Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerroppas vähän tarkemmin, asiapohjalta, asiapohjalta

Nyt kun on tämä tasa-arvoinen avioliittolaki taas esillä, ni hyvän asian vuoksi päätin sitten uhrautua ku kuvaaja nätisti pyysi. Kaiketi pitäisi olla vielä niinkus nääs yläosattomissa (ei näy mitää kriittistä), mutta farkut jalassa sillai Ameriikan mallii. :D Kaikkee mäki suostu...

:wtf::hyper::hyvä::dance2::whip::pano::jahas:

- - - Updated - - -

Kaiketi pitäisi olla vielä niinkus nääs yläosattomissa...

Rsk tsk. Limaku ziero. Zervuska haidis. Dög deg. Prrllllprlllprllprllrllrprlprla..

- - - Updated - - -

Nyt Johny, jos koskaan, olisi hyvä väli aloittaa valokuvausharrastus!

Ei vitsi tää on nyt hankala tilanne. Jännittää! Jänskä ajatella että Santsella on semmosta tissihommaa jossakin lauantaina. Ihanaa. Taidan syödä tänään ison annoksen Janssonin kiusausta. Ei tämmöset hetkauta raavasta miestä. Mistäs vitusta löytyy Kanan musiikkivideoita?

Tuli muuten mieleen (!) tuosta girl-on-girl äksönistä, että minäkin olin tänään kosketuksissa häviävän pienen feminiinisen puoleni kanssa. Nimittäin. Työmaalle päästyäni havaitsin, että puskurissa törrötti vihreästä johdosta tuttu pistoke, mutta itse johtoa ei ollut missään. Heh heh, mitäs pienistä, näin miesten kesken, heh. Heh. Sielähän se johto oli tallessa mihin olin sen jättänytkin, nimittäin siellä tolpassa se roikkui kuuliaisesti, kun palasin takaisin lähtöruutuun.

Onneksi harrastan valokuvausta jo valmiiksi.

Minä kuvaan ensi viikolla hyvän asian puolesta mielellään yläosattomia näyttäviä naisia.
Keksitään asia sitten yhdessä.

P.S. Alaosaakaan ei oo pakko olla jos ei tahdo.

Kyllä oli, sen verran hupsua ja tekniikan kanssa räpeltämistä.

- - - Updated - - -

Onneksi minäkin olen itseasiassa melko kuuluisakin yläsosattomissa kuvaaja.

- - - Updated - - -

ja halpa

- - - Updated - - -

voin maksaa

- - - Updated - - -

aika paljonkin

Yleensä kuvaan paljon liikkuvia kohteita, mutta olen kuvannut myös eläimiä ja hedelmiä.

Rämemajavan ja appelsiinien kuvaaminen ei siis tuota ongelmaa.

Back
Ylös Bottom