Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon vähän sitä mieltä, notta punttimimmit vois aktivoitua laittamaan kuvia. Ja ihan voisin helpottaa, jos ei jaksa paljoa kuvata, niin yhdistäis slaavikyykky/jääkaappikuvan. Little-or-non hepeneissä toki.

- - - Updated - - -

Mää meinasin tossa viikonloppuna ottaa pikku hutikassa jääkaappikuvan. Onneksi harkintakyky ei pettänyt tuolloin.

köntsä jääkaapille hepenissä!

Kun noin kauniisti pyysit:
man-in-lingerie.webp

No nyt oli sellaista runoutta Radio Rockilla esillä, että ehkä sitä voisi ryhtyä vallan kultturelliksi ja lukea välillä myös runoteoksen tai käydä katsomassa runonlausuntaa.

- - - Updated - - -

Kun noin kauniisti pyysit:

Where's da fridge ?

- - - Updated - - -

Me likes fridges

Hienosti suunniteltu värimaailma kyllä gonzan kuvassa, kun pikkarit menee hienosti päiväpeittoon ja liiveissäkin samaa sävyä.

Onko nää sun la gay-vaatteet ? Tuommosilla kengillä ei kyllä tosin radalle pääse.

Kuinka moni voi kehua paskantaneensa kunnallisen viemäriverkoston tukkoon? Pitäsköhän mun vähentää roteiinia ruokavaliosta?

- - - Updated - - -

Tai sitten pitää alkaa ostaan laadukkaampaa persepaperia. :hyvä:

- - - Updated - - -

Imuauto, 130e ja paskantaminen voi jatkua.

Toinen ääripää voi olla, että jos oot pihistellyt vessan vetämisessä Kiasma-tyyliin, eikä putkissa ole täten kulkenut tarpeeksi vettä tukosten ehkäisyyn.

Täällä ei nyt oikein ole noita kauniimman sukupuolen edustajia paikalla. Käytän ikiaikaista metodia naaraiden houkuttelemiseksi, Star Wars:

tumblr_m61ocp06L21qgny7t.webp

Äsken näin kohtuu juntin näyn :D Jollain oli päällä "Äija"-takki. Eli sellainen rotsi missä selässä luki "Äijä" ja siinä oli hieman samanlaista kuviota kuin Jussi-paidassa. Kokonaisuuden kruunasi tietty aurinkolasit (tosin otsalla). Kuvittelin että ei noin pukeuduta missään jotain Tuuria lukuunottamatta, mutta tämä oli oikeasti Etelä-Suomessa pongattu tapaus :D

Äsken näin kohtuu juntin näyn :D Jollain oli päällä "Äija"-takki. Eli sellainen rotsi missä selässä luki "Äijä" ja siinä oli hieman samanlaista kuviota kuin Jussi-paidassa. Kokonaisuuden kruunasi tietty aurinkolasit (tosin otsalla). Kuvittelin että ei noin pukeuduta missään jotain Tuuria lukuunottamatta, mutta tämä oli oikeasti Etelä-Suomessa pongattu tapaus :D

Varmasti kantajansa näköinen.

Omista vaatteistani coolein on ehkä Tampereen mummulta saamani paksu "Moro"-pipo.

Varmasti kantajansa näköinen.

Omista vaatteistani coolein on ehkä Tampereen mummulta saamani paksu "Moro"-pipo.

Mun tyylikkäin piponi on oltava ns. nutkase-pipo. Semmosen sai joskus, kun osti kolme kingsize-Snickerssiä kerralla. Myyjä lähti kovalla tohinalla etsimään, "missäs niitä nutkase-pipoja nyt olikaan"...

Mun tyylikkäin piponi on oltava ns. nutkase-pipo. Semmosen sai joskus, kun osti kolme kingsize-Snickerssiä kerralla. Myyjä lähti kovalla tohinalla etsimään, "missäs niitä nutkase-pipoja nyt olikaan"...

Mullakin on tommonen, jos samasta piposta puhutaan. Se on ihan hyvä lenkkipipo talvella kun on sen verran ohut

Back
Ylös Bottom