Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan yhdenkään öljysheikin autossa mulkutettuja ovenkahvoja?

- - - Updated - - -

Siinä vois olla business.

- - - Updated - - -

RR Ghost - dicked door handles

Käsin pillutetut jalopuu-koristeet voisi kanssa lyödä leiville.

- - - Updated - - -

Hand pussied hard/woody detailing

- - - Updated - - -

Tuommoset lisävarusteet kun olisi karvanoppien ja tuhkakupin lisänä, niin a vot.

Minäkin kävin kakilla jo ennen kymmentä! Ruumiini elimistö on aikataulusta myös sekaisin.

Sitä on nyt selvästi liikkeellä. Minunkin ruumiini elimistöllä oli välitön ulostamistarve heti aamusta vrt. norm. välit. aamukahv. jälk.

- - - Updated - - -

Mitenkähän väkisin raitistuneella Eventalla?

- - - Updated - - -

Minkähänlainen hulkkonen sillä on?

- - - Updated - - -

Minä veikkaan pienikätistä ja heleä äänistä.

Siinä vaiheessa, kun isä työntää kylvökoneensa äidin etusynnyttimeen. Siinä vaiheessa vanhemmat on lukittu ja se kasvatus myös.

Tinakenkäni on sulaaa laavaaaaaaaa :dance::dance:

Vuodenvaihteessa valan itselleni 200 kilon tinakengät ja sukellan avantoon kotiyleisön iloksi.

Olen kerran tilannut sellaisen palapelin itse valitsemalla kuvalla. Meni kaverille 30v-lahjaksi.
Oli ehkä pienesti tuhmanlainen.

Esim. asiakkaalle voisi tilata kanssa asiakassuhteen päättyessä sellaisen. Esim. että kannessa olisi vaikka komea maisema tai suloinen koiranpentu, mutta kun paloista on 3/4 paikallaan tekijä havahtuu rakentavansa palapeliä minun perseestäni...hahahahaa.

- - - Updated - - -

Harrin joululahja itselleen oli hauska juttu.

Mikäs se oli, meni varmaan vähän ohi ?

Mä haluaisin semmosen palapelin, minkä voi koota vasaralla hakkaamalla. Esim niin että laskee vasaralla neljä-viiskymmentä kertaa niin paljon kun lähtee siihen palakasaan, ja sitten kun lopettaa niin se palapeli on valmis. Siinä on kuva esim Taj Mahalista. Ja kaikki tämä onnistuisi vaikka kasaaja olisi jonkinverra päissään. Onnistuuko kuntit?

- - - Updated - - -

Moni käyttöliittymä olisi parannettavissa: heteromiehelle luontevin tapa olisi kuitenkin käyttää laitetta kuin laitetta vasaralla hakkaamalla. Kuitenkaan, tätä mahdollisuutta ei monessakaan laitteessa tai sovelluksessa ole, pl naula.

- - - Updated - - -

Naulaa taas en haluaisi lyödä vasaralla, siihen pitäisi etsiä joku kätevämpi konsti.

- - - Updated - - -

Joku vaivattomampi.

- - - Updated - - -

Maailma ei ole totellakaan, kuntit, valmis.

Suosittelen impulssinaulainta. Ei letkuja, mukava pikku kaasun käry nenässä, ja tauolla voi tehdä yhden käden hauiskääntöä, kun se kuitenkin painaa sen 48 kiloa.

Back
Ylös Bottom