Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto kun painaa vähän ikäkriisiä päälle.. Mitä tuumaatte, kuntit, sanokaa suoraan, toisko nuorekasta ilmettä jos pistäis semmosen kymmenkunta vuotta vanhan Honda Civicin isolla spoilerilla ja kaikilla mahdollisilla sträppäreillä, ja puuhelmet kaulaan? Olisko hyvä? Ja keinorusketusta.

Sanoisin, että ennemmin ihan reilusti parikytävuotta vanha ja mallia CRX. NE OLI KOMEITA!

- - - Updated - - -

Muista subbari. Ilman sitä, koko homma kajahtaa kasvoille kuin jos joku tahallaan istuisi naaman päälle.

Juu tämä on tärkee. Ja vanteiden on maksettava enemmän kuin auto.

Mä lähden nyt juomaan muut mukaviksi ja itseni komeaksi ja rikkaaksi. Hyvää viikonloppua kuntit. Ja Irma ja muut pikkutuhmat tipuset. Ja jos Sanze tarttee kuvauksiinsa huomenna jääpalankäyttelijää, mä voisin tietää yhden tosi hyvän kaverin siihen hommaan...

Ei muuta kun hyviä pikkujouluja!
Varo niitä tyrmäystippoja, ettei sua käytetä likaisesti hyväksi. Niitä on liikkeellä näin pikkujouluaikaan.

Muakaan ei kyllä huvittaisi enää yhtään.

- - - Updated - - -

Girl-Sally08.webp

- - - Updated - - -

Auttaiskohan tuo yhtään. Jaksamaan.

- - - Updated - - -

Kuntit! Mä löysin tissit, netistä!

Jos mä viottaisin noin 50miljoonaa, lotossa. Ostaisin ehtottomasti tollasen. On se muhkea, perästä.

Denise milani, ford gt, природа, 1680x1050.webp

- - - Updated - - -

MiSSĂ„!!?!?!?!?!?

Kato

95_82521_800.webp

- - - Updated - - -

ja

Girl-Sally20.webp

Fordson GT.

- - - Updated - - -

Ei näy liitteet, ehkä vähän liian tuhmia firman koneelle.

- - - Updated - - -

Mistä tää kone ymmärtää mikä on liikaa?

- - - Updated - - -

tyhmä kone

- - - Updated - - -

Pakko laittaa hanskat naulaan, lähdetään kuntit viikonlopun viettoon. Onneks pikkujouluja on vasta ens viikonloppuna. Tää viikonloppu pärjätään vielä ilman slim-fittaneita.

- - - Updated - - -

Jos ottais ihan rauhassa, sali, sauna, jotain hyvää ruokaa, ehkä hiukan konjakkia, keittiön kalusteet paskaksi..

Vähän turhan makeita niin. Tökkää heti alkuunsa. Taikina on kyllä viime joululta, mutta tuskin se miksikään on mennyt.

Pikkujouluihin pikkumusta? Eiks se oo aina varma valinta. Ei voi epäonnistua.
Mulla ei ole sellaista perinteistä pikkumustaa. Neuleversiona löytyis jotaki. Toki ois kiva, ettei ihan mustissa ois, mutta katotaan ny mitä mää keksin. Lopulta hermostun kumminki ja ilmestyn paikalle jätesäkissä ja ämpäri päässä.

Mene nyt tällä kertaa ilman ämpäriä. Saat mennä.

Vaatevalinta on varmaankin silloin kaikista onnistunein, jos jokainen nainen haluaisi pukea sen päälleen ja jokainen mies haluaisi riisua sen.

Ehka vahan tuhma.

Hinta kohdillaan juu.
Mil-Tec US Army Juoksuvaatteet Harmaa - Mökkimies.com
Muutenkin helvetin hyvä lelukauppa, just kuolasin paria veistä ja heittokirvestä.
Eivät olleen nekään pahan hintaisa, ja todella laadukkaita.
Mitäs näitä nyt muita on, teräsasekeskus tietty ja varusteleka, onko muita ?
Turussa on yksi aika kova, ei vaan tule nimi nyt mieleen. Siinä oli osakkaana se asianaja joka kidnappasi rahakkaan naisen ja piti kopissa, taisi saaada 7 vuottta kakkua.

Edit. siis todella monipuolinen tää mökki pulju:4:

Voi vitun homo homokeskustelu. Tulee jo korvista. Vittuako se nyt on keneltäkään pois jos homot on naimisissa. Muutako että he saattavat olla onnellisempia ja tällöin tuottavampia ja käyttävät enemmän ostovoimaa. Olis tärkämpiäkin päätöksiä tehtävänä kuten toimet talouden nostamiseksi, työttömyyden vähentämiseksi ja gonzalesin saamiseksi lottomiljonääriksi.

Back
Ylös Bottom