Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joko saunat lämpiää mitä hä?

Tavallaan

2014-05-27-2485.webp

Voiskin laittaa lämpiämään. Viiniki on kylmässä. Humaltuisinko tänään? Pitää pistää ovet takalukkoon, muuten saatan eksyä jonnekin pubiin. Voitin tänään rahaakin! Tokihan meillä on täällä vain yksi pubiräkälä ja sitä rahaakin taisi tulla vain kymppi. No mutta sauna ja viini!

Se..sei...seittemän euroo hyvinki, nimittäin 7€ per kilo!

Sitarissa vielä tänään 1€ päivät, onkohan mitään jäljellä, irtojäätelöt kiihottaa.

Mulla on pojjaat kuksa! Nyt pitäs alkaa juomaan kahveet siitä että se valmistuu kovaan käyttöön kesän kalareissuille! Nyt vielä posliiniselta nautin, mutta salin jälkeiset kyllä hörppäsen siitä.

Eli, eikun sumppia pihistään!

Nyt nyt kuntit kuntit..

...Olen odotellut, että joku laittaisi tänne Veskun kunniaksi 70-v videon...Kaikki aina pitää ite tehä...:D Hyvää työpäivää. Eikun siis syntymäpäivää....:)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on pojjaat kuksa! Nyt pitäs alkaa juomaan kahveet siitä että se valmistuu kovaan käyttöön kesän kalareissuille! Nyt vielä posliiniselta nautin, mutta salin jälkeiset kyllä hörppäsen siitä.

Eli, eikun sumppia pihistään!

Mullon kans. Ollu jo monta vuotta mutta en ole käyttäny sitä kertaakaan.

Alkaa lupaavasti pakkanen kiristymään. Ratiriti.

Mullon kans. Ollu jo monta vuotta mutta en ole käyttäny sitä kertaakaan.

Alkaa lupaavasti pakkanen kiristymään. Ratiriti.
Mää pidin siinä kuumaa vettä 2 min. Sen jälkeen kuivuun 2h ja nyt hieroin sitä sisältä kahvinporoilla 3-5 min, kunnes ne märät kahvinporot kuivu. Noin ohje käski.

Nyt pitää vaan kuulemma juoda kuukauden ajan, eikä saa pestä. Sit pitäs olla hyvä!

Back
Ylös Bottom