Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tourinkia. ei:kiitos.

Ehkä tourinkikin voisi kiinnostaa, jos:

Olisi rahaa siten että olisi pelkkää vapaa-aikaa käytettävissä loppuelmä.

Nykyvarallisuudella ja suomalaisen työmiehen arkea eläessä käytän tuohonkin tourinkiin kuluneen ajan mieluummin vaikka käymällä ulosteellä, sekä kaljakuppiloissa: kaljalla.

Oletteko kuntit jo käyny äänestämässä vuoden 2014 Iltatyttöä. Itsehän: äänestin. Käytin äänioikeuttani. Vaalisalaisuutteen vedoten en paljasta ehdokastani, mutta Poriin meni. En tiedä oliko se Köntsän vai Xtremen Naisvaimo. Mutta saisin tulemaan.

Oletteko kuntit jo käyny äänestämässä vuoden 2014 Iltatyttöä. Itsehän: äänestin. Käytin äänioikeuttani. Vaalisalaisuutteen vedoten en paljasta ehdokastani, mutta Poriin meni. En tiedä oliko se Köntsän vai Xtremen Naisvaimo. Mutta saisin tulemaan.

En äänestänyt, koska pidän tuota kyllä kauheasti naisia halventavana. Siis, ihan ilmaiseksi sain katsella nuo kaikki läpi, enkä joutunut mitään maksamaan.

Joku arvo naisillakin.

En löytänyt sopivaa ehdokasta.

Pitäisi hankkia ilmankostutin.

Millainenhan vempele olisi irmankostutin?

Hahahhahhaaaaaa! Vitsi oli: omakeksimä.

Minulle tuli eilen PaPPas mieleen. En imuroinut.
Mitähän hänelle, kuuluu?

- - - Updated - - -

Mieleen hän tuli: koska. PaPPaksella on jokaMiehen unelmamallia oleva, sohva. 1M2N astuttava.

- - - Updated - - -

Vai onko jokaMiehenunelmamalli? Minun mielestäni:on.

Teoriassa ehkä, käytännössä ehkä ei.

Piti käydä oikke kattomas porin lort. Ei ollu oma muija, joka on hieno nainen. Ei ikin tie vaikka lukasis offtopiccia. Toivottavasti ei.

Mulla on ilimankostutin. Mun talossa huiteli rosentit pariakymppiä niin hain kikantista kostuttimen

Mulla on ilimankostutin. Mun talossa huiteli rosentit pariakymppiä niin hain kikantista kostuttimen

Meinasin että jos makkariin hommais, aamulla kun herää niin on usein röörit jotenki kuivat. Varsinki talvella kun ilma on muutenkin kuivempaa.

Back
Ylös Bottom