Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aatos lentää, mie en. Te ootte kaikki persoja sämpylöille.

"Oon perso elämälle...dumdidum"

Oho. Ultimeeecia ja Mopsikahdeksannolla samassa kuvassa, otos lienee nuoruusvuosilta.

1730294.jpg

e: Saatoin hieman poiketa aiheesta. Jatkakaa toki.

Fuck. Se mr Fancypants osti mun talon.

- - - Updated - - -

Voi perkeleenperkeleenperkele.

- - - Updated - - -

Voi perkele.

- - - Updated - - -

Mä luulin että ne fuulaa voi perkeleen perkele.

- - - Updated - - -

Perkeleen perkele.

- - - Updated - - -

voi vittu

- - - Updated - - -

pitäköön vittu talonsa

Mitä mopsikahdeksannolla näki saunassa? No isänsä JORMAN, AHAHAHAHAH...

Aijai, Johny, sun pitää ostaa nyt kalliimpi talo. Ettet häviä väärinostamisessa mr. Fancypäntsille.

Tsaijaijai niin se on tehtävä. Ostan vittuillessani sen naapuritalon ja ajelen ruohot kulli paljaana.

- - - Updated - - -

Se olisi mielestäni rakentavaa käytöstä.

- - - Updated - - -

Vitsi, kuntit, maanantai on ollut taas erinomasen paska päivä.

Nyt kaivat sen positiviisen ajattelun taas sieltä pussien pohjalta. Paska talohan se oli, onneksi et mennyt halpaan.

Toisena vaihtoehtona voisi olla sellainen kirje sille Mr. Fancypantsille. Kirjeessä voisi koittaa vedota sen tunteisiin ja kertoa ihan rehellisesti, kuinka paha mieli tästä nyt tuli.
Loppuun voi laittaa vielä jonkun pienen lainauksen vaikka Charles Mansonia, niin eiköhän se siitä helly.

Tsaijaijai niin se on tehtävä. Ostan vittuillessani sen naapuritalon ja ajelen ruohot kulli paljaana.

- - - Updated - - -

Se olisi mielestäni rakentavaa käytöstä.

- - - Updated - - -

Vitsi, kuntit, maanantai on ollut taas erinomasen paska päivä.

On kyllä todella paska maanantai tämä. Ja jos jotain tehdään kulli paljaana niin mä oon mukana. Kulli paljaana toki. Nytkin on paljaana boxereissa ja niken collegehousuissa. Puntissa.

Olisko se: provinssia odotellessa?

[video=youtube_share;Q3Yc3HhSl1Q]http://youtu.be/Q3Yc3HhSl1Q[/video]

Kattopas. Oli hieno uutinen.

Jos nyt tämän päivän puheenaiheita ja tekemisiä tästä kokoaisin, niin muikkukukko, sperman syöminen, venäläisyys ja olen tunnin verran istunut piilossa puunjuurella.

Kylläpäs oli raikas fillarointikeli, sen verran raikas, että reiteni ja poskeni ovat tunnottomat.
Ja mitä nyt ulkoilua NAISseurassa harrastanut, niin myös persposket on kuin jäästä veistetty. Sulaa varmaan tunnin lenkin jälkeen.

- - - Updated - - -

Kattopas. Oli hieno uutinen.

Jos nyt tämän päivän tekemisiä tästä kokoaisin, niin kukko, sperman syöminen, isyys ja olen tunnin verran istunut puunjuurella.

Sanapiiloja teit. Jäit kii!

Oliko se Sabaton tulossa ens vuuen puolella myös Assjoelle?

e: Kyllä. Tanpereella olis nääs pe 20.3. Ai vitpersaa olis kyllä jännä nähä.

Back
Ylös Bottom