Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oi hitto että kuulostaa hyvältä! Muita lihoja en syö, mutta jos vielä saisi hirveä suoraan metsästä niin saattaisin syödäkin. Semmoinen rakkaudella lähimetsässä kaadettu ja paistettu möhkö, josta vuollaa pöydässä siivuja suoraan lautaselle.
Isin ampumaa lähihirveä. Luomuksihan ei kuulema saa sanoa kun ei tiedä mitä ne on syöny. Mutta joo. Tuo on parasta. Kylykeen reilusti voisulaa ja vähä puolukkaa. No ei tartte puolukkaa. Voisula riittää.

Mitäs raati tuumaa sillistä? Noin niinkuin jos joulukaloista puhutaan. Minun mielestä on kyllä kamala eväs. Se suutuntuma varsinkin. Ihan ku ois etana suussa.

Tua noi... Porin reissusta selvitty hengissä ja kyllähä siä koko päivä meniki. Nyt taas turvassa pahalta maailmalta tutulla kotitoimistolla Herwoodin metsissä!

Minulla menee Porissa koko päivä joka päivä.

- - - Updated - - -

Mitäs raati tuumaa sillistä? Noin niinkuin jos joulukaloista puhutaan. Minun mielestä on kyllä kamala eväs. Se suutuntuma varsinkin. Ihan ku ois etana suussa.

Ei jatkoon. Kuuluu pöytään vain uusien perunoiden kanssa.

Mutta sitten jos pitäisi tilata viimeinen ateria, ihan kuin elokuvissa, niin mikäs se olis? Minä kyllä taitaisin tilata oikein hemmetin hyvän pippuripihvin. Semmosta gobe-härkää jota on hierottu ja jolle on annettu joululahjoja ja soitettu Mozarttia. Ja sen paistamisen kanssa sitten tarkkana!

- - - Updated - - -

Minulla menee Porissa koko päivä joka päivä.

- - - Updated - - -

Ei jatkoon. Kuuluu pöytään vain uusien perunoiden kanssa.

Eikös ne CIAn miehet syöttänyt sille möhömahaiselle terroristille sinappisilliä että se kakistais ulos totuuden?

- - - Updated - - -

Mutta ne oli kyllä sen verran inhimillisiä että ne teki sen peräaukon kautta.

Mutta sitten jos pitäisi tilata viimeinen ateria, ihan kuin elokuvissa, niin mikäs se olis? Minä kyllä taitaisin tilata oikein hemmetin hyvän pippuripihvin. Semmosta gobe-härkää jota on hierottu ja jolle on annettu joululahjoja ja soitettu Mozarttia. Ja sen paistamisen kanssa sitten tarkkana!

Tää on kyllä paha. Sushi on aina vaihtoehto, mutta ikävää jos viimeinen ateria on kylmä. Ehkä jokin erinomainen pasta. Maailmassa on ihan liikaa kaikkea sairaan hyvää ruokaa. Suorastaan ihme että en paina 150 kg.

Jaa-a. Ihan vittuillakseni hernekeittoa ja kaalilaatikkoa, niin kuolinkaasut olisi maksimoitu ja viimeinen nauru jäisi minulle.

Minkähän Audin futeri oikein pisti..?

Siellä on Futerin koiralla Romeollakinhulppeat tilat ja syötäviä penkkejä kyllin.

Ihan tavallisen maanviljelijämallin pikkusen Audin, mihin mahtuu koirakin takaloosteriin, olemaan. Syömättä penkkejä.

Ei missään nimessä mihinkään pöytään silliä. Hyi saatana. Muutenkin törkeätä, että tullaan likasella tavaralla pöydän ääreen, saatika, että se vielä nostetaan pöydälle siihen jouluasetelman viereen.

"Siinä ne tietäjät on ja jeesus seimessä... MITÄ VITTUA, kuka laittoi jeesuksen likaiseen tavaraan??!11"

Suorastaan ihme että en paina 150 kg.

No ei toi paino vielä haittais, Johnyn kanssa voitais mennä penkille makaamaan, ja voisit asettaa itsesi jäykkänä jöpökkänä suorinvartaloin rinnan päälle. Siitä sitten suorille käsille. Mutta sä olisit kyllä ainoa jäykkä jöpökkä siinä yhtälössä. En ole feederi luonteeltani, hyi yök.

- - - Updated - - -

Vai mitä johny, vai mitä!

Samalla voitaisiin lanseerata uusi Vesa-gaala, jossa kätevästi voitaisiin palkita tämä ohjelma.

- - - Updated - - -

Aion muuten katsoa ainakin ensimmäisen jakson siitä Aatami ja Eeva-reality -formaatista. Ihan vaan nähdäkseni rämemajavien kampauksia ja ehkä tissit.

No ei toi paino vielä haittais, Johnyn kanssa voitais mennä penkille makaamaan, ja voisit asettaa itsesi jäykkänä jöpökkänä suorinvartaloin rinnan päälle. Siitä sitten suorille käsille. Mutta sä olisit kyllä ainoa jäykkä jöpökkä siinä yhtälössä. En ole feederi luonteeltani, hyi yök.

- - - Updated - - -

Vai mitä johny, vai mitä!

Joo, Hyvä! Käytännössä juuri näin asia on! Mutta olis se metkan näköstä kun 150kg Ultimeetsia olis täysin jäykkä jöpökkä ja me kuntit tehtäis sillä kovia ykkösiä.

- - - Updated - - -

Mä en vois kuvitella mielenkiintosempaa ohjelmaa kuin tuo Vesa-tositv. Rukoukseni on kuultu.

- - - Updated - - -

Jakson pituus sais olla aina 2 h 30min.

- - - Updated - - -

Semmonenkin formaatti olis hyvä missä näytettäis täysin estottomasti pyllyjä ja takapuolia pienissä hepeneissä. Että ei millään verukkeella vaan se olis ihan se ohjelman juju.

- - - Updated - - -

Nimi vois olla vaikka Miesten ohjelma.

Back
Ylös Bottom