Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rotanmyrkkyä vois nauttia viikonloppuna. Se on kuntit sit se saatanan flunssa taas päällä. With vengeance. Kurkku on karheena ja kaikkee. PILLUNAAMAT!
Kai se on jätettävä tänään mavetuksetkin väliin. Eikä voi etes lohduttaa itseään sokeripitoisilla herkuilla. Elämä on paskaa ja sitten kuolet.

Töihin ja kaffet. Sen jälkeen ei tiedäkään mitä tekis.

Rotanmyrkkyä vois nauttia viikonloppuna. Se on kuntit sit se saatanan flunssa taas päällä. With vengeance. Kurkku on karheena ja kaikkee. PILLUNAAMAT!
Kai se on jätettävä tänään mavetuksetkin väliin. Eikä voi etes lohduttaa itseään sokeripitoisilla herkuilla. Elämä on paskaa ja sitten kuolet.

Ootkos nyt varma, ettei se ole jollekin jo aiemmin ehdottanut vitun kevät pöly, joka urosten kiusaksi leijailee ilmassa tähän aikaan vuodesta ?

- - - Updated - - -

TI oli pettymys. Lopussa tosin oli vähän huvittavuutta mukana.

- - - Updated - - -

wöörk

- - - Updated - - -

nauttisikohan viikonloppuna paljon kahvia vai paljon kaljaa

Suosittelen kevyesti molempia, ettei nestehukka yllätä.

Suosittelen kevyesti molempia, ettei nestehukka yllätä.

se on kyllä taivahan tosi, että ei tällä harjoituspohjalla kovin suuriin määriin kykene

se on kuulkaa,kuntit,meikämuistalaisella semmoinen n.5 ravintola-annosta se normaali illlan vietossa kulutettu:määrä

- - - Updated - - -

tänäänhän on perjatai! ei GAYla-ilta vaan baari-ilta

Ville soittaa, täytyy mennä:kuuntelemaan

Minä menen tänään katsomaan luokkakokous-spektaakkelin ja sen jälkeen ravinteliin syömään esim. ihan vitusti lihaa.

- - - Updated - - -

se on kuulkaa,kuntit,meikämuistalaisella semmoinen n.5 ravintola-annosta se normaali illlan vietossa kulutettu:määrä

Toi on ihan hyvä. Jaksaa aamulla lähteä kävelylenkille, jos ei muuta.

Minä menen tänään katsomaan luokkakokous-spektaakkelin ja sen jälkeen ravinteliin syömään esim. ihan vitusti lihaa.

Älä ainakaan sitä virhettä tee, että elokuvan jälkeen tilaat uudessa ravintelissa Pulled Pork -burgerin. Siinä piilee kohtuuttoman suuri riski valtaisaan pettymykseen.

Älä ainakaan sitä virhettä tee, että elokuvan jälkeen tilaat uudessa ravintelissa Pulled Pork -burgerin. Siinä piilee kohtuuttoman suuri riski valtaisaan pettymykseen.

En tiedä liittyykö tämä avulias suositus elokuvaan vai henkilökohtaisiin kokemuksiin, mutta ajattelin joka tapauksessa enemmänkin olla piffilinjalla.

No itse koin juuri kyseisen elokuvan jälkeen karmaisevan pettymyksen juuri Pulled Pork -burgerin muodossa. Oli karmeinta paskaa, mistä olen ikinä rahaa maksanut.

- "Maistuiko ruoka?"

- "Joo, voitais ottaa lasku."

pääkaupunkiseudulla on muuten eräs ruokaravintola jossa ei meinaa saada laskua maksetuksi:millään

yhtesti olen poistunut ko. paikasta jättämällä rahaa pöydälle, ku ei enää jaksanu odottaa että joku olis pysähtyny rahastamaan

- - - Updated - - -

ehkä se on vinkki, että maalaisten ei tarvisi vaivautua sinne ruokailuun

- - - Updated - - -

silti olen vieraillut sielä noin kahden-kolmen vuoden välein

- - - Updated - - -

zetori:negative

sielä junttikin saa:palvelua

En osaa päättää mikä on paskin uusi reality, Ensitreffit Alttarilla, Temptation Island Finland vai Aatami Etsii Eevaa. Kuka saatana näitä keksii?

En osaa päättää mikä on paskin uusi reality, Ensitreffit Alttarilla, Temptation Island Finland vai Aatami Etsii Eevaa. Kuka saatana näitä keksii?

Mitäs vitun selitystä tämä tällainen on ?
TI nyt on vuoden televisioteko ja A&E:ssa vilkkuu nännipihojen lisäksi pelit ja vehkeet. Mitä muuta kansa voi halutakaan ?
Ensitreffejä alttarilla ei ole tullut katsottua, joten en osaa kommentoida.

- - - Updated - - -

^Voi helvetti että olisi siisti duuni keksiä noita realityjä. Keksisin heti jonkun "ensitreffit keppi perseessä" -formaatin.

Noista saisi yhdistelemällä hyviä formuja. Alttarilla alasti ja hääyönä pelkokerrointa.

Noista saisi yhdistelemällä hyviä formuja. Alttarilla alasti ja hääyönä pelkokerrointa.

Koko elämä realityssa! Häämatka tähtösten seassa viidakossa silmät sidottuna, meneekö nakki oikeaan piirakkaan vai tuleeko riita. Riidat ratkaistaan jollain Speden Spelit -metkulla.

SIC-in mieleen olisi varmaan sellainen reality kuin Treffit Cuckolding Islandilla.

- - - Updated - - -

Tämänhetkiset paskimmat realityt ja samalla katsomatta paskaa -osaston kirkkaimmat tähdet:

- Tähdet, tähdet
- Vino Show
- The Voice of Finland
- Tuubi
- Luojan Kiitos!
- Suomen Surkein Kuski
- Pop'n'roll
- Starat Lastenvahteina
- etseteraa
- etseteraa

- - - Updated - - -

Ai juu ja Kadonneetkin näyttää vielä pyörivän.

- - - Updated - - -

Eilen tuli joku ohjelma, missä nuoret äidit kiersi toistensa koteja ja antoi niille pisteitä. What. The. Fuck?

- - - Updated - - -

Sitten kun alkaa sellainen ohjelma, missä näytetään miten nurmikko kasvaa, niin otan heti 247 -kanavan sitä. Ja toiselta kanavalta olis pakko tallentaa boksille jotain ohjelmaa, missä näytetään kun hius kasvaa päässä.

- - - Updated - - -

Ja välillä vilahtais tissit.

- - - Updated - - -

Kerran vuorokaudessa.

- - - Updated - - -

Ei sitä malttais ruudun äärestä lähteä ollenkaan pois.

- - - Updated - - -

Spot the tits! Soita tähän numeroon kun näit tissit, ja kerro, mitä niissä luki. Voit voittaa 5 euroa! (-sivutulovero 40%).

Eikös Netflixistä voi jo katsoa takkatulta?

Siitä huomaa että on pudonnut kyydistä kun en tiedä keitä ovat osallistujat jossain stara siellä sun täällä -ohjelmassa.

Eikös Netflixistä voi jo katsoa takkatulta?

Siitä huomaa että on pudonnut kyydistä kun en tiedä keitä ovat osallistujat jossain stara siellä sun täällä -ohjelmassa.

Ei se mitään muuta suuntaan eikä toiseen, oli ne "starat" ketä hyvänsä. Yllä luettelemistani ohjelmista en ole yhtäkään katsonut kuin mainosten verran. Se riitti: minulle.

Mä en kyllä oikein hahmota että mitä hienoa on jossain starassa tekemässä ruokaa, ellei se ole sitten Gordon Ramsay. Minua ei kiinnosta katsoa, kun julkkis tekee jotain muuta kuin sitä mistä se on julkkis. Esim. tykkään laulajista koska laulavat hyviä lauluja, ei kiinnosta vittujakaan laulaja murtomaahiihtämässä.

Back
Ylös Bottom