Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä se sinun ongelmasi piileekin.

En pidä väkevistä enkä tulisista mauista. Tästä, syystä: jätän kebab-annoksistakin aina jalopeurat syömättä jos semmoisia sattuu lautaselle eksynyt.

- - - Updated - - -

Maito no hyvää. Ja viili.

- - - Updated - - -

Myös kolmentolpan tai A-luokan olut.

Kerrankin toivon, että viikonloppu menis äkkiä ohi. Saan vasta ens viikolla pirssin alle. Vähän on paha mieli, kun joutuu laina-autolla rynkyttään siihen asti. Eihän sielä kehtaa etes märkiä ruusuntuoksuisia pieruja päästää nahkapenkkiin.

No, mutta ehdit vielä jouluksi sen mälläämään lunariin...ei kun siis saamaan allesi.

En pidä väkevistä enkä tulisista mauista. Tästä, syystä: jätän kebab-annoksistakin aina jalopeurat syömättä jos semmoisia sattuu lautaselle eksynyt.

- - - Updated - - -

Maito no hyvää. Ja viili.

- - - Updated - - -

Myös kolmentolpan tai A-luokan olut.

Ei kai sille sitten mitään voi. Tosin jotain konu-sinappia/Dijonia kannattaa ihan kokeilun vuoksi kokeilla.

Itse en jouluna syö oikeastaan muuta kalaa kuin itse graavattua lohta. Sitä meneekin kyllä sitten yhden lohen verran.

- - - Updated - - -

Joo! Maksalaatikkoa! Se on mun joulun kohokohta.

Kas kun ei makaronilaatikkoa tai Janssoninkiusausta.

- - - Updated - - -

Ei saisi alkaa makuasioista ja tottumuksista vääntämään, mutta minkä sitä luonnolleen voi jos jollain on väärä maku ja väärät tottumukset.

Onnistuin taas ennaltaehkäisyssä! En ole mällännyt tälläkään viikolla yhtäkään autoa lunastuskuntoon!

- - - Updated - - -

Tekee mieli kinkkua, sinapilla.

Joo! Maksalaatikkoa! Se on mun joulun kohokohta.

Voi kun sais itse tehtyä maksalaatikkoa. Aika kehnosti on kyllä minkäänlaisia maksoja kaupoissa. Leivinuunissa tehty maksalaatikko, voi elämä :haart:

Itse en jouluna syö oikeastaan muuta kalaa kuin itse graavattua lohta. Sitä meneekin kyllä sitten yhden lohen verran.

Kyllä tämä. Saaristolaisleivän päällä. Myös porkkanalaatikon kanssa.

Kas kun ei makaronilaatikkoa tai Janssoninkiusausta.

- - - Updated - - -

Ei saisi alkaa makuasioista ja tottumuksista vääntämään, mutta minkä sitä luonnolleen voi jos jollain on väärä maku ja väärät tottumukset.

Ai. Meillä on aina ollut tapana laittaa pöytään maksalaatikkoaki jouluna niiden muiden laatikkojen lisäksi. Ja on ollu sitä lihatonta makaronilaatikkoa.

- - - Updated - - -

Voi kun sais itse tehtyä maksalaatikkoa. Aika kehnosti on kyllä minkäänlaisia maksoja kaupoissa. Leivinuunissa tehty maksalaatikko, voi elämä :haart:

:kuola:

Tua noi... Porin reissusta selvitty hengissä ja kyllähä siä koko päivä meniki. Nyt taas turvassa pahalta maailmalta tutulla kotitoimistolla Herwoodin metsissä!

Kylläpäs täällä kiusoitellaan härskisti ihmisten makuhermoja!

- - - Updated - - -

Kyllä siihen laatikon oheen pitää pyöräyttää vielä oikein helvatan hyvät lihapullatkin ja asianmukainen soossi. Siinä kuuluu olla valkosipulia, ei kuitenkaan mitenkään pistävästi. Lempeästi.

Taskulämmin Kossu siihen vielä, yhdyntöjen, kinkun ja laatikoiden välissä.

Erittäin hyvä ja perinteinen valinta kuomaseni.

- - - Updated - - -

Ja autotallissa käynnin välissä.

- - - Updated - - -

Minkähän Audin futeri oikein pisti..?

- - - Updated - - -

Eiku VW:n sittenkin joo. VW. Eiku Audi.

- - - Updated - - -

Kleinbus.

- - - Updated - - -

Siellä on Futerin koiralla Jeremylläkin hulppeat tilat ja syötäviä penkkejä kyllin.

Äiti tekee tänäkin vuonna hirvenmaksalaatikkoa. Leivinuunissa. Mmmmmm... :kuola:

Oi hitto että kuulostaa hyvältä! Muita lihoja en syö, mutta jos vielä saisi hirveä suoraan metsästä niin saattaisin syödäkin. Semmoinen rakkaudella lähimetsässä kaadettu ja paistettu möhkö, josta vuollaa pöydässä siivuja suoraan lautaselle.

Back
Ylös Bottom