Pitäisköhän mun itkeä vai nauraa. Maahanmuuttajat vei mun asunnon. Ei niille mikään riitä. Saatanan saatana :wall:. Mutta mutta sossu ei sitä niille lahjoittanut. Vaan tulivat röyhkimykset kaupoille ja jättivät mulle kipurahoiksi kuusinumeroisen summan rahaa. Toivun kyllä tästä jotenkin. Mitäköhän tämän ketjun "maahanmuuttokriittinen" jengi olisi tehnyt kun tajuaa että asunto myydään ulkomaalaiselle (muslimikin taisi vielä olla)? Olisko haukuttu GoldenKelaa ja haistateltu? Vai olisko nuoltu ylpeys, laitettu nimet lappuun ja otettu rahat?
Pitäisi. Kuules, Mikki: tee feisbookin päivitys aiheesta ja laita loppuun ilmaisu "Like a boss!" Kerro myös hiljentäneesi maahanmuuttokriitikot teollasi.
Ei mene montakaan tovia, kun olet kutsuttu vihreiden/vassareiden vaalikampanjaan mukaan, hesari tekee kuukausiliitteeseen 14 aukeaman jutun "rohkeasta, ennakkoluulottomasta ihmisoikeustaistelijasta", torilla kahviteltassa Li tai Anni antavat silmää normaalia pidempään ("like a boss" -tarinan paikka) ja sitä rataa...
Eläkkeellä vanhainkodissa, kun maahanmuutajat pyyhkivät sinulla persettä (vai miten päin se oli) muistelet tapahtumia ja tuumit: Tehtiin mitä piti. Presidentti jakaa ansiomitaleita ja sinun nimi mainitaan joka vuosi, perässä like a bossin sijasta kuuluu vain allahu akbar...
"Tehtiin mitä piti!" = nuoltiin ylpeyttä ja otettiin rahat...käytiin pätemässä jollai foorumilla...Nevö foget 2014!
Ps. Mitä muuten tarkoittaa "ylpeyden nuoleminen"? Et niellyt ylpeyttä vaan nuolit sitä. Tultiinko kasvoille? Vai onko tuo jokin kiertoilmaus kunniakulttuurin edustajien perseennuolemiselle?