Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei. Villasukat ovat kotonani lattiallani.

- - - Updated - - -

Älkää unohtako possea.

- - - Updated - - -

Perjantai ehtoon korkeakulttuuria.

- - - Updated - - -

Mä nauhotan sen.

- - - Updated - - -

Katselen sitten myöhemmin.

- - - Updated - - -

Täysin selvinpäin.

- - - Updated - - -

Yle Teksti-TV sanoo:

Sport - Lukko 18.30

- - - Updated - - -

Sportti taitaa: viedä.

Olikos täällä äänentoistoasiantuntijoita paikalla? Millähän saisi samanlaisen äänenlaadun kotiteatteriin kuin näissä asiakaspalvelulinjojen odotuskipaleissa? Nyt taitaa soida Sting, ei voi kyllä olla ihan varma. Kuulostaa vähän samalta kuin että rautalaiva olisi katkeamassa, tai sitten että panssarivaunu vetäis kaatunutta traktoria asfaltilla perässään. Oikein semmosen vittumaisen kiertävä ja ujeltava mutta samaan aikaan rajun räsähtelevä. Ei oikein meinaa ymmärtää että miten siitä äänestä saa noin onnettoman? Onko tahallaan tehty oikein vittumaiseksi?

- - - Updated - - -

Tänään on keksipäivä. Voit jo lämpenemässä.

Vitsi sä oot kyllä niin semmonen pullantuoksunen ja muutenkin ihana mussukka.

- - - Updated - - -

Ihan tekis mieli tehdä itse sinappia ja lähettää se taksin takapenkillä sulle pikkujoululahjaksi.

- - - Updated - - -

Ja nikkaroida linnupönttö samaan kyytiin. Ilman reikää, NAISet on hukannu mun kaikki poranterät.

Soitapa huviksesi joskus Hyvinkään sairaalaan. Siellä on jonotusmusiikkina yksisilmäisen, kuuron kuusivuotiaan xylofoni-harjoitusta.

- - - Updated - - -

Vitsi sä oot kyllä niin semmonen pullantuoksunen ja muutenkin ihana mussukka.

- - - Updated - - -

Ihan tekis mieli tehdä itse sinappia ja lähettää se taksin takapenkillä sulle pikkujoululahjaksi.

- - - Updated - - -

Ja nikkaroida linnupönttö samaan kyytiin. Ilman reikää, NAISet on hukannu mun kaikki poranterät.

Se on kaikkien etu että mies pysyy vähän läskinä. Ei jaksa juosta karkuun.

Linnunpöntön puute kaupunkiympäristössä on huutava vääryys. Kaikki kiva kielletään.

Se oliskin muuten kiva seurata kun linnut laskee pää edellä siihen etuseinään. Kauhee kasa tinttejä siinä juurella.

- - - Updated - - -

Japaniassahan ne pyydystää niitä verkoilla ja syö leivän välissä.

- - - Updated - - -

Nyt on pakko luovuttaa.. täytyy repästä pikkuhiljaa saketti niskaan ja rasvata valjaat.

Soitapa huviksesi joskus Hyvinkään sairaalaan. Siellä on jonotusmusiikkina yksisilmäisen, kuuron kuusivuotiaan xylofoni-harjoitusta.
Olin opiskelujen alkuaikoina useamman vuoden puhelimen varressa töissä, ja ihmettelin monesti, että miksi firmat pitää semmoista polttohautausmusiikkia jonotuksessa. Tuli fiilis, että haluaako ne soittajan tekevän itsemurhan odotellessa, vai mitä.

Olin opiskelujen alkuaikoina useamman vuoden puhelimen varressa töissä, ja ihmettelin monesti, että miksi firmat pitää semmoista polttohautausmusiikkia jonotuksessa. Tuli fiilis, että haluaako ne soittajan tekevän itsemurhan odotellessa, vai mitä.

Siinähän se jono lyhenee kätevästi. Minuutin välein pitää sanoa text-to-speech-robotilla että "kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja", mielellään tuplana.

Aijjaijjaijjai.

image.webp

Back
Ylös Bottom