Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatan mä laittaa pari pumppua. Ihan vittuillakseni öljysheikille.

- - - Updated - - -

Pumppu on harkinnassa. Varmaan asennutan moisen.

--

Päälimmäinen syy on siinä, että naapurikin hankki.

Hyvä! Arvostan ja ymmärrän tätä ajattelua. Mä oon joutunut hankkimaan lumilingon samasta syystä. Ihan perseestä koko linko ja kamala meteli ja pölly mutta oma piha saatana.

Saatan mä laittaa pari pumppua. Ihan vittuillakseni öljysheikille.

- - - Updated - - -

Hyvä! Arvostan ja ymmärrän tätä ajattelua. Mä oon joutunut hankkimaan lumilingon samasta syystä. Ihan perseestä koko linko ja kamala meteli ja pölly mutta oma piha saatana.

Toinen syy, että väittävät maksavan itsensä takaisin viidessä vuodessa (sähkölämmitteinen boxi). Kolmas, että sais mökin kylymäks jotta vois nukkua kesällä.

Mua on hyväkskäytetty. Mua on koijattu. Mun herkkää mielentilaa pitkästä viikosta on häikäilemättä käytetty kiusaamiseen.

.

Kysyivät kummalla kädellä pyyhin perseeni. Jäin funtsimaan että oikeella, ja että mitävittua he sillä tiedolla tekee. Sitten se alkoi. Muut pyyhkii kuulemma paperilla. Nauroivat päin naamaa. En keksinyt edes mitään hävytöntä heittää päälle.

Mua on hyväkskäytetty. Mua on koijattu. Mun herkkää mielentilaa pitkästä viikosta on häikäilemättä käytetty kiusaamiseen.

.

Kysyivät kummalla kädellä pyyhin perseeni. Jäin funtsimaan että oikeella, ja että mitävittua he sillä tiedolla tekee. Sitten se alkoi. Muut pyyhkii kuulemma paperilla. Nauroivat päin naamaa. En keksinyt edes mitään hävytöntä heittää päälle.

Ihan varmaan NAISet kyseessä!

Mikähän on huonoin ostos mitä olette ikinä tehneet?

Viime perjantaina S-marketista kilon paketti hunajamarinoitua X-tra kanasuikaletta. 5.99€. Miksi? Siksi, että tämä homo kanapaketti jäi kassan liukuhihnalle. Kotona klo 21:05 aloin laittaa ostoksia jääkaappiin niin huomasin tämän kyseisen homo kana paketin makoilevan kiinni olevassa marketissa. Kanssaostajat/ myyjät (naisia) eivät toki voineet perään huutaa. Söin Kanariisiä ja salaattia, ilman kanaa.

Viime perjantaina S-marketista kilon paketti hunajamarinoitua X-tra kanasuikaletta. 5.99€. Miksi? Siksi, että tämä homo kanapaketti jäi kassan liukuhihnalle. Kotona klo 21:05 aloin laittaa ostoksia jääkaappiin niin huomasin tämän kyseisen homo kana paketin makoilevan kiinni olevassa marketissa. Kanssaostajat/ myyjät (naisia) eivät toki voineet perään huutaa. Söin Kanariisiä ja salaattia, ilman kanaa.

Todella ärsyttävä keissi. huh huh. Mulla on parikin semmosta mitkä vituttaa edelleen, ei kalleimmat ja sitä kautta tyhmimmät vaan semmoset vitun ärsyttävät.

ykkönen - tulin ylitöistä joskus puolen yön jälkeen, verensokerit ihan nollissa ja hypotalamus täysin lamaantuneena. Energiatasot ihan miinuksella ja semmonen hiekan maku suussa ja erittäin, erittäin vittuuntuneena. Oli pakko saada jotain syötävää, kurvasin siis Mc Donaldsin kautta ja isoin mahdollinen ateria mukaan ja majoneesit myös kiitos plussana. Eiko kotia kohtia. Ekassa kurvissa kuulin kolauksen ja muistin että se satsi jäi auton katolle. Oli vaan pakko painaa kaasu pohjaan ja huutaa siinä samalla suoraa huutoa.

kakkonen - ostin aivan liian isot kengät. Lähdin ne jalassa kaupasta ja ne oli ihan vitun tyhmän näköset ja lonksui jalassa kun ne oli niin isot. Kävelin niillä tampereen teatterin edessä olevalla torilla lenkin ja kurvasin takaisin kauppaan. "Haluaisin palauttaa nämä, ovat ihan liian isot" -"ei se valitettavasti onnistu, niitä on käytetty" - "kiitos"

- - - Updated - - -

Mitä söis?

- - - Updated - - -

aissaatana kun alko ärsyttää ja harmittaa se ojaan lentänyt hampurilaisateria

Hei kuntit, muistuttakaas mua tossa kolmen jälkeen, että mun pitää käydä pissalla. Istumapissat. On nähkääs parturipenkkiinistumisoperaatio tossa neljältä. Munkit niskassa ja kusihätä, perusperjantai.

Huonoin ostokseni, hmmm... Ei huonoin, mutta yks huono mikä tulee heti mieleen, on yks Sierra, mistä tippu kardaani tielle, kun piti lähtee risteyksestä eteenpäin. Siinä oli kokoajan muutenkin jotain remonttitarvetta ja se vuoti öljyä kuin erittäin runsaasta vuodosta synkronoidusti kärsivä 16-35 vuotiaiden joukkokuukautisvuotomestaruuskisojen voittajajoukkue.

- - - Updated - - -

Lounaaksi imaistu:

Broilerinleike M,G
Paholaisen kastike M,G
Kurkumariisi M,G

Olipas minullakin yks semmonen autonkottero aika kirvelevä ostos. Ostin pimeässä lähes selvinpäin Meganen. Se oli myöhää syksyä ja siinä oli vielä kesäpyörät alla vaikka sato jo lunta. Oli niin liukasta että ei tullut sitä oikein ajettua eikä viitsinyt mennä polvilleen märälle asfaltille kurkkimaan sinne alle siinä ostotilanteessa. No minä renkaita vaihtamaan sitten samana iltana, tunkki perkules painuikuin siitä helmasta sisään. Oli muuten niin ruosteessa että ei saatanan saatana sentään. Siihen oli sivelty jotakin valkosta lateksimaalia joka paikkaan kun tutkin sitä sitten päivän valossa. Se oli kyllä erittäin huono auto. Ajonestolaite oli ainut mikä toimi. Silloinkin kun olisi tehnyt mieli päästä sillä johonkin.

- - - Updated - - -

Annoin sen sitten velipojalle.

- - - Updated - - -

Se myi sen vielä jollekin kulmahousuniekalle.

- - - Updated - - -

missälie tänäpänä

- - - Updated - - -

Nyt mä lähten, kuntit, syömään. Haen samalla virman pikkujouluihin vähän juotavaa.

.

Tähän kiusaamiseen vielä. Yllä oleva viesti oli se huipentuma, kliimaksi.

Aiemmin viikolla mulle lähetettii whatsappilla kuva, missä luki isolla että älä avaa. Herkkänä miehenä ja piilevänä vastarannankiiskinä avasin kuitenkin. Kuvaan ilmestyi valtava KUUKERIN NELLI.

Sekä tänä aamulla sain ikäväkseni huomata, että iltalehden Niina 18v on vaihtunut keskellä viikkoa toiseks mimmiks! Ilman lisäinfoja, nimiä ja mieltymyksiä! ?!?!?

Mikähän on huonoin ostos mitä olette ikinä tehneet?

Tähän on helppo vastata. Se on se kallis keittiöveitsi, jolla leikkasin kännissä sormenpääni irti ja tämän jälkeen heitin puukon roskiin asiasta vittuuntuneena. Emännän vaihtaessa roskapussia puukon terä vielä tökkäsi kivan reiän Rouvan kätehen, kun ei osannut kuulemma odottaa, että roskapussissa voisi olla puukko pystyssä.

Tähän on helppo vastata. Se on se kallis keittiöveitsi, jolla leikkasin kännissä sormenpääni irti ja tämän jälkeen heitin puukon roskiin asiasta vittuuntuneena. Emännän vaihtaessa roskapussia puukon terä vielä tökkäsi kivan reiän Rouvan kätehen, kun ei osannut kuulemma odottaa, että roskapussissa voisi olla puukko pystyssä.

Just tyypillistä NAISta. Kun ei osata niin syytellään muita.

Back
Ylös Bottom