Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ei ole koskaan tullut oksennusta salilla, tai sieltä poistuttaessa. Kerran tuli huono olo, ja kerran meni käsi mustaksi ja näkyi tähtiä, mutta oksennusta ei tullu. Ilmankos mä oon tämmönen Barbapapa.

- - - Updated - - -

Eisss.. nyt alkaa koulutus ropellipäitten johdolla.

- - - Updated - - -

Mä en tämmöstä tahtonu.

- - - Updated - - -

Onko pakko käydä suihkussa, jos ei tullu hiki?

Voi helvata hieno olis sanoa että treenit on niin kovia että siitä se johtuu.. No onhan ne minulle kovia kun yrjö lentää, mutta ei ne painot, toistomäärät tai intensiteettikään ole semmoisia että pääsis elvistelemään. Mulla on sama jalkapäivän ohjelma kuin esikoulutytöillä siellä jumppatunnilla. + yrjöt perään

Mun pitää opetella sylkeminenkin uudestaan. Oli taas limat rinnuksilla kun ne tarras koruun kesken matkan maahan.

Ps. tässä valtiossa hallitsee kukkahatut.

Mä en tämmöstä tahtonu.

Pakko tarrata tähän kohtaan. Siis täähän on niin totta. Mä en tahtonut tämmöstä. Mä en tahtonut:

-tämmöstä työtä
-ressiä
-charmantin ikääntymisen myötä pahentuneita krapuloita
-jakohihnan vaihdon tarvetta autoon
-vitun ärsyttäviä puhelinsoittoja
-pääomatulojen puutetta
-yhtäkään maanantaita
-korottaa tarjousta mun talosta jumalauta
-väsymyksen tunnetta
-eväättömyyttä
-lenkillä pakkasessa kutisevaa läskiä
-etseteraa
-etseteraa
-etseteraa

mä kans :wall:

- - - Updated - - -

kumpi jaksaa pitempään, varoitan, mulla on aika hyvä rutiini

- - - Updated - - -

Pakko saada jotain elektroniikkaa, lähden liikkeeseen.

Tuo päänseinään hakkaus vaikuttaa hyvältä idealta. Hyvin käydessä voisi saada pienen murtuman ja vahvan lääkityksen lääkäriltä. Pitäskö munkin alottaa?

- - - Updated - - -

Aloin taas juuri äsken pitämään itseäni vain säälittävänä surkuhupaisana läskinä. Jatkakakaa.

Hector kirjoitti seuraavasti:

Juodaan viinaa, tullaan viisaamiksi näin
Juodaan viinaa, on todellisuus piinaa hetkittäin
Selvinpäin

Johtuukohan tuosta syystä, että elämäni on ollut syntymästäni asti yhtä piinaa?

Hector kirjoitti seuraavasti:

Juodaan viinaa, tullaan viisaamiksi näin
Juodaan viinaa, on todellisuus piinaa hetkittäin
Selvinpäin

Johtuukohan tuosta syystä, että elämäni on ollut syntymästäni asti yhtä piinaa?

Vastaus on "kyllä".

Muihin aiheisiin.

Heh heh heh ei helvata että melkein huvitti yksi juttu.. semmonen puolituttu kyseli meikäläistä talkoisiin, jotain rakennusjuttuja. No minä jo rasvasin naulapyssyn, sydämeni on aina sykkinyt pienelle viraabelille. Mutta onneksi siinä oli jotakin mikä sai hälytyskellot soimaan ja varmistelin vähän sitä tulopuolta etukäteen. Selvisikin sitten että tämä "talkoo" perustuisi likimainkin vapaaehtoisuuteen ja palkkana olisi kahvia ja lihasoppaa! Ehhheeehehe ei jumalauta mitä juttuja... kyllä sitä vaan syvässä on semmosia kommunistisia soluja tässäkin maassa. Vai vielä talkoo...hihihihiiii Laitetaan Futeri se pillutetusta hirrestä tehty tehdas äkkiä pyörimään, kyllä näitä aatteen ihmisiä näköjään löytyy jotka ovat valmiita työskentelemään lihasoppaa vastaan ja korkeintaan vähän tehtaan tuotteita sitten palkaksi. Esim kelluttelijaropotti ja silmäpussiliivit joulun alla bonuksena vuoden töistä.

Kyl se on semmonen juttu, että tänään baariin ja huomisille velvollisuuksille voikin tarvittaessa näyttää vaikka persettä. Toivottavasti löytys edes jotain hyvää pikkulauantaihin tai tulevaisuuteen. Köyhällä ei kyllä oo varaa rypeä.

Mitämitämitä....

Ultsiskin fanitti tätä nuorena tyttönä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Välillähän sitä nostalgioidaan menneitä aikoja ja eritoten sitä kuinka se isäntä piti rengeistä ja työläisistä huolen, antoi katon pään päälle ja leipää pöytään.
Sitä ei sitten kukaan muistelekaan, että siinä se sitten olikin. Ei osteltu IPadeja ja punaisia housuja silloin, ei.

Voisin perustaa yrityksen, joka antaa palkaksi asunnon ja leipää pöytään. Viikonloppuisin kukin työntekijä saisi litran viinaa ja korin kaljaa.
Itse käärisin luonnollisesti voitot ja vittuilisin liittopampuille.

Vastaus on "kyllä".

Muihin aiheisiin.

Heh heh heh ei helvata että melkein huvitti yksi juttu.. semmonen puolituttu kyseli meikäläistä talkoisiin, jotain rakennusjuttuja. No minä jo rasvasin naulapyssyn, sydämeni on aina sykkinyt pienelle viraabelille. Mutta onneksi siinä oli jotakin mikä sai hälytyskellot soimaan ja varmistelin vähän sitä tulopuolta etukäteen. Selvisikin sitten että tämä "talkoo" perustuisi likimainkin vapaaehtoisuuteen ja palkkana olisi kahvia ja lihasoppaa! Ehhheeehehe ei jumalauta mitä juttuja... kyllä sitä vaan syvässä on semmosia kommunistisia soluja tässäkin maassa. Vai vielä talkoo...hihihihiiii Laitetaan Futeri se pillutetusta hirrestä tehty tehdas äkkiä pyörimään, kyllä näitä aatteen ihmisiä näköjään löytyy jotka ovat valmiita työskentelemään lihasoppaa vastaan ja korkeintaan vähän tehtaan tuotteita sitten palkaksi. Esim kelluttelijaropotti ja silmäpussiliivit joulun alla bonuksena vuoden töistä.

Omin käsin pillutetuista hirsistä rakennetussa tehtaassa ei pidetä ikinä yhtäkään koulutusta Lyncin välityksellä. Nyt tekee hirveesti mieli alkoholia, kyllä se semmosta piinaa oli selvinpäin. Eli JudoHemmo_85 oli ihan asian ytimessä, ei tuommoista ulostemassaa siedä selvinpäin. Hirvee nälkäkin, Kata Bolia kutittelee joka paikasta.

Sanztselle terkkuja! Lopeta se tyhmäily.

- - - Updated - - -

Tissiä ny!

Ny.

0b035f812e0cca613fb0be7649bf02ce.jpg

Henk koht kaipaan edelleen niitä hylsyjä.

Sitä on nyt liikkeellä, tosi kova hinku olis käyttää runsaasti alkoholia. Näyttökin meni ihan vituralleen kun vaihdoin toimiston minkin kanssa piuhoja. Väitin että ei se suhmura siitä piuhasta voi olla kiinni ja vaihdoin. Sen mielestä se kuva oli ihan erilainen sillä mun piuhalla. Nauroin sille isällisesti ja vähättelin sen älynlahjoja niinkuin sihteerin älynlahjoja nyt vähätellään ja otin sen vanhan piuhan itselleni. Nyt tää kuva on sitten mulla semmosta tuhrua että ihan sama mitä täältä matolaatikosta katselee, kaikki näyttää ihan Saarioisten pilaamalta maksalaatikolta. Mutta enhän mä voi tätä nyt mihinkään vaihtaa saatana enää.

- - - Updated - - -

Mikreeni puskee pintaan, ensimmäistä kertaa elämässä. Pitää varmaan ekstremen vinkeillä vetää nyt ihan kaikessa rauhassa käteen ja miettiä mitä nyt. Pitää katkaista tää piuha "vahingossa" että kehtaa hakea uuden. Mitäs ihmeellistä siinä nyt. Etkö sä saatana oo ennen nähnyt että piuha napsahtaa poikki kesken työpäivän toimistossa?

Hirveesti tulee noita kirosanoja nykyään.

- - - Updated - - -

kyllä se nyt vaan vittu voi katketa

Joo, mulla katkesi kaiuttimen piuhat joku vuosi. Jokusen viikon jouduin tosin rullaamaan tuolilla niiden yli, mutta lopulta se perkele luovutti, joten tämä ei ole ns. kiireisen tarpeen tyydytykseen.
Omia piuhoja en katkaisisi tuolla konstilla.

Back
Ylös Bottom