Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kumisetä, todellakin! Kolmonen nyt ei tietenkään ole niin hyvä. Vaikka on se enemmän hyvä kuin moni muu elokuva, mutta jos verrataan kumisetiin 1 ja 2.

investoin globaalisti

- - - Updated - - -

investoin globaalisti

se,tuottaa,huomattavasti paremmin kun:lotto

- - - Updated - - -

toisaalta,taas kerran metin:miksi säästän?

investoin globaalisti

- - - Updated - - -

se,tuottaa,huomattavasti paremmin kun:lotto

- - - Updated - - -

toisaalta,taas kerran metin:miksi säästän?

Miehen puhetta. Antaa säästelijöiden säästää. Nyt on Nyt.

- - - Updated - - -

Sanoitin sovelsin tässä pitkäsoitonkin. Nyt on Nyt - na naa naanana - Nyt on Nyt.

- - - Updated - - -

Jos joku sai korvamatoja niin se on osa markkinointia.

takoitin tuolla säästämisellä, että miksi laitoin rahat jemmaan, enkä törsänny niitä heti, ku ei oo mitään suunnitelmia tulevaisuudessakaan mihin ne törsäis

eikä mulla oo eres testamenttia

sanokaas laki-imiset kuka rahani saa kun kuolen

velipoijjaatko?

eikä mulla oo eres testamenttia

sanokaas laki-imiset kuka rahani saa kun kuolen

velipoijjaatko?

Eikös se menis mutsille ja faijalle if any. Näin lakia osaamattoman silmissä. Ja mikäli mude ja fude elämäntyönsä tehnyt niin järkevintä olis luopua perinnöstä ja painaa seuraavalle säästäen yhdet verot. Naimajuttuja josseiootehnynnä niin on tuo testamentti todella järkevä. Esim jos puhdasta kahisevaa ym, niin mulle voi nasauttaa.

takoitin tuolla säästämisellä, että miksi laitoin rahat jemmaan, enkä törsänny niitä heti, ku ei oo mitään suunnitelmia tulevaisuudessakaan mihin ne törsäis

No mutta sitten ku keksit törsäyskohteen, ni ei jää siitä kiinni, ettei olis jemmassa rahoja!

Jaaha, täällä vakionaamat taas jauhaa paskaa. Noh ei se väärin ole.
1111 likes recived:)

Shitty-shitty-bang-bang.

- - - Updated - - -

Mutta ei shitty-gangbang. Ei semmosia.

No mutta sitten ku keksit törsäyskohteen, ni ei jää siitä kiinni, ettei olis jemmassa rahoja!

siinä on vain semmoinen juttu: ku ne sijoitukset vaan pakkaa kasvamaan ja kasvamaan niin niitä ei malta nostaa pois -> jää ostamatta

- - - Updated - - -

tälläisen havainnon olen itsestäni tehnyt

- - - Updated - - -

esim. säästöön laitettu rippilahjarahakin on etelleen:törsäämättä

esim. 30 000 harikka on etelleen:ostamatta

erittäin todennäköinen tulevaisuuden ennustus:

rippilahjarahat jää:törsäämättä
harrikka jää:ostamatta

- - - Updated - - -

jos:voittaisi sen 50 000 000 lortossa, ehkä myön Minun kaltainen nuukailija malttaisi maltillisesti törsätä

Hah, heräsin muuten aamulla kesken unen, joka meni suunnilleen näin:

Olin voittanut jostain arvasta 1,3 miljoonaa euroa ja menin sitä Rautakirjan toimipisteelle lunastamaan. Se myyjä otti sen ja piippas koneessa, pisti sen äkkiä kaappiin ja sanoi ettei tässä mitään miljoonaa ole, vaan 798 euroa. Juuri kun olin aikeissa alkaa ruuvaamaan kyseisen myyjän päätä irti juurineen, alkoi Red Hot Chili Peppersin Road Trippin' soimaan. Perkele.

En tiedä sitten, olisiko vituttanu enemmän, jos olisin kerennyt saamaan ne 1,3 miljoonaa tilille: asti.

Aamupäiviä ihmiset ja muut.
Minä olin tuossa aamupäivän palaverissa ja nyt saakin jo odotella lounasta. Iltapäivällä sitten ehkä vähän töitä.

no miittings, haart wöör onely

- - - Updated - - -

bald, essen gehen

- - - Updated - - -

zum baisbiil

- - - Updated - - -

soppaa

Back
Ylös Bottom