Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mielestäni on täysin asiatonta, että kaikki kuvatarjonta on suunnattu näille makkaramannekiineille.

No kerroppa minkänäköisistä/värisistä moottoripyöristä/autoista sinä pidät niin voin ottaa myös teidät huomioon.

Mielestäni on täysin asiatonta, että kaikki kuvatarjonta on suunnattu näille makkaramannekiineille.

Ole hyvä:

Ducati Motorcycle Models Males vs Females - 09.webp

No kerroppa minkänäköisistä/värisistä moottoripyöristä/autoista sinä pidät niin voin ottaa myös teidät huomioon.

Niin siis minkävärisistä moottoripyöristä ja autoista ja minkänäköisistä vähäpukeisista naisista. Ei kai tässä ole syytä lähteä tuttua kategoriaa vaihtamaan ihan kokonaan?

Kaffen paikka. Kupillinen virkistävää Costa-Ricaa.

- - - Updated - - -

tirsia hefner.. kuuklataanpas...

- - - Updated - - -

varmaan jostain harry potterista tai vast vampyyriskeidasta...

- - - Updated - - -

no nyt löyty jo kuva vanhasta maamoottorista... polttaa polttaa

- - - Updated - - -

images

hmmm yllätys oli positiivinen..

- - - Updated - - -

Erittäin soiva peli tuo Hefneri!

Kyllä pääsee minulta itku jos JohnyV ei olekaan Battlestar Galactican ystävä. Ja kuvittelee naimisiin pääsevänsä! Seuraavaksi varmaan kerrot että sinulla ei ole stereoita.

Tricia Helfer

Ikuistan tähän ajatuksenkulkuni kuultuani tuon nimen:

Missä tuo nyt näyttelikään...joku scifi-sarja se oli.

Googlea...

Ai niin, Galacticassa.

Mikä hitto sen sarjan nimi oli, missä oli se sininen nainen.

Ei ollut Galactica, Babylon 5 eikä mikään Trekki.

Googlea

Farscapehan se oli. Se oli kyllä hyvä.

Kyllä pääsee minulta itku jos JohnyV ei olekaan Battlestar Galactican ystävä. Ja kuvittelee naimisiin pääsevänsä! Seuraavaksi varmaan kerrot että sinulla ei ole stereoita.

Fuck mä luin tän nyt liian myöhään.. tuli laitettua tuohon vähän vitsiä...siis kyllähän mä diggaan ihan vitusti näistä avaruusseikkauluista. Varsinkin just tuo Spacestar Galant vetoaa ihan erinomasen hyvin. Mulla on ollut tapana keittää aina oikein kunnon perskahveet ja siinä sitten katsella iltasella laasersotaa. Ja mulla on walkmanit!

Mitenhän kirjoitetaan se, kun Harri Olli lähtee viihteelle ?

Kun nyt Harrista puhutaan, niin viikonloppuna mäennyppylältä ponnistuksen maailmancupissa on mukana sekä Ahosen Janne että Ollin Harri. Mutta missä on Nykänen ?

Back
Ylös Bottom