Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tahon johonkin reissuun.....kauhea matkakuume päällä!
Just vaan alottanu uudet duunit, niin tuntuu vähän nihkeältä ajatus loman ottamisesta, vaikka sitä varmasti saisinkin.

Mutta joku pidennetty viikonloppu ulkomailla ois ihana.

Reissuhan se olis itelläkin mielessä, mutta tehdään nyt töitä ensin. Seuraavaks köntsä tulee kertoon montako viikkoa sillä on Epsanjan lomaan aikaa.

Määki voisin mennä taas katteleen vähän potkupalloa sinne.

Ainiin, 88,8.

Reissuhan se olis itelläkin mielessä, mutta tehdään nyt töitä ensin.

Jep, työt ensin ja sitten huvit. Mutta mietin jos ottas sellasen pe ilta-ma ilta-reissun.. :) pieni pyrähdys vaan eikä vie työpäiviä :)
Ajankohtana vaan ehkä huhti-toukokuu paras, että ois jo lämmintä.

Mä tahon johonkin reissuun.....kauhea matkakuume päällä!
Just vaan alottanu uudet duunit, niin tuntuu vähän nihkeältä ajatus loman ottamisesta, vaikka sitä varmasti saisinkin.

Mutta joku pidennetty viikonloppu ulkomailla ois ihana.

Sulla näkyy sivutissi avatarissa.

Seuraavaks köntsä tulee kertoon montako viikkoa sillä on Epsanjan lomaan aikaa.

Heehee. Tohon halpaan en mene. .. (7 viikkoa). Menen muuten reilu kolmen viikon päästä viikoks rukkii haminaa! Otan sen lomana vaikka täyden liksan saankin.

Epsanjasta taitaa löytyä Euroopan mantereen parhaat mutkapätkät, jos haluaa esim pärrän vuokrata. Tosin se edellyttää että pitäis olla selvinpäin.

Eikä ne maisemat muutenkaan huonoja ole, nimittäin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Epsanjasta taitaa löytyä Euroopan mantereen parhaat mutkapätkät, jos haluaa esim pärrän vuokrata. Tosin se edellyttää että pitäis olla selvinpäin.

On todella hienot tiet. Sitten on "vuoriston" tynkää joissa korkeuseroja. Siinä kaakkoisrannikolla oon serpenttiiniä vetäny vuokra-nueva-clio-1.5dci-rallivehkeellä. On muuten soiva peli vrt esim ecoboost-vuokra-fiesta jossa tarvii pienempää pykälää jos kaltevuus muuttuu nousevaksi.

Sulla näkyy sivutissi avatarissa.
Tiedän et se ei oo enään niin muodissa. Laahaan aina vähän perässä näissä jutuissa.

Lasketaan vaan. Mä laskin. Monesti. Lämmin tuli. Nyt ärtsoppaa on maha täys. Pullaa en ottanu. Säkrifais muthafuckas.

Mä vetäsin kans just täyden satsin hernekkeittoo. Ja säkrifaissin nimissä otin vain yhden pullan. Katotaan huomenaamulla damaget.

Tiedän et se ei oo enään niin muodissa. Laahaan aina vähän perässä näissä jutuissa.

Kyllä se täälä on muodissa aina.

Loma, ulkomailla tekis hyvää. Surffaan tekis mieli. Budjettikin ois possuun varmaan keräytynyt. Mutta, jos ei menis syksyllä vaan vasta ens vuonna, niin pääsis pidemmälle. Pahoja kysymyksiä. Nämä.

Eiku päinvastoin. Pitäis olla vähintään pakollisena punttimimmeillä sivutissi (oma) avatarissa. Ja jos ei kykene. Niin joku perse sitten.

Lasketaan vaan. Mä laskin. Monesti. Lämmin tuli. Nyt ärtsoppaa on maha täys. Pullaa en ottanu. Säkrifais muthafuckas.

Mulle oli samaa tarjolla, pullaakin, mutta siitä olisi pitänyt maksaa lisää. En olisi kyllä ottanut vaikka ilmaista olisi ollut, koska tänään on vain tissipäivä ^^

Ps. en saanut kuitenkaan katsoneeksi 50 shades of greytä, koska kolikkoja oli liian vähän, jotain 7 euroa puuttui, ja kyllä se pitäisi katsoa ystävän kanssa, jos rahat pitäisi muualta kuin säästökolikoista kerätä.

Ps. en saanut kuitenkaan katsoneeksi 50 shades of greytä, koska kolikkoja oli liian vähän, jotain 7 euroa puuttui, ja kyllä se pitäisi katsoa ystävän kanssa, jos rahat pitäisi muualta kuin säästökolikoista kerätä.

Back
Ylös Bottom