Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja niin joulu joutui jo taas Pohjolaan, joulu joutui jo rintoihinkin...

35192.webp

En ehtinyt työajalla ollenkaan yksilöpalaveriin. :( Kotona pitää sitten..

Miksen mä oo ennen tajunnu, että voin ohjata spotifytä tästä padilta, jos kuuntelen sitä puhelimen kautta. Tai toisin päin. Mikä ahaa-elämys! Jeeeee!

Irman avattares ollaan selvästi muna kovana. Hieno!

image.webp

Hyvä irma, loistava avatar. Mulla on asiat huonosti: olen töissä.

- - - Updated - - -

Nyt tarvittas luottamusmiestä tai jotakin muuta kommunistia pitämään mun puolia.

- - - Updated - - -

Ei mulla niin kiire oo ettenkä olis äsken selaillut vähän jääkaappiketjua. Hyviä sämpylöitä, kieltämättä!

- - - Updated - - -

Kauheeta olla ylitöissä, ihan kuin ei tulis muuten vedettyä käteen.

- - - Updated - - -

London snackers, god damn!!

En oo ostanut minä vaan äiti! Laittoi niitä minun joulukalenteriin. Hyvä äiti. Myös KissKiss on hyvä ja Tosca, mutta Jääkarhu paras. Syön kyllä parhaat aina vasta viimeisenä.

Aijai.. siinä fatserin parhaissa on kyllä niin jättöreunan makusia namejakin mukana, että taitais jäädä koko pussi syömättä jos ne karstasimmat pitäis syödä ekana.

- - - Updated - - -

Siinä Fatserin parhaissa on muistaakseni semmonenkin karkki mukana joka maistuu ihan kuolleelle mummolle.

Jahas, tuliko fitnesshousuvittuvoitto siis mulle luovutusvoitolla? Siellä vaan vedetään käteen ylitöinä!

Ep pep hops hops!!! Eipäs aliarvioda vanhan virallisuuspaperinipun kantajaa! Minähän olen siis ylitöissä ja painan ilman taukoja, käväisin vain pikaisesti puolentoistatunnin selkäreenin tässä välissä.

Back
Ylös Bottom