Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostankin taas nuo vipit... kauankos siinä menee että aukee... ei tässä mitään kiirettä..

Kannattaa laittaa Mikelle sähköpostia ja soittaa ja käydä oven takana naukumassa, niin aukee nopeemmin! Ja laita tonni suoraan sinne tilille, niin ei jää sitten siitäkään kiinni.

- - - Updated - - -

Mulla ei oo käsissä enää tuntoa.

- - - Updated - - -

Lotationetkin loppu jo ennen kaikkea.

Tässä sulle tällainen lohdutuskuva:

1966684_776153322432858_4952221190532820948_n.jpg

Huh huh. Korjattu.

Gas, intendenten Pepponen.

- - - Updated - - -

Kuullostaa kyllä semmoiselta urakalta, että tuosta ei ilman Sniffaria: selvitä.

Testataas vähän ihmisten moraalikäsitystä, tämä on täysin retorista ilman liittymäkohtia tosielämään.

Työnantajasi on järjestänyt maanantaille työhyvinvoinnin nimissä yllätyksen koko työporukalle. Vasta paikan päällä, suljetussa neuvotteluhuoneessa paljastuu tuon yllätyksen laatu: paikalla on naurujoogaohjaaja ja työviikko aloitettaisiin yhteisellä naurujoogalla. Kyseinen aktihan ei vaadi ainoastaan pikkulapsimaista esteetöntä heittäytymistä, vaan myös kontaktia toiseen ihmiseen, työkaveriin. Armonaikaa toimitukseen on vain kahvikupposen verran. Sitäkin on lupa juoda vain yksi annos, ettei vaan liika neste ala loiskia vatsassa siinä naurun hohotuksen aikana. Päätät laittaa pöydän alla viestin jollekin toimiston ulkopuolella olevalle henkilölle: Soita minulle. Kun tämä henkilö, kuka tahansa, soittaa, katsot puhelinta ja toteat, "Anteeksi, minun on pakko ottaa tämä". Lähdet ulos puhumaan etkä tule ikinä takaisin. Toimitko oikein vai väärin?

- - - Updated - - -

Popeda: Den livet ska ha runkarna

^^^minä en koskaan voisi tehdä noin

- - - Updated - - -

Vatten och banaan.. lysnar inte so bra. Men banaan är kul för jättemuskular folket, det har trevlika koolhydrater, du kan pumppa mera iron.

- - - Updated - - -

Jag älskar svart mocca, det är so fressande när du drikkar Costa-Rica.

- - - Updated - - -

Ihmeen hyvin taipuu tuo ruotsi. Omasta mielestä.

- - - Updated - - -

Emmää ny oleta, että kukaa VIPpejä hankkii yhen kuvan takia :lol2:

Mä Johny laitan sulle ihan oman kuvan! Tossa oli piparia, ni saat jotai muuta...

Mä lainaan tän joka sivulle koko loppuvuoden, ettei vaan pääse unohtumaan.

Jumalauta kuntit, voipi olla tänään saliuran ekat ruokaisat röyhtäykset tosiasia. Mä hengästyin äsken, kun siirryin jalan kahvihuoneeseen. Muut meni edeltäkäsin, minä tulin jalan perästä. Ei omaa tuotantoa.

- - - Updated - - -

Mannet

- - - Updated - - -

fressande

Hyvä!

Hyvä!

Siitäkin huomaa että on jatsattu liikaa, jos kenkien sitominen hikoiluttaa ja laittaa puuskuttamaan. Käsin.

- - - Updated - - -

Mä näin eräällä takapihalla mannen, jolla oli Adidakset ja nortti huulessa ja Koffin purkki kädessä. Jumalauta pilalle oli mennyt manne, ihan näytti valkolaisen touhulta. Ihme kun ei krillannut.

- - - Updated - - -

Eikä ne adidakset sen huulessa ollu, liioittelin

Minä muuten ajattelin krillata ensi viikonloppuna. Joskus tulee krillattua talvellakin. Hauskaa hommaa, eritoten pienessä laitamyötäisessä.

Back
Ylös Bottom