Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä nätti on komeeta.

- - - Updated - - -

On kuulkaas kuntit, paskat oltavat.

- - - Updated - - -

Aika häijyyn kuntoon sitä tuli ryypättyä itsensä. Nyt ei enää ikuna, vihaan pikkujouluja.

Minä ryyppäsin vain keskieurooppalaisittain 8-12 annosta/vrk ja olo on kuin ei mitään olisi ottanutkaan.

Lauantaina oli kyllä orastavaa rapulaa, sunnuntaina ei enää. Väsyttää kyllä kovasti, mutta onhan nyt maanantai.

Minä ryyppäsin myös erittäin keskieurooppalaisittain, ei mitään rajua piikkiä missään vaiheessa mutta kahtena iltana tasaista ylläpitoa aamun tunneille asti. Ruumiini ei pitänyt siitä.

Mä en ryypänny ku yhten saksalaisen saunaoluen, kuuspistekaheksa rosenttista. Ei naisille, pääsee muuten vittu valloilleen. Onneks ei ollu liian vahvaa mulle.

Väsyttää silti. Silmäpussien koko lähentelee jo The Vesan omien kokoa, eli yhteneväisyyttä on jälleen myös Tauskin kepeksien kanssa.

Jumaleissön, nyt vasta tajusin, ettäensi viikonloppuna tarttee ostaa kinkku!

Tajusin että ens viikonloppuna tarttee lähteä tonttukeikalle, jakamaan kilteille ihmisille suklaata.

Senverran jo rupeaa ilmassa olemaan lähestyvän kevään tuntua, että mulla on orastavaa kuumetta, moottoripyöräkuumetta. Esimerkiksi, seuraava tuote voisi kiinnostaa:

Triumph Thruxton 900 900 cm³ 2009 - Vantaa - Moottoripyörä - Nettimoto

Onneksi kerkeen aina parantua kuumeesta kesään mennessä ja jatkan vanhan moponi omistajana.

- - - Updated - - -

Paitsi nyt mua rupes heti epäilyttämään kyseinen tuote: koska huomasin rekisterin.

Entä H2? Ärränä?

Onkohan mitään toimivaa konstia millä sais olon normalisoitua?

Toki. Itselläni toimi lauantaina varsin hyvin miedot ja virkistävät alkoholijuomat. Illalla pari tiukempaa ja unikin tuli hyvin.

Otat siis lounaan nestemäisenä, niin alkaa elämä voittamaan.

- - - Updated - - -

Toisena vaihtoehtona on silmäpusseille Bepanthenia ja siihen sekaan 20% Vicks-voidetta, niin pysyy hereillä.

Kannattaisiko muuten ostaa lääkeyhtiöiden osakkeita, kun veikkaan, että Neon ja AC3:n mynnissä on tuossa joulun välipäivinä melkoinen piikki.

Porsteri

- - - Updated - - -

Olen kerran ajanut porsterilla. Veto oli kuminauhamaista.

- - - Updated - - -

Otat siis lounaan nestemäisenä, niin alkaa elämä voittamaan.

Tästä tuli mieleen entinen työkaveri joka kävi sytyttämässä aamiaisensa.

- - - Updated - - -

Se on nykyään kuollut.

On se kyllä ihan miehekäs lotkotus ja muistuttaa mukavalla tavalla menneestä. Tulee vähän samanlainen rauhallinen tunne kuin maamoottorin käyntiä seuratessa.

Mutta ääni on niin miehekäs!

- - - Updated - - -

Mä en oo ajanu alle 1200cc psortsterilla.

Jos siltä infernaaliselta ajomelulta jotain ääniä kuulisi, ymmärtäisin tämänkin paremmin.

- - - Updated - - -

Eipä silti, isomman osan ajasta ne taitaa käydä tyhjäkäyntiä.

Saakohan niihin ostettua bolt-on mallista lasikuitu kuomua? Semmosta kuplan muotoista, että ei tuuli rähisis korvissa? Jos ei saa niin alan valmistaa jaa myyn voitolla.

- - - Updated - - -

Joku myyvä nimi vaan sille kuomulle.

- - - Updated - - -

OP-WindRaper

Back
Ylös Bottom