Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pääsis jo nukkumaan! Johan sitä on tunti työmaalla ahkeroitu. Panin eilen maata noin klo 20:21. Olin vielä silloinkin: krapulainen. Tuntuu vahvasti siltä, että menen nousevana lavvantaina jyväjemmarirokkiin: henkilöautolla, omalla.

Epätasa-arvoisuuden balansoimiseksi: Huomenta kaikille naisille!

Omalla kohdalla viikonlopun betsit olivat karua kerrottavaa 0/9.
Ei tullut paha mieli vielä tuosta, mutta yöllä kelloa katsellessa 2:40 ja Nukku-Mattia odotellessa hiipi mieleeni ajatus, että maanantain herätys 6:30 voi olla hivenen vittumainen...olihan se.

Minä laitoin vahingossa herätyksen tuntia liian aikaiseksi. Kuuden maissa siis heräsin siirtämään herätystä. Ihan jees. Hyvää huomenta siis täältäkin, ilma on kuin johtoportaalla, tuulinen ja liukas.

Onnea katsastukseen ja jos ei mene läpi, niin sehän on hyvä vaan, saat rahalle vastinetta.

Minulle iski eilen illalla jokin itsetutkiskeluvimma. En löytänyt itseäni tai ketään muutakaan, mutta vakuutuin kyllä elämän merkityksettömyydestä (taas).

Tietää kyllä olevansa liian väsynyt, kun kirjoittaa tänne lähes vakavamielisesti, huoh.

Auton katsastus, pitäkää peukut pystyssä.

tumblr_ld2xerGj6g1qf4elio1_500.jpg

Netflixinvitura ei toimi!! Pitäisi päivittää maksutapa, netflixin sivut vetää erroria ja suomenkielinen aspa klo 12 ->
Miten tässä nyt pitäis sitten päiväänsä viettää?! Kysyn vaan!!

No kyllähän nyt sysleri. Räpytät silmiä ja vilautat tissejä. Eiku...

Tissit mainittu!

- - - Updated - - -

Ihmiselimistö on kyllä siinä mielessä vittumainen, että mikään ei tunnu koskaan sille riittävän.

Mun mielestä meidän kaikkien kannattais nyt vetää ihan kaikessa rauhassa käteen ja miettiä vähän tätä kokonaisuutta. On nimittäin aika paha mieli ja tää mun ruumis on nyt melko väsynyt. Se oli saatana hereillä neljästä asti.

- - - Updated - - -

Mä irtosin mun ruumiista klo 4.13 tänä aamuna.

Back
Ylös Bottom