Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla on lonkero kaapissa viilentymässä illan saunomista varten. Viiniäkin on vielä! hirveen halpaa tuo viinin juonti kun on vaan itekseen sitä juomassa!

Viinistä tulee pää kauhian kipiäksi! Mullakin taitaa nyt mennä saunomiseksi tämä ilta ja ehkä sen pienen heikon siivun otan. Jos nyt ensin vääntäisi muutaman joulutortun.

Viinistä tulee pää kauhian kipiäksi! Mullakin taitaa nyt mennä saunomiseksi tämä ilta ja ehkä sen pienen heikon siivun otan. Jos nyt ensin vääntäisi muutaman joulutortun.

Niin minäki aina ennen sanoin! Mutta nyt oon ymmärtäny, että kun juo vain yhden lasillisen illalla rentoutuakseen, niin ei tule pää kipeäksi! Ja valkkaria. Punkkua ei minuun oikeen saa upotettua. No ase ohimolla ehkä, mutta muuten saattaa jäädä juomatta.

tumblr_nfb2aiRrzx1qz8z2ro1_500.png

Niin minäki aina ennen sanoin! Mutta nyt oon ymmärtäny, että kun juo vain yhden lasillisen illalla rentoutuakseen, niin ei tule pää kipeäksi! Ja valkkaria. Punkkua ei minuun oikeen saa upotettua. No ase ohimolla ehkä, mutta muuten saattaa jäädä juomatta.

Mä en tykkää viinistä niin paljon, että ostaisin sitä tollai nautiskeltavaksi. Oon kyllä selkeesti enemmän kaljanaisia. Mut jos nyt viiniä ois ihan pakko juoda niin kyllä se valkkaria olis. Punkku on ihan kamalaa, mutta sekin menee siinä vaiheessa, jos on ihan kaatokännissä eikä makuaisti enää toimi kunnolla.

Jahas, jahas, tänään juhlitaan mun vanhenemista, kympit paukkuu! Hyvää ruokaa ja muutama erikoisolut(ei voi sanoa, että hyvää olutta, kun ei tiedä mitä tuleman pitää)

Jahas, jahas, tänään juhlitaan mun vanhenemista, kympit paukkuu! Hyvää ruokaa ja muutama erikoisolut(ei voi sanoa, että hyvää olutta, kun ei tiedä mitä tuleman pitää)

Osanottoni vanhemisen johdosta...:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itsetehtyä kinkku-paprika-pepperonipizzaa, maistuu! :)

Rankka reissu oli eilen, kalajaa juotiin aamu seiskaan asti.
Nytten muutamia loivareita, tää on taitolaji ja vaatii kovaa kuntoa:D

Hyvä!

Otin äsken naukun Glenfiddichiä, kun taas jotain flunssan tyyppistä paskaa tötterössä. Kohta kivespyykki, saunakalia, ehkä vähän Irman kunniaksi punkkua ja elsun kunniaksi hanska. Sitten mä kattelen telkkarista jalkapalloa.

Sexy times.

Eilinen meni menojaan
muistojen aarteet mukanaan
Parasta ennen, siitä älä kanna huolta
Vielä valuu pakkiksella kuola

Paljon onnea vaan, mä tein tänään muuten just vadelmasuklaakakkua, omistan sen sinulle.

Olawin kanssa syödään puokkiin käsipainotreenin jälkeen.

Minullapas onkin polyyppi nenässä! Sitä ei, kuntit, rasvalla hoideta! Se nipsaastahan narulla pois heti alakuvuoresta.
Tässä on nyt vedettävä ihan kaikessa rauhassa käteen ja pureskeltava asiaa, se on kuitenkin osa minua. On se siksi vittumainen että nuhan se pitkittää.

Back
Ylös Bottom