Ihan tuli MÖYKKYSTÄ ikävä :(
Niinpä. Missähän jäsen M mahtaa viilettää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan tuli MÖYKKYSTÄ ikävä :(
Reissuhan se olis itelläkin mielessä, mutta tehdään nyt töitä ensin.
pieni pyrähdys vaan eikä vie työpäiviä 
Mä tahon johonkin reissuun.....kauhea matkakuume päällä!
Just vaan alottanu uudet duunit, niin tuntuu vähän nihkeältä ajatus loman ottamisesta, vaikka sitä varmasti saisinkin.
Mutta joku pidennetty viikonloppu ulkomailla ois ihana.
Seuraavaks köntsä tulee kertoon montako viikkoa sillä on Epsanjan lomaan aikaa.
Epsanjasta taitaa löytyä Euroopan mantereen parhaat mutkapätkät, jos haluaa esim pärrän vuokrata. Tosin se edellyttää että pitäis olla selvinpäin.
Lasketaan vaan. Mä laskin. Monesti. Lämmin tuli. Nyt ärtsoppaa on maha täys. Pullaa en ottanu. Säkrifais muthafuckas.En saanut. Edes muistiota. Minäkin lasken, mutta en mäkeä. Lasketaanko se?
Tiedän et se ei oo enään niin muodissa. Laahaan aina vähän perässä näissä jutuissa.Sulla näkyy sivutissi avatarissa.
Lasketaan vaan. Mä laskin. Monesti. Lämmin tuli. Nyt ärtsoppaa on maha täys. Pullaa en ottanu. Säkrifais muthafuckas.
Tiedän et se ei oo enään niin muodissa. Laahaan aina vähän perässä näissä jutuissa.
Mä vetäsin kans just täyden satsin hernekkeittoo. Ja säkrifaissin nimissä otin vain yhden pullan. Katotaan huomenaamulla damaget.
Se on järjetön pöhö!
No perhana. Pääseekö siitä millään eroon, vinkkejä otetaan vastaan.No se on defaulttina muutenki koko ajan.
Tiedän et se ei oo enään niin muodissa. Laahaan aina vähän perässä näissä jutuissa.
Lasketaan vaan. Mä laskin. Monesti. Lämmin tuli. Nyt ärtsoppaa on maha täys. Pullaa en ottanu. Säkrifais muthafuckas.
Eiku päinvastoin. Pitäis olla vähintään pakollisena punttimimmeillä sivutissi (oma) avatarissa. Ja jos ei kykene. Niin joku perse sitten.