusta tuo kielii jonkinlaisesta kieroutuneisuudesta.

Tänään sitten 4 parasta jatkaa taivaltaan, kohti nakkikattilan nostoa. Itse saan nauttia pelkästään jääkiekosta, kun ei ole enää tunnetta mukana ja äänikin alkaa pikku hiljaa palautumaan...

Oma ranking tällä hetkellä ( perustuu vain ja ainoastaan peliesityksiin, ilman mitään tunteilua.) Puolivälierien jälkeen seuraava...

1. JYP
2. Kärpät
3. Lukko
4. Tappara.

...Joten olen vahvasti sitä mieltä, että tämän kauden mestaruus ratkaistaan otteluparissa Kärpät - JYP. Mitäs mieltä ovat muut?

Ja jotta ei ihan kokonaan menisi viesti ilman HIFK.ta :)...Toni Söderholm menossa Saksaan. Joten HIFK.n toimistolle !!! ----> EUROJA PINOON JA Kiitos Kankaanperä takaisin! ( Nyt voin myöntää, että yksi suosikkejani!!! One word: ÄIJÄ! )Pekka Jormakka on jo ilmeisesti tulossa. ( Lähde vaan välillä kirjoittaa, mitä sylki suuhun tuo). Jos/Kun pitää paikkansa, niin iso :thumbs:

MTV.FI
http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-liiga/artikkeli/tapparan-leijonahyokkaaja-siirtyy-ifk-hon/4964400

Kyllä kutkuttaa. Näin JYPin miehenä oli ilo katsella Blues sarjaa ja sitä kypsää pelaamista mitä JYP esitti koko sarjan ja menikin kohtuu helposti jatkoon.

Nyt kuitenkin on vastassa liigan kovin joukkue. Materiaaliltaanhan Kärpät on ylivertainen ja vahvuuksia on joka kentässä toisinkuin Bluesilla.

Olen huomannut, että JYPin kohtaaminen on katastrofi Oululaisille. Siellä onkin vähän kakkaa lahkeessa.

Sarja tullee olemaan pitkä. Käy miten käy, kummatkin joukkueet päättävät kautensa voittoon.

Paras jääkiekkouutinen valovuosiin!!! Tämän miehen katkeraa tilitystä, jota myös joku selostukseksi sanoo, ei tarvitse enää kuunnella. Oikeasti J-P Jalo oli keskimäärin enemmän pihalla pelistä, kuin se kuuluisa lintulauta!!! HIFK.ta tämä kyseinen "janari", vuodesta toiseen jaksoi morkata, aina kun siihen vain tilaisuus tuli. Kiitos kaikesta, EI TULE IKÄVÄ!!! ---> Oikeasti vitutti kuunnella tämän Tepsukan määkimistä. Ja vielä maksaa siitä. Kun vertaa vaikka Jani Alkioon tai Antti Mäkiseen, niin huomaa MIKSI J-P JALO, ei selosta enää otteluakaan.

JP Jalo on selostanut SM-liigaa televisioon 13 vuotta putkeen. Kauden ratkaisuotteluissa käheää ääntä ei enää kuulla.

- Yhteistyö Nelosen ja (tuotantoyhtiö) Moskiton kanssa päättyy nyt tähän, Jalo kertoo Iltalehdelle.

Jalon nimeä ei löytynyt välieräselostajien listalta. Hän joutui itse tiedustelemaan asiaa tällä viikolla puolivälierävaiheen päätyttyä.

- Ei kukaan ilmoittanut minulle, että pelejä ei enää ole, Jalo huokaa.

Puolivälierävaiheessa Jalo selosti vielä viisi ottelua.

"Ei minua hiljaiseksi saa"

Jalon sopimus loppuu tähän kauteen. Jatkosta ei ole tarvetta neuvotella.

- Surullista lopettaa pitkä liigaura tällaisiin tunnelmiin. Olen painanut hommia kuitenkin aikamoisella pieteetillä.

Yhteensä selostusvuosia on kunnioitettavat 30.

- Enköhän jotain taas kehitä, Jalo naurahtaa.

- Ei minua hiljaiseksi saa.

(C) IL
http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/2015040319465221_jk.shtml

Back
Ylös Bottom