Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulkaas kuntit ja minkit. Mä oon tässä arponu, pitäskö mun mennä tänään vähän punppaileen kevyesti vai nou. Mieleni halajais niin kovasti, mutta en tiiä onko se järkevää. Jos menis vasta huomenna.

Mikä eteen vai mitä vittua hä? Ja sehän tässä nyt mietityttää, että onko Irma jo heränny. Vai onko vielä alasti?

Kuulkaas kuntit ja minkit. Mä oon tässä arponu, pitäskö mun mennä tänään vähän punppaileen kevyesti vai nou. Mieleni halajais niin kovasti, mutta en tiiä onko se järkevää. Jos menis vasta huomenna.

Mikä eteen vai mitä vittua hä? Ja sehän tässä nyt mietityttää, että onko Irma jo heränny. Vai onko vielä alasti?

Heräsin noin seitsemän minuuttia sitten. Olen puolialasti.

No mä nyt päätin, etten kuitenkaan vielä tänäänkään mene. Hermosta ottaa, mutta jos tää alkais tästä helpottaan sitten. Irmakin on vielä pimppisilteen, niin mä voin olla tämän päivän menemättä jumpalle.

Tässä raariota viikolla kuunnellessa ei voi kun todeta Miken musiikkimaku: hyväksi.

Tänään on pizzapäivä! :kuola:

Idioottiverot maksettu, mutta en pannu naapuria. Pitäs mennä nukkuun. Miten voi jumaliste taas olla huomenna perjantai?!
Mikä on idioottivero? Makselet veroja etkä edes pane. Hullua tämä nykymeno.

Hyvä että on perjantai! Ilman sitä viikonloppu alkais jo torstaina. Huomenna on myös munkkipäivä. Aijon ottaa! Tosin tilalla on nyt ollut monesti jotakin viineriä, katotaan huomenna tekeekö moista kaffetin kanssa mieli vai ei.

Heräsin ja katoin pakkista. Onks tänään muka perjantai?! Kai se on ku kalenteriki niin väittää, on taas viikko hujahtanu vauhilla, mitään saanu aikaseks. Käsi puutuilee tämän tästä, yrittää vissiin kertoa et olis aika visiteerata hierojaa.

Back
Ylös Bottom