Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

- Se yks pillunaamabändi, ulkomainen, joka kuulostaa joltain metalli-elvikseltä. Hyi yök. Hyi saatana. Rokilla sitä soitetaan usein. Yksi syistä, miksi en pysty nykyään enää Radio Rockia kauheasti kuuntelemaan.
Sain jostain syystä päähäni Volbeatin tosta kuvauksesta. Se on ainakin paskaa, ihmisen paskaa.

Mä nukuin tunnin täysin liikahtamatta ja voin kertoa että sellaisen jälkeen on korva todella kipeä. En myöskään ole syönyt aamuyhdeksän jälkeen ja nyt vähän pelottaa, että jos tästä nousen, niin pysynkö pystykoossa, vai vedänkö koivet oikosenaan pää edellä makkarin ikkunasta pihalle.

Mulla testissä juuri kylmä-kuuma-hoitoa kurkulle. Kahvia ja jäätelöä.

olen ollut volabiitin GAYkalla useasti

pojilla on livenä tymäkät:soundit

volyyminappua on väännetty siihen malliin että kyllä potkii

Mulla testissä juuri kylmä-kuuma-hoitoa kurkulle. Kahvia ja jäätelöä.

Selvisin sohvalle! Mutta. Peitto ja tyyny jäi makkariin. Retkikunta palaa perusleiriin, noutaa tarvikkeet ja palaa päiväleiriin. Sitten saa jogurttia ja mehujäätä. Kylmähoito on parasta. Tekis mieli syödä vanukastakin, mutta kaikki ilo siitä on poissa, kun ei perkele maista mitään!

hihihi: ultimeetsi ei viihtyisi paikallisessa marokkolaisessa:baarissa
hihihihi

minkä on kuntit kaameinta:mitä väärällä kanavalinnalla voisi korvilla:kuulla

Jesse Kaikuranta
Jari Sillanpää
Aurora (jos ei oo tuttu nii juutuubiin aurora se soi)
Antti Tuisku #peto on irti

#ihq #teinix

Jesse Kaikuranta veti punkkia tähdet tähdet ohjelmassa ja tunnettuna punkkarina oli Vesku Jokinen jos multa kysytään niin Klamydia ei oo oikeeta punkkia ja koko jakso oli teennäistä kuraa kaikki laulo liian hyvin niitten ois pitäny vetää lasol/kilju/pirkka kalja kuuria viikko sitte koittaa uudestaan.

Viimeinen muistamani keikka:

MattiJohannesKoivu

Back
Ylös Bottom