Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikä uimaräpylöissä.

- - - Updated - - -

Tai puujaloilla.

- - - Updated - - -

Tai kengurukengissä.

- - - Updated - - -

Hö. Enemmän pitäis nussia eriskummallisissa jalkineissa.

- - - Updated - - -

Nakkerit laitto ton.

Täällä Johnyn työkaveri, hiiohoi!

Minä en ole nussinut kahluusaappaissa, tolppakengissä, tekojaloissa enkä jalat kipsattuna!

- - - Updated - - -

Heti kun silmä välttää.. perkele.

Mitäs kuntit tuumaa ilmalämpöpumpusta? NAISetkin voi osallistua keskusteluun kuvatiedostoilla.

- - - Updated - - -

Tai sitten jos on jotain hyviä ruuanlaittoniksejä tai siivousvinkkejä.

Tai tisseistä kuvia.

- - - Updated - - -

Kyllähän semmonen pumppu asumismukavuutta lisää.

Sori, nyt ei oo tisseistä kuvia. Mutta keilahallilta oli lisäfoto:

jacques_magazine_jonathon_leder_lauren_young.webp

Tää olis vanhempi mansiooni jossa on kuplavolkkarin kokonen leivinuuni ja pari pönttöuunia ja sähköpattereita seinällä.

Kyllähän se sitten voi jo kannattaakin! Jos ajattelee taloudellisesti. Itse en koskaan ajattele. Ei maksa vaivaa. Kaikki menee mitä tulee: kuitenkin. Mutta kyllä mä voisin kuvitella asumismukavuuteen sijoittavani.

- - - Updated - - -

Siksi en asu ihmisvarastossakaan.

Mulla oli eräässä työpisteessä semmonen, kyllähän se oli mukava kesäkuumalla säätää asteen kymmenesosan tarkkuudella sisäilman lämpötila.

Tuosta on kyllä etua siemennesteen laadun ja hiuspohjan verenkierron kannaltakin.

- - - Updated - - -

Kyllähän se sitten voi jo kannattaakin! Jos ajattelee taloudellisesti. Itse en koskaan ajattele. Ei maksa vaivaa. Kaikki menee mitä tulee: kuitenkin. Mutta kyllä mä voisin kuvitella asumismukavuuteen sijoittavani.

- - - Updated - - -

Siksi en asu ihmisvarastossakaan.

No samoilla linjoilla ollaan! Suurin osa asioista missä olis järkeä, eivät ole mitenkään erityisen kiinnostavia.

Back
Ylös Bottom