Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla tulee sanasta kikkeli mieleen tanhut.
Mulla tulee sanasta kikkeli mieleen tanhut.
Mulle tulee sanasta tanhut mieleen uskonlahko, jossa sukupuolinussittaan siskoja ja vuohia ja lopuksi kaikki juovat myrkkyjuomaa.
Fak jeah. Mun hifirojekti on virallisesti käynnissä, kun tason helat on postissa odottamassa noutoa. Ei puutu enää ku loput.
Kyllä ei tule ainakaan kovin kaunis hääkuva jos sinulla on kikkeli yläpäässä.
Fak jeah. Mun hifirojekti on virallisesti käynnissä, kun tason helat on postissa odottamassa noutoa. Ei puutu enää ku loput.
Mulle tuli nyt tästä aika paha mieli.
Taidat sanoa noin vain siksi, että silittäisin lisää.
ps. en silitä vaatteita. Ikinä. Enkä verhoja/lakanoita/kodintekstiilejä. Tästä ei neuvotella.
Mietin ihan vakavissani, että käynkö ostamassa illaksi kauluspaidan, ettei tarvis silittää jotain vanhaa kaapista.
Böö! Ei montaa tuntia ni sihahtaa...![]()
Mietin ihan vakavissani, että käynkö ostamassa illaksi kauluspaidan, ettei tarvis silittää jotain vanhaa kaapista.
Joo. Töiden merkeissä tosin.Pikkujoulut?
Joo, mulla oli kanssa kaveri, joka teki samaa alusvaatteiden ja sukkien kanssa. Paskaakos niitä pesemään, jos uusia saa kaupasta. Kertakäyttölautasilla ei tarvii tiskata ja niin edelleen. Se on elämää se.JohnnyV sanoi:Mulla oli semmonen tuttu joka ei ikinä silittänyt, eikä edes pessyt paitoja vaan heitti aina roskiin käytönjälkeen. Se olikin semmoinen poikamies, hyvin kiinnostunut raviurheilusta. Oli kyllä sääli seurata kun sillä meni kalliit laput aika pahasti vituiks ja tuo elämäntapa muutenkin maksoi jonkinverran. Jumalauta se homma sakkas ja pahasti. Ai että.
Vitsi me Miehet kyllä tarvitaan aina jotain rojektia. Mulla on nyt kortisolihomma sen takia niin pinnassa kun ei ole mitään rojektia tässä menossansa. Aivittu miten tekiskin mieli olla ihan helvatan innoissaan jostain hommasta ja yömyöhään tilata netistä jotain palikoita. Vaikka Englannista.