Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli tossa mieleen, että sellanen video olis mukava katsoa, jossa esittelet vapottelukamojas, modeja ja muita härveleitä, kerrot mielipiteitäs yms. niistä, Mike.
Mä diggailen sitä jostain syystä. Ihan järkee joskus puhuu.Mitä mieltä Mike oot Rich Pianasta?
Parasta täällä on kun tämä on Suomen isoin kaupunki, Suomen mittakaavassa kaikkea enemmän. Paskaa täällä on tämä alkutalvi, pelkkää pimeetä ja vettä. Myös ruuhkat on melkoisen rasittavia ja taksit. Oon niin kyllästynyt ylimielisiin tolppahomoihin, ajavat miten huvittaa. Huonoa täällä on myös asuntojen hinnat, ei se auta, että oman kämpän hinta on noussut 100k€, koska kun myyt, niin siinä ne muiden asuntojen hinnat on noussut. Tilille pääsis vain kun myis ja muuttais aivan muualle. Ullakkokaksiosta saa pulittaa heti yli 400k€. Sillä saa 4 omakotitaloa muualta.Mikä vituttaa eniten Helsingissä asumisessa? Entäpä mikä on parasta?
Mikö Alien elokuvista on paras?.
Mikä Friday 13th elokuvista on paras?.
Mikä Halloween elokuvista on paras?.
Mikä A Nightmare on Elm Street elokuvista on paras?.
Mikä HellRaiser elokuvista on paras?.
Mikä Evil Dead elokuvista on paras?.
Mikä Saw elokuvista on paras?.
Mikä on mielestäsi kaikkien aikojen paras kauhuelokuva?.
Mikä PoliisiOpisto elokuvista on paras?.
Mikä Star Wars elokuvista on paras ?.
Mikä Blade elokuvista on paras?.
Mikä Back to the Future elokuvista on paras?.
Mikä Rambo elokuvista on paras?.
Mikä Terence Hill & Bud Spencer elokuvista on paras?.
Mikä Ritari Ässä jakso on paras?.
Mikä Katu Haukka jakso on paras?.
Mikä IhmeMies jakso on paras?.
:face:
Voi luoja.

Marttyyreistä ainakin diggailit...Itse facepalmasin ensimmäisenä noille pisteille kysymysmerkin jälkeen...
Täällä on kyselty Miken vessaharjan väriä JNE...Kertokaapa M&M ihmeessä epätietoiselle, mitä ihmeellistä tuossa kysymyksessä nyt sitten on? Kyseessähän tunnetusti ovat legendaariset elokuva - ja tvSARJAT. Joten en itse pidä kysymystä mitenkään tyhmänä, jos vaihtoehtoja on kaikissa aikasen monta. Se toki on eri asia, jos ei noista elokuvista - ja tai sarjoista mitään ole katsellut...
Edit:Ja kauhuelokuvien suurena ystävänä olisi Miken vastaus kyllä kiinnostanut...Marttyyreistä ainakin diggailit...
No eihän tommoista osaa sanoa sitten niin millään.
No eihän tommoista osaa sanoa sitten niin millään.
Suomi kun on niin tuttu maa, niin täällä ei kohteet ole mielenkiintoisia.