Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saakeli futeri kerää kaikki terkut Santselta.. paha paha.. täytyy yrittää kalastella vaikka kehräämällä:

purrrrrrrrr.. purrrrrrrrrrrrrr

- - - Updated - - -

Futeri kosteine kirsuineen

Ny.

0b035f812e0cca613fb0be7649bf02ce.jpg

Henk koht kaipaan edelleen niitä hylsyjä.

Toivottavasti ei ole pelkkää rekvisiittaa.

Emmä oo tyhmäilly :( Päätä pitää hakata seinään töiden takia... Huoh.

Ja kiitos terkuista :D

Ai, sä hakkaat työkses päätä seinään. Toivottavasti ei ole etes oma! Kyllä sua nyt OPO on kusettanu pahemman kerran ammatinvalintatilaisuudessa.

Saakeli futeri kerää kaikki terkut Santselta.. paha paha.. täytyy yrittää kalastella vaikka kehräämällä:

purrrrrrrrr.. purrrrrrrrrrrrrr

- - - Updated - - -

Futeri kosteine kirsuineen

Höhöh. Kyllä mulla tosiaankin välillä on nenän pää kosteena... Jos tiedät.

- - - Updated - - -

Mites Xtremen betsit? Itellä olis menny kaikki päivvittua, onneks en painanu.

Heeeeeeeeeeeey! Macarena!

Olen suorastaan järkyttynyt.

Ajoin 15min suuntaansa autolla kauppaan eikä ratiosta soinut kertaakaan Haloo Korson-Peipi.

Mainoksia tuli sitäkin enemmän.

Maailmassa on niin paljon aseita, että niitä pitäs mun mielestä käyttää enemmän. Tuhlausta tehdä koko ajan lisääkin kun entisiäkään ei käytetä. Vihreille slogan: "ajattele ympäristöä, ammu naapurisi ja lahjoita aseesi eteenpäin". Toimisko vai ei? Kierrätyksen nimeen.

- - - Updated - - -

Nyt palaan nurkkaan häpeemään.

Mites Xtremen betsit? Itellä olis menny kaikki päivvittua, onneks en painanu.

Itsellä oli eilen lapuilla noita jaliksen ystävyysotteluita ja lätkää edustivat Jyp ja Lukko.
Yksi lappu osui, se ei tosin ihan riittänyt kattamaan tappioita, kun ei ollut tarpeeksi panosta. Voittavan lapun hakuina olivat Portugali ja Saksa jossa molemmilla ylikovat kertoimet.
Jos Svedut olisi venyneet edes tasuriin, olisi tullut jo vähän enemmän rahaa.

Lätkäbetsit meni Jypin ja Lukon saattelemina kyllä ihan plörinäksi.

- - - Updated - - -

Maailmassa on niin paljon aseita, että niitä pitäs mun mielestä käyttää enemmän.

Sama koskee kaiketi kikkeleitä ?

Hemmetti kun on nenäkin niin tukossa...

- - - Updated - - -

En tiiä perkele auttaisko siihen jonkun nätin flikan terveiset.. tuskinpa.

- - - Updated - - -

Kurjaa.. toimisto on ku Ihaan pesä ja kuvanlaatu teksti-tv tasoa. Teksti teeveestä vielä sen verran että siinä vasta verraton käyttöliittymä.

- - - Updated - - -

Mulla piti olla jossain täällä Duactia ja Prekosaania... niistä koktaili ja rektumiin... katotaas..

Maailmassa on niin paljon aseita, että niitä pitäs mun mielestä käyttää enemmän.

Bolt actions speak louder than words

Kunhan M10 tulee markkinoille niin maailma on taas yhtä pykälää kauniimpi.
sako_trg_m10-tfb.jpg

Saksassa on jo nähty hintalappukin, rapeat 10355€. Mein gott!

Se olisi tänään taas kokokehonrankaisu-metodiikassa luvassa:

- Maasta vetelyä
- Kulmassa soutelua
- Sotilaallisesti penkkaamista
- et cetera
- jne.
- etc.
- yms.

On siinä pyssyllä hintaa. Noita kun laitettaisiin Siwaan myyntiin, valtion verotulot nousisi alv.-kertymän johdosta sfääreihin.

Onhan se vähän ylikallis, mutta toisaalta, jos joku on ostamassa Picasson teosta niin siitäkin voi todeta "on siinä taululla hintaa"

Tuon päälle kun hankkii 3k kustantavan S und B:n ja noin tonnilla muuta tarvittavaa sälää(Spuhr/Atlas/AU), on siinä jumalauta vaimolle selittämistä.

Bolt actions speak louder than words

Kunhan M10 tulee markkinoille niin maailma on taas yhtä pykälää kauniimpi.
sako_trg_m10-tfb.jpg

Saksassa on jo nähty hintalappukin, rapeat 10355€. Mein gott!

Tuohon jos vielä yhdistäisi lopullisen version toimivista itsestäänohjautuvista luodeista, joita on ollut kehitteillä, lopputulos olisi lähellä täydellisyyttä. Kai ne jo nyt toimii jotenkuten, mutta ei varmastikaan riittävästi.

Onhan se vähän ylikallis, mutta toisaalta, jos joku on ostamassa Picasson teosta niin siitäkin voi todeta "on siinä taululla hintaa"

Kuules, mulla on Picasson teos ollut tietokoneessa taustakuvana ja ihan ilmatteeksi sain. Nih, joku roti sentään tarttis olla kyllä näillä esimerkeillä.

- - - Updated - - -

Se oli lontoota. Ns. päivän kansainvälisyyskiintiö.

RFSU and make me cum.

- - - Updated - - -

Hyi kauhee, mitä ne vieraan valtion salakätyrit taas kirjoittelee mun ruudulle...hyi hyi.

Back
Ylös Bottom