Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä on kyllä muilta osin ideaa, mutta yhden autoista täyttäisin mopsin poikasilla. Saadaan koiraverotkin tähän mukaan.

Joo, mutta sitten täytyy vielä yksi auto jättää tyhjäksi, koska kyllähän tuolla mopsiautolla saadaan se tyhjä auto täyteen kissoja. Jos tiedät mitä tarkoitan.. Ehkä vähän piparia, maidot roiskitaan ympäriinsä.

Perkele, täytyy ottaa enemmän lainaa.

Joo, mutta sitten täytyy vielä yksi auto jättää tyhjäksi, koska kyllähän tuolla mopsiautolla saadaan se tyhjä auto täyteen kissoja. Jos tiedät mitä tarkoitan.. Ehkä vähän piparia, maidot roiskitaan ympäriinsä.Perkele, täytyy ottaa enemmän lainaa.

Tää on kyllä ns. rilemma. Toisaalta, jos mopseja ei ole, saadaan mukaan mahtumaan enemmän kaljaa. Mopsin asian ajanee naiset tuntien esim. mopsin karvasta tehdyt karvanopat ja mopsin pennun hajuinen wuntsikka.

Tuo ns. leivonta-auto, jossa pipari tuoksuu aamusta iltaan on kyllä tärkeä mielenterveyden kannalta.

Saakohan noi kaljat mahtumaan kaskoon ? Jos ei saa, tarttee harkita jotain erillisvakuutusta.

Kuntit, kuntit, mulla on vartti aikaa kahden tunnin hommaan! Mitä mä teen, tässä on kaiken lisäks aika paha mielikin.

Varttiks kakkalle. Sit ku joku kysyy ni sanot ettet tienny. Ja että olit kakkalla.

- - - Updated - - -

Multitasking. Voit ottaa näpin samalla. Vartissa ehtii kyllä.

Kuntit, kuntit, mulla on vartti aikaa kahden tunnin hommaan! Mitä mä teen, tässä on kaiken lisäks aika paha mielikin.

Nyt taas nojaat taaksepäin ja vedät rauhassa käteen. Hötkyilemällä ei tule kuin sottaiset housut.

Toinen vaihtoehto on näppis seinälle, paperit ilmaan ja kädet pystyyn.

Toinen vaihtoehto on näppis seinälle, paperit ilmaan ja kädet pystyyn.

Jes. Eli:

fuck-everything.gif

tai kolmas vaihtoehto:

978495.gif

Back
Ylös Bottom