Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Retkiluistelukausi lähestyy kuntit.

- - - Updated - - -

Mä oon daiinan kohtalotoveri. Kahdet pikkujoulut viikonloppuna. Minua itkettää jo valmiiksi.

- - - Updated - - -

Pitää ottaa tosi iisisti, no problem. Ei mitään hätää. Taksilla-ajo takki päälle ja kampa takataskuun.

- - - Updated - - -

Ja käteistä mukaan, hukattavaksi.

Onko kellään enää kampaa takataskussa? Entä ysisatasta saabbia, arkkitehtien autoa?

- - - Updated - - -

Mulla on vielä puhdas peli, mutta toisaalta viis vuotta takamatkaa.

Kannattaa välttää kariestartuntaa: älä pure mitään jota joku muu on jo purrut äläkä laita suuhusi mitään joka on jo käynyt toisen suussa (ilman pesua välissä).

Onko kellään enää ysisatasta saabbia, arkkitehtien autoa?

Työkaverilla on. Turbo.

- - - Updated - - -

Ysitonnista enää harvemmin näkee.

- - - Updated - - -

Minä join viime pe pikkujouluissa kolme olutta. Vältin tällä takstiikalla kätevästi & tehokkaasti krapulan.

- - - Updated - - -

Suåsittelen Johnnylle samaa tekniikkaa.

Ei kannata polttaa itteensä loppuun.

- - - Updated - - -

Päivästä pitää varata vähintään 4tuntia norkoilulle.

Norkoilu paha, pisnekset paha. Seksi ja kohonnut mieliala hyvä. Hyvät pisnekset hyvä. Norkoilu kaiken tuon lomassa hyvä. Työnteko paha. Rehellinen mielipide.

- - - Updated - - -

Tämä?

tumblr_m8jvp8wolj1qhpgxto1_500.jpg

No mutta mikäs se täällä oli.

Sillähän on sormet syvällä! Ns. keilapallo-ote.

Two in the pink, one in the stink, se oli englantia ja tarkoitti myös, että on ammattitaitoisen näköinen sihteeri.

Tänään olen enimmäkseen tehnyt palapeliä ja miettinyt salaliittoteorioita

Back
Ylös Bottom