Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Montako pitää maistaa?

Ainakin seuraavat:

- tavallinen kotimainen (esim. Turun tai vastaava)
- French's; herkullinen jenkkisinappi, ei mitään tekemistä suomalaisen sinapin kanssa. Hyvä hampurilaisessa
- Dijon tai vastaava ätäkkä voileipiin sopiva sinappi

Bonussektori: markkinoilta tms. ostettu valkosipulisinappi

Minä olen sinapin ystävä.

Oon mä noita syöny ja kyllä ne esim. damböögehriin sopii mut tollatti paljaana nakkimakkara kans ei tul mittä.

Vituttaa tämä saatanan lenssu!

Yli viikon ollut jo enemmän tai vähemmän kipeenä koko ajan. Eilen vähän jumppailin kevyesti, ei auttanut asiaa. Liman eritys kurkusta ja nenästä tuplaantui.

Sain lekurilta kuulla, että on liikkeellä sellaista pitkäkestoista flunssaa. Voi mennä vaikka 5 viikkoa.

- - - Updated - - -

Taidan juoda illlalla viskiä. Se on aina auttanut.

Vähintään mielialaan.

- - - Updated - - -

Täälä hep!

Nyt just tuntuu siltä, että alkaa olemaan voiton puolella.

Olin ite jo edellisviikonloppuna vähän lenssunen. Viime viikolla 3 päivää kuumeessa saikulla ja edelleen kurkusta tulee limaa sateenkaaren eri väreissä.

Yleinen olotila on vähän parantunut, mutta sen sijaan yskä ja nuha tuntuu vasta alkaneen.

- - - Updated - - -

Kaunakos futeri olet ehtinyt lenssuileen ennen kuin helpotti ?

Vituttaa tämä saatanan lenssu!.

Sama homo lenssu oli mullakin. 3 vko nokka ja kurkku tukossa. Puolivälissä oli viikon 37,5 lämpöä, mitä ei kehdannut kuumeeksi sanoa. Lopulta oli pakko saikuttaa pari päivää ja kölliä sohvalla niin alkoi parantua. Vieläkin saa aamusin tyhjätä nokkaa.

Sama homo lenssu oli mullakin. 3 vko nokka ja kurkku tukossa. Puolivälissä oli viikon 37,5 lämpöä, mitä ei kehdannut kuumeeksi sanoa. Lopulta oli pakko saikuttaa pari päivää ja kölliä sohvalla niin alkoi parantua. Vieläkin saa aamusin tyhjätä nokkaa.

Voi vittu, tää on varmaan just toi homo-lenssu. Onkohan se vitun liitto-orava tuonut sen Poriin ?

- - - Updated - - -

No marraskuun alusta.

Hyi saatana, ei oikein herätä positiivisia tuntemuksia tuo vastaus.

Oletteko uskaltanut treenata lainkaan ?

Ite vedin eilen ekan satujumpan tässä kuussa. Tuli sen verran paska olo, ettei tartte tällä viikolla enää junpata.

Mä koitin bodausta käsipainoilla kun luulin parantuneen. Mitä nyt nenä vuos hieman. Karmee olo tuli ja lämpö alkoi palaileen takas. Ei oo vieläkään uskaltanu muuta kuin lenkkeillä rekkujen kans.

- - - Updated - - -

Ja keilata poikien kanssa toki

Mä koitin bodausta käsipainoilla kun luulin parantuneen. Mitä nyt nenä vuos hieman. Karmee olo tuli ja lämpö alkoi palaileen takas. Ei oo vieläkään uskaltanu muuta kuin lenkkeillä rekkujen kans.

- - - Updated - - -

Ja keilata poikien kanssa toki

Tairan olla sun jalanjäljillä. No keskitytään täälläkin koiruuksien kanssa lenkkeilyyn tai paremminkin laahustamiseen, kun ei kovin kovaa vauhtia jaksa pitää yllä.

Itse kun en keilaa, niin tarvinnee keskittyä esim taidemaalaukseen ja suihkutteluun.

Back
Ylös Bottom