Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Te ootte TÖRKEITÄ. Ja ehka vahan tuhmia. Tytöt on ainakin kaikki erittäin, erittäin tuhmia pipariplikkoja, hyi hyi, sietäisitte saada vähän piiskaa pyllyille. :whip:

Hihiihiiii.. TISSIT!! *tirsk*

BIUtetut tissit ovat kyllä... herKULLIset.

Siikkeri, tissiä ny!

- - - Updated - - -

Mulla ei oo juuri nyt housuja. Kaikkia kuitenkin kiinnostaa.

Ai paha paha, mulla oli äsken juuri yks paltsu, mihin osallistui myös muita ihmisiä. Mutta sitähän mä jäin nyt miettimään, että oliko se housujen pukeminen aamulla toisaalta ihan turha homma, kun palaverikutsussa ei ollut mitään pukukoodia erikseen mainittuna? Eli olis ihan hyvin voinu olla paljaskikkelöinti-casual-friday. Seitan.

Ei niitä aina jaksa.

49937047d3082fbb946d1e339f349013.jpg

Hei muuten kuntit, mitkä on parhaat joululahjavinkit naiselle tänä vuonna?

- Monimutkainen sukkanauhaliivijärjestelmä (huvia myös itselle)
- Akkuporakone (huvia myös itselle)
- Lahjakortti seksivälinekauppaan (huvia myös itselle)
- Parhaimmat voileivät -reseptikirja (huvia myös itselle)
- Matkalahjakortti yhdelle (huvia myös itselle)

Omasta mielestä on kyllä mukava miettiä, mitä toiselle ostaisi ja millä yllättäisi.
Itse tosin tulee ostettua aina 5-10 lahjaa, joten edes yhden kohdalleen osumisen todennäköisyys ainakin kasvaa.

- - - Updated - - -

Toiset varmaan tykkää lahjakorteista, mutta suuri osa pitää vähän mielikuvituksettomina. Riippunee (tissit). Ainakin vanhemmiten.

Toiset varmaan tykkää lahjakorteista, mutta suuri osa pitää vähän mielikuvituksettomina. Riippunee (tissit). Ainakin vanhemmiten.

Näin on. Kerran uskalsin ottaa riskin, ja ostin alusvaateliikkeestä sopivasti lutkahtavan yöasun naiselle. Nappiin meni, koon ja lutkahtavuuden puolesta, joten sen koommin en ole uskaltanut enää riskeerata. Eli lahjakortilla mennään siihen asti, kun alkaa betsit osuun kunnolla. Sillon tietää, että tuuria on jaettavaksi asti.

Näin on. Kerran uskalsin ottaa riskin, ja ostin alusvaateliikkeestä sopivasti lutkahtavan yöasun naiselle. Nappiin meni, koon ja lutkahtavuuden puolesta, joten sen koommin en ole uskaltanut enää riskeerata. Eli lahjakortilla mennään siihen asti, kun alkaa betsit osuun kunnolla. Sillon tietää, että tuuria on jaettavaksi asti.

Mun lahjat on aina otettu ilolla vatsalle, siis vastaan.
Eikö se jouluna kuitenkin ole niin, että paketin koolla tai kovuudella ei ole niin väliä, vaan tärkeintä on se antaminen itsessään ?

Back
Ylös Bottom