Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuntit, mulla on pipari suussa! Ilman päällysteitä. Vettä päälle!

- - - Updated - - -

Hienoa työtä! Minäkin tilasin äsken internetistä vähän kaikenlaista tarviketta, Sanzen piikkiin luonnollisesti.

Kiitos! Tilasin myös imurin, että olisi tässä taloudessa edes joku mikä imee.

Noup. Mutta asiaan. Kävin äsken suorittamassa lunastuksen, ja nyt on suu messingillä.

13599871.jpg

Mä oon kuullu isojen poikien sanovat, että kyllä ison kanssa aina pärjää.

Kukaan ei varmaankaan muista aikaa, jolloin kaikki elokuvat olivat VHS:llä ?
Millaisia käytäntöjä teillä oli hyviin kohtiin kelaamiseen ?

Aika paperilla vai jaksoitko kelata aina takaisin alkuun käytön jälkeen ?

- - - Updated - - -

Kaverit siis on vaan kertonut, että ne katto joskus sellaisia elokuvia VHS-kaseteilta.

Kukaan ei varmaankaan muista

Vastasit jo itse itsellesi. En minä ainakaan muista. Sen sijaan muistan commodore64:n kasettiaseman kanssa temppuilun. Siinä en aina jaksanu kelata alkuu, vaan koitin suorittaa kierrosmittaria apuna käyttäen arvonnan oikeasta kohdasta.

Mä muistan kun näin ekan erroottisen videon internetissä. Se video taisi kestää jopa lähes kymmenen sekuntia. Se sai minut kiihoittuneeksi.

Ja tuosta ei oo kuntit aikaa kun alle 15vuotta!

- - - Updated - - -

Eiku yli. Olin silloin 19. Tai 20.

- - - Updated - - -

Niin se internetti on vaan kehittynyt.

- - - Updated - - -

Sillon oli koulussa jo adsl yhteys! Ei enää modeemia.

- - - Updated - - -

Modeemilla pystyi katsoa vain erroottisia still kuvia, tyttösistä.

- - - Updated - - -

Modeemiaikaan myös Miestenlehdet olivat vielä käytössä.

- - - Updated - - -

Minulla itsellä ei ollut ikinä modeemia. Sehän oli kallista se sen käyttö!

- - - Updated - - -

Minä olen siirtynyt suoraan laajakaista-aikaan, kun olen internetissä asumisen aloittanut.

- - - Updated - - -

jallu1279.webp

Meillä oli modeemi ja ISDN:kin jossain välissä. Siinä olikin jo nopeutta kerrakseen.

Miltähän tuntuisi nykyään tuollainen 9600 bittiä sekunnissa nykypäivänä. Veikkaan, että päänahkakin olisi revitty irti ennen kuin nykyaikainen internetson-sivu on latautunut.

Kun minä olin nuori, metsistä löytyi usein lehtiä. Siis semmoisia kuin nuo videot, tuhmia. Löytyyköhän enää nykyisin. Ainakin kaupassa myyvät vielä niitä ylähyllyiltä.

Tai sehän on helposti testattu vaikka NetLimiterillä, mutta taidan jättää väliin.

- - - Updated - - -

Kun minä olin nuori, metsistä löytyi usein lehtiä. Siis semmoisia kuin nuo videot, tuhmia. Löytyyköhän enää nykyisin. Ainakin kaupassa myyvät vielä niitä ylähyllyiltä.

Mekin pengottiin nappuloina lehtiroskiksia ja joskus niitä aarteita löytyikin.

Minä tapasin niitä pikkupoikana usein isojenpoikien metsään rakentamista majoista.

Miettikää kuinka helppoa nykyään on pikkupojilla kun jokaisella on internet(tissit netissä) taskupuhelimessa!

Minä tapasin niitä pikkupoikana usein isojenpoikien metsään rakentamista majoista.

Miettikää kuinka helppoa nykyään on pikkupojilla kun jokaisella on internet(tissit netissä) taskupuhelimessa!

Juu, kyllä aarteita tosiaan löytyi sieltä sun täältä.

Kaukana on ne ajat, kun on pyyhekumilla yritetty poistaa tissiliivejä Anttilan kataloogista ;)

Miltä sivulta ne löytyy!!?

- - - Updated - - -

Joskus seksilehtiä löytyy myös valtateiden levähdyspaikoilta. Joku on semmoista lukenut siinä pitäessään taukoa autoilusta. Siinähän se menee kyllä tauko mukavasti, sitten taas matka jatkuu.

- - - Updated - - -

Tosi harvoin, jos koskaan, näkee kenenkään ostavan niitä.

Mulla oli semmonen tietokone minkä nopeus oli 8 Mhz, sitten siinä oli semmonen "turbo" nappi, mistä painamalla nopeus nousi huimaan 66Megahertsiin.

- - - Updated - - -

Minkähän takia se ei voinut olla koko aikaa se 66? Halusko joku edetä vähän hitaammin?

- - - Updated - - -

Vähän niinkuin ajais ferraria aina ykkösellä. Tämä riittää minulle.

Minä en löytänyt koskaan metsästä tommosia, mutta kaverin isän autotallissa noita lehtiä oli. Kaverin isoveli niitä sieltä meille esitteli, kun niiden isä ei ollut kotona.

Ja tässä tapauksessa kaverin isä oikeasti on kaverin isä. Oma isä on vaan poltellut norttia salaa omassa autotallissaan. Aikunen mies. :face:

Back
Ylös Bottom