Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä mä annan Veskille pisteet rehellisyydestä ton viinajutun kanssa. Kuinka monta sössönsöö-selitystä tuostakin aiheesta on kuultu, kun media kiusaa ja ohjaaja leikkasi kaiken väärin ja naapurin Raimollakin on kilpirauhasen vajaatoiminta niin minä olen lihava.

- Istuin siellä puutarhassa samassa muovituolissa kolme viikkoa, seitsemästä viiteen, Vesa hymyilee.

hohohohohohohohohoh

Vain Keskinen, Vesa Keskinen, kykenee antamaan aku ankkaa lukien tuollaisen lausunnon: lehdistölle.

- - - Updated - - -

Kyllä mä annan Veskille pisteet rehellisyydestä ton viinajutun kanssa

En usko että "tyhjään mahaan" oli rehellinen syy. Sama "syy"hän oli sillon maria ohjelmassakin. Silloin Vesseli Tuurin kylästä oli juonut punaviintä tyhjään mahaan ja tullut huppeliin.

Rehellisen pohojalaasenMiehen selitys Vesan tilaan olisi. Oli kahden viikon putki alla enkä pystynyt lopettamaan.

^No totta tuokin. Lähinnä se, että liikaa vedin ja vituiksi meni. En kyllä tiedä kuinka tillin tallin pitää olla että kuvittelee että tv-esiintyminen onnistuu jos on ihan naamat.

En kyllä tiedä kuinka tillin tallin pitää olla että kuvittelee että tv-esiintyminen onnistuu jos on ihan naamat.

Uskoisin, että myös Vesa on katsonut elokuvan Uuno Turhapuro muisti palailee pätkittäin ja erityisesti sen raittiusravintolakohtauksen. Jospa Vesakin on vain päättänyt näytellä selvää niin kukaan ei huomaa, että hän on oikeasti kännissä.

...korkeintaan yksi värssy...

Yours, Vesa

- - - Updated - - -

Vesa on enempi runonlausujaMiehiä, kun laulu.

- - - Updated - - -

Päivän teemaksi näyttää muotoutuvan: Keskinen.

The Vesa Das Keskisen oman tv-sarjan alkuun on muuten enää reilu kuukausi.

Onkohan trailereita jossain ?

Ja Janen nimikään ei ole Jane. Mein gott.

Jumalauta. Opettajainhuoneessa ei ole sokeria! Enkä kyllä uskalla käydä keittolan emännältä pyytämässä. Juodaan sitten teetä ilman sokeria...

Jumalauta. Opettajainhuoneessa ei ole sokeria! Enkä kyllä uskalla käydä keittolan emännältä pyytämässä. Juodaan sitten teetä ilman sokeria...
Siitä syystä seuraavalle tunnille ei ole hoppu. Kun kerran joku on unohtanut tuoda sitä sokeria!

Mulle riitti. Mun päivä oli tässä. Pitäiskö lähtee itse gymille, vai mitä tässä puuhais. Munkiton aamukin vielä sapettaa.

Vesasta nyt ei juolahda mitään mieleen, sen verran vesakolla tuo pääkoppa.
Hohhoh!

Juuvittu! Kyllä mää lähden hiihtään! Nymmää sen hokasin!

- - - Updated - - -

Eikö nää mee samaan enään automatikly?

- - - Updated - - -

Meneepäs. Joskus menee sisään samaan vanhaan, joskus uuteen. Sellasta se elämä on, yhtä tuikkailua eripaikkoihin. Pakolla ja vahingossa.

- - - Updated - - -

Kaikki keittäjän lihapatojen ääressä, tai perjantaivitsailua sihteerikkötyttöjen kanssa vesimaatilla. Nollakola ravitsee mut kyllä nyt!

Siitä syystä seuraavalle tunnille ei ole hoppu. Kun kerran joku on unohtanut tuoda sitä sokeria!
Mulla on tässä pari tuntia vapaata. Sitten on vielä yks tunti. Muutenpa onkin tämä päivä ja viikko taputeltu. Mutta nyt pojat hiljaa, mun pitää valehdella lapsille että täällä on käynyt pieni sininen otus tuomassa muovimukeja.

Mulla on tässä pari tuntia vapaata. Sitten on vielä yks tunti. Muutenpa onkin tämä päivä ja viikko taputeltu. Mutta nyt pojat hiljaa, mun pitää valehdella lapsille että täällä on käynyt pieni sininen otus tuomassa muovimukeja.

Ehkä et valehtele lainkaan. Mitäs sitten, jos sinä vaan oot se pieni sininen otus!

- - - Updated - - -

Nyt iski kuntit ja plikat väsymys, ei se hiihto enään maistuiskaan. Mutta kai se on silti käytävä jättään pölyt suksista ladulle.

Joo, mä kävin vetäsemässä vähän lohta kitusiin. Siis söin, en antanut mustikkanenää kalalle. Mä lähden täältä myös hieman etuajassa. Se on ennakointia hyvät rouvat ja herrat ja vittunaamat.

- - - Updated - - -

Mietiskelin kans hiihtohommia viikonlopuks. Toivottavasti sataa vettä, niin voi pelata hyvällä omallatunnolla ja pahalla mielellä sotapeliä.

^Luin ensin että pillusiteellä ja meinasin vastata myöntävästi.

Kuinka moni on pillusilteen nyt?
Aissaatana. Ei oo näkynyt, eikä näy siitinkeppiäkään. On jalassa niin kutsutut lyhytvartiset alushousut, eli boxerit. Päällä myös SA INT -poolopaita, mallia.... Mitävittua, tässä ei lue mikä malli tämä on. Kyllä pitäs, miten se alokas nyt tietää mikä helvetin poolopaita pitää päälle laittaa. Jalassa -M05 alussukat. Yhdellä raidalla.

Ilmottauduin tulityökorttikurssille. Pian saan pojat käyttää kuumailmapuhallinta!

Minä ravitsin itseäni myöskin lohella. Lohen seurana vetelin kriisin ja papuja tai semmosia pitkulaisia perkeleitä.

Hiihtäminen on rauhan aikana kyllä sellaista ns. homojen hommaa. Eikä onnistu varmaan homo volttikaan sukset jalassa vaikka kuinka vitun homo olisi.

Back
Ylös Bottom