🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Nyt kun monien suosikkiottelijat käryää roinasta niin ajattelinpa piristää uutistriidiä tavalla joka ei voi epäonnistua <3

Paige VanZant ladies and gentlemen! :kuola::kuola:

Instagram

Eikä mene edes offtopiciks sillä Paige VanZant signs with Reebok - MMA Fighting

PaigePaigePaige! :pano:
:kuola::kuola::pano::pano::haart:
Kerrranki oikeita uutisia eikä mitään höpöhöpö buukkauksia tai tertulla lätränneistä käryäjistä kun on olemassa kaikenmaailman ointmentit, että voi laittaa ammeen täyteen terttusalvaa ja toisen täyteen epsomia ja niissä sitten vuoroperään terttupäissään kylpeä ja tiputella painoja puntarille. jonka jälkeen taas siihen terttuointment ammeeseen siihen asti ku ottelu on ja pitää alkaa otttaa lämpöjä, et ne imeytyy kehoon ja ei oo nii kuivana. :david:

vittu ku jäin nyt kyttäämään minuuteiksi tuota videoo ku repeatilla automaattisesti noi IGvideot.. Tuli mieleen, että onkohan Paigella samallaiset lantiomuuvit ku ratsastaaa. :pano: :hyper: #timetofap

Kunnon nazitestit kehiin ja 80% ottelijoista käryää. Siitä sit eteenpäin.

Toivottavasti Romero ei käryä :(

EM9mFGt.gif

täytyy olla jotain koneessa koska hikikin on ruskeaa :kakka:

:kuola::kuola::pano::pano::haart:
Kerrranki oikeita uutisia eikä mitään höpöhöpö buukkauksia tai tertulla lätränneistä käryäjistä kun on olemassa kaikenmaailman ointmentit, että voi laittaa ammeen täyteen terttusalvaa ja toisen täyteen epsomia ja niissä sitten vuoroperään terttupäissään kylpeä ja tiputella painoja puntarille. jonka jälkeen taas siihen terttuointment ammeeseen siihen asti ku ottelu on ja pitää alkaa otttaa lämpöjä, et ne imeytyy kehoon ja ei oo nii kuivana. :david:

vittu ku jäin nyt kyttäämään minuuteiksi tuota videoo ku repeatilla automaattisesti noi IGvideot.. Tuli mieleen, että onkohan Paigella samallaiset lantiomuuvit ku ratsastaaa. :pano: :hyper: #timetofap

Okei pakko kysyy tätä. Ootsä koskaan saanu pillua tai edes nähny sellasta livenä? Vai koitatsä elää jossain selibaatissa koska jätkä laukee housuihin jokasesta vähänkään MMAhan liittyvästä muijasta. Sit näitä ":pano:" on joka ketju täynnä. Pitäskö mun hakea lääkäristä terttua ku ei mua rupee panettamaan ku nään naisen kuvan internetissä? Miten sä pärjäät tuol ulkomaailmassa ku naisia näkyy kokoajan katukuvassa?

Okei pakko kysyy tätä. Ootsä koskaan saanu pillua tai edes nähny sellasta livenä? Vai koitatsä elää jossain selibaatissa koska jätkä laukee housuihin jokasesta vähänkään MMAhan liittyvästä muijasta. Sit näitä ":pano:" on joka ketju täynnä. Pitäskö mun hakea lääkäristä terttua ku ei mua rupee panettamaan ku nään naisen kuvan internetissä? Miten sä pärjäät tuol ulkomaailmassa ku naisia näkyy kokoajan katukuvassa?

Nyt sitte pyydät kyllä anteeks! Toveri joka tulee kateuspäissään dissaamaan Paigen crushwagonia sietäis saada TORUJA! :jahas:

:pano::pano::pano::pano::pano:

Nyt sitte pyydät kyllä anteeks! Toveri joka tulee kateuspäissään dissaamaan Paigen crushwagonia sietäis saada TORUJA! :jahas:

:pano::pano::pano::pano::pano:

Joo Paigea saa mun puolesta fanittaa mut täytyyks jokakerta ku joku muija liittyy millään tavalla MMAhan ni kertoa kuinka lykkis sitä perseeseen ku koira jos vaan tilaisuus tulis. En ymmärrä. Kai nää on sit näitä ketkä saa kikseja ku lähettelee kullinsa kuvia muijille, siin on toinen juttu mitä en ymmärrä. MMAhuumori ketju ei enää edes tyyliin aukee ku RUJ0 käyttäny joku 2 tuntii ettimällä 100 giffiä siit pyöree poskisesta muijasta koska SE VITTU KOSKI WEIDMANIN PERSETTÄ SAATANAA TIE AUKI MÄ TULEN...

^
v3fzt3.jpg

Back
Ylös Bottom