Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tilanne on tiukka, mutta tasaväkinen.

- - - Updated - - -

JA, negative.

Ei elsu, vaan perjantai on aina munkkipäivä! Otin munkin, saa kalorilaskuriin taas laittaa muutaman ylimääräisen kalorin. Vähemmän sitten loppupäivä, nääs.

Mites on, kuntit? Meinaatteko käydä viikonloppuna kaljoolla?

- - - Updated - - -

Minä ajattelin, ruuan kanssa #terveydeksi

Minä olen röissä viikonloppuna, mutta remonttioluen illalla voisi kietasta. Pitäähän sähköjohdot voidella.

E:laitetaan nyt se idioottivero täältäkin, jos natsaa niin vois ostaa vipit.

Ei kai sitä kaljoota tarvitse viikonloppuna. Saunajuomaa ei lasketa. Täälläkin käsi puutuilee. Heräsin yöllä kahdesti siihen ettei kädessä ollut tuntoa, mutta liikkui vielä. Tuntokin palasi nopeasti. Aamuksi tunto oli siirtynyt aivan muuanne. Onneksi torkutuksen voi korvata herätyksen sammuttamisella ja herätä 1,5 tuntia myöhemmin. Flunssa. Ja mun piti vähentää foorumille kirjoittelua. Alan muistuttaa näitä tubettajia. Erityisesti vihhumiestä. Saatana. Häpeän.

Mutta kaatuko pulu? Kun pihakin oli, liukas. Meinasin sanoo, että omakeksimä. Mutta muistelin kaverin kertoman, että olis ollut hänen isoisoisän keksimä.

Huomenna ois virkaehtosopimuksen mukainen "hakkaa päätä seinään" -päivä. Olenko lukenut materiaalin? En. Aionko? No kovasti yritän ainakin! Mutta huomenna kyllä ahkeran päänhakkaamisen jälkeen aion nauttia mukillisen lumiukkosoppaa. Loraus minttua niin rentoutuu kuuppa ja kroppa. Niin on hyvä.

Huomenna pitää kunnostaa autoa. Se on kuulkaas tiivistä työtä kun jousta puristetaan paikoilleen. Ja vaarallista. Sunnuntaina kärsitään morkkiksesta kun ei älytty itse tarkastaa onko katkenneita jousia ennen katsastusta. Vielä sitä ei ole ehtinyt sisäistää kun varsinainen työ on tekemättä.

Nyt on kuntit ja cuntit tullut väännettyä koko aamu hommia ns. torttu huulilla.

Vieläkin vaan ois kova kiire, mutta tarttee alkaa jo rauhoittua. Onhan perjantai.

Zervuska haidis.

- - - Updated - - -

Mä oon kyllä niin onnellinen Ultimecian puolesta. Ai että!

- - - Updated - - -

Ja onneks Irmelilläkään ei ole kiireen kiertämää. Eikä rihman-.

- - - Updated - - -

Mä taidan lähteä nyt syömään.

Back
Ylös Bottom