Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

onko wlogiin tulossa tulevaisuudessa mitään muutoksia? ulkonäkö, sisältö, kuvaustyyli, editointi jne.. yli sata wlogia seuranneena ois kiva nähdä jotain uutta. teillä kun on potentiaalia tehdä vaikka minkälaista pätkää.

Suurinta osaa kohderyhmästä kuitenkin varmasti kiinnostaa enemmän treeni (ja höpinät) kuin videokikkailut...

Aloittelija saa äkkiä sen käsityksen, että painoilla ei ole merkitystä ja se on nähty käytännössäkin.
Missä näin? Ite en ole ikinä missään nähnyt muita kuin ylisuurilla painoilla ryskääviä aloittelijoita.

Mutta kokeneempi kaveri ymmärtää, että painoja täytyy käyttää niin paljon kuin hyvällä tekniikalla pystyy. Miksi sä koko ajan kuvittelet, että mä revin ihan miten sattuu vaikka senkin olen korjannut monta kertaa?

Muakin kiinnosti tämä tuntuma vs mavea perkele linjanveto sen verran että kysyin siitä tuolla tomin ketjussa.

d.yates sanoi:
missä määrin teet näitä tuntumavemputteluja vs isoilla painoilla perusliikkeitä?
tomi77 sanoi:
Teen kaiken niin isolla painolla kuin mahdollista. Tai en mä tiedä mikä lasketaan tuntumavemputteluksi. Onko takaolkapääsoudun/vipunoston sekasikiö 26 kilon käsipainoilla vielä sitä? Mutta siis en esim. tee ikinä kutosia, mavea tai muita Miesten Liikkeitä™.

Missä näin? Ite en ole ikinä missään nähnyt muita kuin ylisuurilla painoilla ryskääviä aloittelijoita.
Etkö oikeasti ole nähnyt tällä foorumilla kun näistä asioista on keskusteltu? En osaa antaa muuta tarkkaa esimerkkiä kun en muista nimimerkkejä, kuin Sukkapossu, joka kertoi tekevänsä 15 toiston sarjoja vipareita 3 kilon käsipainoilla. Keskustelusta selvisi että ei kaveri oikeasti ihan niin heikko ole, mutta suoritustekniikka on jossain järkevän tuntumahakuisuuden tuolla puolella.

E: Mutta näkeepä noita ryskääjiäkin ihan tarpeeksi. On meidänkin salilla yksi aloitteleva poikaporukka joilla ei ole kyllä välttämättä ylisuuret painot, mutta suoritustekniikka on sellainen, että toistoissa ei taida olla negatiivista vaihetta ollenkaan. Kymmenen toiston sarja kestää jonkun kaksi sekuntia. Vähän liioitellen.

yritin kysyä mikeltä wlogien tulevaisuudesta ihan vaan positiivisessa mielessä. itsekin tykkään katsella treeniä ja kuunnella höpinöitä. ainahan hyvääkin voi kehittää lisää.

Etkö oikeasti ole nähnyt tällä foorumilla kun näistä asioista on keskusteltu? En osaa antaa muuta tarkkaa esimerkkiä kun en muista nimimerkkejä, kuin Sukkapossu, joka kertoi tekevänsä 15 toiston sarjoja vipareita 3 kilon käsipainoilla. Keskustelusta selvisi että ei kaveri oikeasti ihan niin heikko ole, mutta suoritustekniikka on jossain järkevän tuntumahakuisuuden tuolla puolella.

Tämän yhden kaverin takiako yleistät että nykyään aloittelijat tekevät tuntumalla? :D Ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkälaiset painot olisi sinun mielestäsi hyvät vipareissa aloittelijalle, jos kerta 3 kiloset alkaa vituttaan?

Aloittellijakin on aika laaja ja subjektiivinen käsite. Voi tarkoittaa sitä pari kk treenannutta 17v mopoautomölliä joka pomppii ylätaljassa tai sitten sitä 1-3 vuoden treenikokemuksella sammakkoprässissä hiissailevaa aasia jolla ei ole muu kasvanut kuin nippelitieto varasto.

Tämän yhden kaverin takiako yleistät että nykyään aloittelijat tekevät tuntumalla? :D Ihan mielenkiinnosta kysyn, että minkälaiset painot olisi sinun mielestäsi hyvät vipareissa aloittelijalle, jos kerta 3 kiloset alkaa vituttaan?
Nyt vittu oikeesti. Enhän mä edes ole sanonut, että aloittelijat tekevät yleensä tuntumalla. Niin pakkismeininkiä taas kun puolitahallaan ymmärretään väärin tai sitten ei oikeasti osata lukea. Ensinnäkin sanoin, että aloittelijat voivat saada väärän kuvan ja tuossa yksi esimerkki. Vain yksi. Toiseksi kolme kiloa ei vituta mua millään tavalla, mutta mieti nyt miten älyttömän hitaasti toistot saa tehdä, että tuolla painolla viidentoista toiston sarjasta tulee tiukka, vaikka olisi ihan vasta-alkaja, mitä sukkapossu muuten ei edes ole. Noilla saa vaikka nainen puhtaan sarjan aikaan.

Tikka selitti hyvin videossaan tuosta "tuntumasta". Ei tuntumakaan ole vakio. Ei venytyksessä ja supistuksessa voi millään olla samallaista fiilistä. Eikä mielestäni myöskään liikkeissä. Mike puhui ihan asiaa sinäänsä, koska eihän sitä melonnan tuntumaa saa SAMANLAISENA siirrettyä ei sitten millään. Saa rutistettua varmasti selällä, itsekkin pulloveria taljassa tehneenä tiedän fiiliksen. Mutta turha ikipäivänä luulla että esim selkäliikkeiden "tuntuma" olisi vakio liikkeistä ja painoista riippumatta. Totta helvetissä kulmia muutettaessa tuntuma muuttuu.

Onkos Mike työn alla mitään muita projekteja kuin wlogit pjötörin kanssa tällä hetkellä?

Nyt vittu oikeesti. Enhän mä edes ole sanonut, että aloittelijat tekevät yleensä tuntumalla. Niin pakkismeininkiä taas kun puolitahallaan ymmärretään väärin tai sitten ei oikeasti osata lukea. Ensinnäkin sanoin, että aloittelijat voivat saada väärän kuvan ja tuossa yksi esimerkki. Vain yksi. Toiseksi kolme kiloa ei vituta mua millään tavalla, mutta mieti nyt miten älyttömän hitaasti toistot saa tehdä, että tuolla painolla viidentoista toiston sarjasta tulee tiukka, vaikka olisi ihan vasta-alkaja, mitä sukkapossu muuten ei edes ole. Noilla saa vaikka nainen puhtaan sarjan aikaan.

Jos teet viparit niinku ne pitää, niin vasta-alkajalle todellaki sopivat painot on 3kg kässärit. Koitappa seuraavan kerran tehdä viparit niin, että kädet vaa liikkuu, lavat eikä epäkkäät tuu yhtää mukaan, eli lavat pysyy paikallaan, ne ei sais liikkua yhtään ku tehään vipareita. ja jos näin teet jo, niin hyvä, mutta jos aloittelija alkaa tekeen nuin niitä vipareita, niin yleensä saa painot olla aika pienet.

^ Tässä ongelmana onkin se kun joku jolla on hyvin hermottuneet sivuolkapäät heittää sinne vipareita isoilla romuilla perille ja toinen saa vain niillä 3kg kässäreillä tehtyä niin ettei liike karkaa.

Nyt vittu oikeesti. Enhän mä edes ole sanonut, että aloittelijat tekevät yleensä tuntumalla.
Niin, sanoit vaan että oot nähnyt käytännössä että aloittelijat on käsityksessä että painoilla ei ole merkitystä. Kun jengillä on vaikeuksia ymmärtää mitä tarkoitat, niin onko vika sussa vai meissä muissa? ;)
Entä ootko varmasti lukenut kaikki Tomin postit suopeiden ja ymmärtäväisten lasien läpi? Ettet olisi kuitenkin itse tahallaan ymmärtänyt väärin jossain vaiheessa? ;) ;)

Tuus nyt sukkapossu tänne kertomaan minkä takia teet kolmella kilolla viparia. Kuinka hitaasti pitää tehdä että se ottaa mihinkään?

Mike, sanoit kyllä jättäväsi tämän ketjun moderoinnin hyvin vähälle, mutta eikö tätä turhaa keskustelua voisi lopettaa täällä? Olisi mukava lukea sinulle esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin, mutta vitut ku samat henkilöt väittelee kuka ymmärti väärin ja onko tuntuma tuntuma vaiko tuntuma.

Mike, sanoit kyllä jättäväsi tämän ketjun moderoinnin hyvin vähälle, mutta eikö tätä turhaa keskustelua voisi lopettaa täällä? Olisi mukava lukea sinulle esitettyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin, mutta vitut ku samat henkilöt väittelee kuka ymmärti väärin ja onko tuntuma tuntuma vaiko tuntuma.
Vaikka ite keskustelun aloitinkin, niin voishan tuon jo lopettaa kun en osallistu siihen enää ja purkkaa on jauhettu jo aikansa.

Tässä nyt Mikelle (miksei Tomillekin, kun se kultsipuppeli on palannut tännekin <3): miten tehdä eroa treeneissä, kun on myrkyillä bodaava ja ilman myrkkyjä bodaava jantteri? Samoja asioita toki molemmilla, mutta miten erottaa kaverien treenit?
Palautumista on luonnollisesti lisättävä, muuten se nyt on jokaisen yksilön katsottava paljonko kovaa treeniä kestää.

Entä ootko varmasti lukenut kaikki Tomin postit suopeiden ja ymmärtäväisten lasien läpi? Ettet olisi kuitenkin itse tahallaan ymmärtänyt väärin jossain vaiheessa? ;) ;)
Tuskin. Mä en edes ole Tomin kanssa eri mieltä mistään ja olen senkin sanonut.

Alkoi vituttaa siinä määrin tämä ihme vänkääminen, että saa munkin osalta loppua tähän. Pitääkin lykätä lusikkansa tällaisiin soppiin kun näistä ei saa muuta kuin verenpaineen nousemaan. Jos ei muuta niin puututaan joihinkin pieniin epäolennaisuuksiin ja se koko pointti jää näkemättä. Niin peruspakkista.

Äijät viljelee täällä tota "peruspakkis" sanaa kokoajan. Ite ootte niin vitun elitistejä ja ylempänä muuta sakkia, vaikka yhtälailla osallistutte keskusteluun. Jos ei "peruspakkis" miellytä, jota täällä luonnollisesti kokoajan on, niin miksi vaivautua palstalle ollenkaan. Mä en tajuu.

Sitäpaitsi, täähän on ollu helvetin viihdyttävää kaikille, jos saatte nettikirjoituksista verenpaineenne nousemaan niin oma mokanne. :hyper:

Okei lopetan tähän.

Mutta en malta olla sanomatta että ihme jankkaus tuli vaikka kaikki oli samaa mieltä eikä kukaan ymmärtänyt toistaan väärin. :D

Back
Ylös Bottom