Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kyllä

jos on paljo rahaa, sillä vois järjestää itselleen myös paljon vapaa-aikaa

vapaa-ajalla voisi sitten tulla vaikka aika pitkäksi jos ei muuta keksisi

- - - Updated - - -

tai sitten vois ostaa sillä paljolla rahalla jotain kivaa ajankulua

- - - Updated - - -

kuntit! mikä on ketjutilanne?

- - - Updated - - -

positive miinus

- - - Updated - - -

ilman täytteitä olisi arvosana, plus

Mieluusti suosisin paikallista palvelua, mutta suorituksen oletetun laadun perusteella tekisin valintani. Hakusessa olisi ns. mansikka. Hehkuva kamiinan kylki. Helottava persposki.

Referensseissä oltava näyttöä eri välinein ja myös paljain käsin annetusta käsittelystä.

Soita sille Graylle.

- - - Updated - - -

Raha puuttuu myös. Nykyinen rahatilanne ei riittävä.

Oon jotenkin alkanut uskoamaan siihen ikiaikaiseen viisauteen, että mikään ei ole koskaan riittävä, kun rahasta puhutaan.

Ei o numeroa.

Myös täytteet: käy. Kunhan ei käy, kuten yleensä DIY-pitszzassa.

- - - Updated - - -

Kyllähän se vaan niin on, että menot kasvaa samassa suhteessa kuin tulot.

Raha puuttuu myös. Nykyinen rahatilanne ei riittävä.

Jos mulla olisi sama eläketilanne kuin sulla niin jäisin välittömästi eläkkeelle päästä. Ei ole vaan niin helppoa nykyaika päästä eläkkeellle. Mä tiedän yhden kaverin joka on aikas pihalla koska sairastaa skitsofreniaa, niin tääkin jamppa saa vain puolikasta. Ja toisella on selkä tuhannen paskana, eikä pääse, määräaikaista määräaikaisen perään.

Jos mulla olisi sama eläketilanne kuin sulla niin jäisin välittömästi eläkkeelle päästä. Ei ole vaan niin helppoa nykyaika päästä eläkkeellle. Mä tiedän yhden kaverin joka on aikas pihalla koska sairastaa skitsofreniaa, niin tääkin jamppa saa vain puolikasta. Ja toisella on selkä tuhannen paskana, eikä pääse, määräaikaista määräaikaisen perään.

Niin tarkoitat siis sitä heittoa kelan 75% korvauksista. Eiku se olis riittävä summa, mitä pitäis anoa. Ja se kun menis läpi niin jäädä heti eläkkeelle. Jossei keksityillä selkävaivoilla, niin sitten mentaalipuolelta on helppo psykiatrien keksiä vaikka mitä sairauksia. Antais vaan pakkikselle lähetetyt viestit analysoitavaksi.

Niin tarkoitat siis sitä heittoa kelan 75% korvauksista. Eiku se olis riittävä summa, mitä pitäis anoa. Ja se kun menis läpi niin jäädä heti eläkkeelle. Jossei keksityillä selkävaivoilla, niin sitten mentaalipuolelta on helppo psykiatrien keksiä vaikka mitä sairauksia. Antais vaan pakkikselle lähetetyt viestit analysoitavaksi.

Jos ihan vakavissaan puhutaan niin ei ole helppoa, ei edes näillä viesteillä.

Myöskin. Vaikka panin hyvissä ajoin eilen: maata.

Vanha totuus: jos täytyy nousta ennen yhdeksää aamulla, panee maata mihin aikaan tahansa, väsyttää.

- - - Updated - - -

ainaki 36v vanha

Back
Ylös Bottom